dat heb ik nietquote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:51 schreef Vaseline_ het volgende:
Je mobiel thuislaten. Als je nog een oude telefoon hebt doe je daar je simkaart in en gebruik je 'm voor vanavond.
Ja, ik ging vroeger ook altijd als een mongool lopen rotzooien op m'n mobiel in een dronken buiquote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:52 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat heb ik niet, maar jij denkt dat thuislaten beter is dus?
Panz tyf nou eens ff opquote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:56 schreef Panzermaus het volgende:
Ik mag hopen dat je het over melk hebt.
het is de eerste keer dat ik genoeg te zuipen heb om goed dronken te worden, dus ik weet niet of ik er mee om kan gaanquote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:53 schreef Spanky78 het volgende:
Als je niet met alcohol om kan gaan moet je ook niet drinken. Of de gevolgen accepteren.
tsja, ik moet wel 2 km door t bos lopen naar huis, aan de ene kant misschien een beetje riscabelquote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, ik ging vroeger ook altijd als een mongool lopen rotzooien op m'n mobiel in een dronken bui
Weet je hoeveel kcal er wel niet in bier zitten!!??quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:56 schreef Panzermaus het volgende:
Ik mag hopen dat je het over melk hebt.
Ja dat jullie anoniem vanachter je computertje iemand met een BMI van 15 gaan helpen bij de consumptie van excessieve hoeveelheden alcohol, dat hoeft nog niet te betekenen dat ik het hart niet op de juiste plaats heb.quote:
Waarom zou je hem wel mee willen nemen? Als je er een alcohol-slot-appje op zet kun je hem ook niet gebruiken.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:52 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat heb ik niet, maar jij denkt dat thuislaten beter is dus?
Pff.. Dat lukte me niet eens meer.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, ik ging vroeger ook altijd als een mongool lopen rotzooien op m'n mobiel in een dronken bui
weetje, zo heb ik er eigenlijk niet eens over nagedachtquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:02 schreef mstx het volgende:
[..]
Waarom zou je hem wel mee willen nemen? Als je er een alcohol-slot-appje op zet kun je hem ook niet gebruiken.
ik heb laatst kennisen 3 liter vodka mee laten nemen uit nederlandquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:15 schreef Bootje84 het volgende:
In Zweden dronken worden is een dure hobby...
Vodka is smerig.. maar goed.. jouw 16-jarige lichaam natuurlijk..quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:17 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik heb laatst kennisen 3 liter vodka mee laten nemen uit nederland
Je bent nog nooit dronken geweest en je laat 3 liter vodka meenemen?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:17 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik heb laatst kennisen 3 liter vodka mee laten nemen uit nederland
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |