Heel goedquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:45 schreef LieLie het volgende:
Ik durf niet op de iPad want die reekst niet
Mooi resultaatquote:
Mijn username hier geldt ook om te tekenenquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:57 schreef Vork het volgende:
Zit iedereen nu te tekenen?
Mijn username is ook daar het zelfde als hier
Die ga je toch niet zienquote:
Leuk gaat het sowieso wordenquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Die ga je toch niet zien
Wil iemand alsjeblieft even zeggen dat het leuk gaat worden, ik niet bang hoef te zijn en gewoon moet genieten? Dan slaap ik misschien ok.
Dat die Duitsers tegenwoordig Nederlanders nodig hebben om van Nederlanders te winnen, belachelijkquote:
Ten alle tijden in de spits aub. De Pers mag best meedoen, maar Klaas moet in de spitsquote:
We hebben het WK gewoon verloren vanwege Persie ipv Huntelaarquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Ten alle tijden in de spits aub. De Pers mag best meedoen, maar Klaas moet in de spits
Thanks en ik wil niet op die manier genieten haha, leuk op tvquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Leuk gaat het sowieso worden
Genieten hangt van die kerels af.
Je moet ze laten dansenDoe gewoon ff wat ultramoeilijke pasjes, dan proberen ze je na te doen om bij je te scoren en dan kunnen wij lachen.
![]()
10.000% gelijkquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
We hebben het WK gewoon verloren vanwege Persie ipv Huntelaar
Nee hoor, door Robben die een 100% kans mist.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
We hebben het WK gewoon verloren vanwege Persie ipv Huntelaar
Daar ben ik het wel mee eens, hoewel van Persie een periode wel goed heeft gespeeld, maar hij moet niet in de spits bij NL.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:48 schreef borisz het volgende:
In zekere zin heeft Persie imo een soort van Seedorfje opgelopen. Seedorf heeft dan ook een waslijst aan interlands, maar in Oranje kwam het niet echt eruit.
Had niet uitgemaakt als Huntelaar er 1 had gemaakt ipv Persie die er niks van baktequote:Op donderdag 15 maart 2012 22:51 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nee hoor, door Robben die een 100% kans mist.
Persie heeft zo'n 100 kansen gemist. Alleen net als Van Nistelrooy op precies hetzelfde plekje blijven staan en geen meter voor- of achteruit, ook al stond ie níet eens vrij. En dan nog een boel ballen niet aan kunnen nemen, naar de tegenstander terugspelen of 5 meter naast of boven het doel.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:51 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nee hoor, door Robben die een 100% kans mist.
en morgen nog een keer genieten?quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:02 schreef PdeHoog het volgende:
ThuisThais gegeten in Belgie. Er hingen spontaan zweetdruppeltjes in mijn nek, maar men....dat was lekker
We zullen zienquote:
Leuk dat jullie hebben vermaakt en dat je was ontroerd.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:15 schreef golfer het volgende:
Niks teruggelezen nog, maar net terug uit de stadsschouwburg van Haarlem van de voorstelling Ramses.
Wat ontzettend mooi en knap geschreven en gespeeld en ook gezongen.![]()
![]()
Ik zat een aantal keren letterlijk met tranen in de ogen.
Als je fan van Shaffy was en de kans hebt dan moet je er zeker proberen naartoe te gaan.
Precies wat je zegtquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:24 schreef AnneX het volgende:
[..]
Leuk dat jullie hebben vermaakt en dat je was ontroerd.
Ramses was een vreemde boeiende snuiter.
En samen op de scoot erheen was ook een avontuur , denk ik. ..
Ik ben m'n hele leven lang een groot fan van hem geweest en we hebben gelukkig 1 van z'n laatste echte optreden hier in het Openluchtheater van Bloemendaal samen met List en Alderliefte nog kunnen meemaken.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:24 schreef AnneX het volgende:
[..]
Leuk dat jullie hebben vermaakt en dat je was ontroerd.
Ramses was een vreemde boeiende snuiter.
Scheuren door rood licht, tegen het verkeer in en met 60 per uur op een snorscooter binnen 15 minuten weer thuis. Laat die ouwe wegpiraat maar schuiven.quote:En samen op de scoot erheen was ook een avontuur , denk ik. ..
Omdat je zo lekker dicht tegen elkaar aanzitquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:28 schreef Stereotomy het volgende:
Waarom is Volvo Scoot zo populair bij jullie?
Wat leukquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:02 schreef PdeHoog het volgende:
ThuisThais gegeten in Belgie. Er hingen spontaan zweetdruppeltjes in mijn nek, maar men....dat was lekker
Slaap je al?quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Die ga je toch niet zien
Wil iemand alsjeblieft even zeggen dat het leuk gaat worden, ik niet bang hoef te zijn en gewoon moet genieten? Dan slaap ik misschien ok.
Ik heb al instructies van mn zus, wat ik NIET mag doenquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:24 schreef golfer het volgende:
Enne FFT: heel veel succes en plezier de komende dagen en laat je niet verleiden tot zaken waar je mogelijk achteraf spijt van krijgt.
Sliep ik maar! Finale the winner is liep natuurlijk een uur uit.... Mn lijf bibbert, kan nog niet slapen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Slaap je al?Of heb je nachtmerries van vreemde snuiters die je betasten in het donker
Ja leukmis dat hé : "napruttelen" van het theater.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:35 schreef Bluezz het volgende:
Die kleding ook van de jonge RamsesHelemaal herkenbaar
/nog een tijdje napruttelen
Nee johquote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 01:38 schreef PdeHoog het volgende:
Nee johIk vind het leuk om af en toe ff te spelen. Moet vooral niet te lang zijn
Maar...ik begin het door te krijgen en er een stukkie handig in te worden
hoewel Isa, Ross en Lein ongetwijfeld meewarrig toe zullen kijken
![]()
Wow kan je niet 'even' spelenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 01:34 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Ik dacht "even" te gaan spelenNu maar eens naar bed. Heb wilde plannen voor morgen
Drie dagen koken om de vriezer eens goed vol te gooien
Hoezo? Ik was er zondag voor het laatst, hoe belemmert mij dat mijn sociale leven/vrije tijd?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:33 schreef Vork het volgende:
En weer iemand verlost van z'n vrije tijd en z'n sociale leven
Laten we eerst maar eens zorgen dat ik veel levels omhoog ga zonder al teveel dood te gaan he? Maar ik heb gister veeeeeel bandieten en beesten gedood zonder op het kerkhof te belandenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]nou, ik moet je nog gaan uitleggen hoe dungeons werken en dan kijken of je mee kan zonder dat mensen 'omg f*cking n000000b!!' gaan schreeuwen
Jaquote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoezo? Ik was er zondag voor het laatst,
Misschien! Eerst haar computer repareren!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:47 schreef PdeHoog het volgende:
JaBeetje jammer
Maar ik begrijp dat er een kans bestaat dat ik morgen opeens Lein online ga zien?
Ik bedenk me overigens net dat ik je een mooie dungeon even op je gemak kan laten zien met mijn main. Dan weet je een beetje wat het is.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:45 schreef PdeHoog het volgende:
Laten we eerst maar eens zorgen dat ik veel levels omhoog ga zonder al teveel dood te gaan he? Maar ik heb gister veeeeeel bandieten en beesten gedood zonder op het kerkhof te belanden
Spannendquote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien! Eerst haar computer repareren!
Da's altijd leukquote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik bedenk me overigens net dat ik je een mooie dungeon even op je gemak kan laten zien met mijn main. Dan weet je een beetje wat het is.
Lein verwacht ik pas na 9 a 10 uur vanavond, dus voor die tijd ben ik all yours.quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lein verwacht ik pas na 9 a 10 uur vanavond, dus voor die tijd ben ik all yours.
Of Ross' als hij iets wil doen. Maar die heeft tegenwoordig vaak betaalde raidruns waarmee hij belachelijk veel gold verdient (zo'n 30.000 gold voor 1,5 uur spelen)
Je kan 1000 gold voor ongeveer 1 euro verkopenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:59 schreef PdeHoog het volgende:
![]()
Tijd om dat om te zetten in een betaalde dienst
Ik zie een nuttige bijdrage aan het huishouden hierquote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je kan 1000 gold voor ongeveer 1 euro verkopen
Wij spelen al een tijdje gratis wow en ook de transfers waren gratis (van 3 characters, toch 60 euro)
Da's best een mooi uurloon zakcentjequote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je kan 1000 gold voor ongeveer 1 euro verkopen
Wij spelen al een tijdje gratis wow en ook de transfers waren gratis (van 3 characters, toch 60 euro)
Mijn eigen Chineze goldfarmerquote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:34 schreef borisz het volgende:
U kunt weer tekenen.
/koffie & back to study
Fijn, Pquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:30 schreef PdeHoog het volgende:
Mijn moeder kwam gister trouwens met goed nieuwsDe arts was helemaal tevreden en ze mocht de laatste bestralingen stoppen en ook de laatste chemo. Nu moet ze ma-wo nog drie keer chemo halen en dan pas in april terugkomen
Goed nieuws,quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:30 schreef PdeHoog het volgende:
Mijn moeder kwam gister trouwens met goed nieuwsDe arts was helemaal tevreden en ze mocht de laatste bestralingen stoppen en ook de laatste chemo. Nu moet ze ma-wo nog drie keer chemo halen en dan pas in april terugkomen
Zoals verwachtquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:17 schreef borisz het volgende:
Samsom 54%
Plasterk 31,6
Albayrak 8,2%
Van Dam 3,9%
Jacobi 3,2%
In den beginne van WoW ook veel WoW gespeeldquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:19 schreef AnneX het volgende:
borisz moest een woord raden in Draw free.
Heb ik gezet: Isa + Ross+ Lein + P.
Raadt hij wow. Goed hé. Lol![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:19 schreef AnneX het volgende:
P. Prettig nieuws voor je moeder en jullie.
Hoe voelt zij zich nu?
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:19 schreef AnneX het volgende:
P. Prettig nieuws voor je moeder en jullie.
Hoe voelt zij zich nu?
Haha wat goed bedacht! Ik heb voor de makkelijkere variant gekozen toen (weet niet of het bij jou was, ik zit met 8 9 mensen te drawenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:19 schreef AnneX het volgende:
Ah ja, ik ga straks ook weer ff tekenen.. Wil ook graag wat kleurtjes er bijquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:59 schreef borisz het volgende:
Nog zeven puntjes en we gaan wat kleurtjes bijkopen
Leuk!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]slim Annex!!
Fijn Pee van je moederHopen dat het wegblijft ook vooral!
Ik heb mijn 1e cadeautje binnenwe kopen op het werk altijd cadeautjes voor elkaar (voor de gene die na je jarig is) en nu heb ik een kruidenkweekbakje gekregen
Goed bedacht, ze kennen me
Wat ben je nu?quote:
Heb net een soort van uitnodiging op facebook gezet. Ik vier het niet heel uitgebreid maar wie zin heeft in taart/een borrel is welkomquote:
Hm, mrLie moet 's middags voetballen, dus misschien kom ik dan wel. Moet autorijden nog even testen met de voetquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Heb net een soort van uitnodiging op facebook gezet. Ik vier het niet heel uitgebreid maar wie zin heeft in taart/een borrel is welkom
Zou ik wel gezellig vinden! Ik hoor het welquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:18 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hm, mrLie moet 's middags voetballen, dus misschien kom ik dan wel. Moet autorijden nog even testen met de voet
Ik was thuis op de bank soep etenquote:
Telt ie alles bij elkaar op of zo?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:59 schreef borisz het volgende:
Nog zeven puntjes en we gaan wat kleurtjes bijkopen
quote:
Lemon squares! Nom!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
En ik ben er uit:
Voor morgen avond en eventuele gasten zondag: lemon squares
Voor mijn collega's: WCC en Worteltaart met marscarpone limoen toppingLeuk 2 contrasten, valt er echt wat te kiezen voor ze
Vocht ? Waar.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:44 schreef krakkemieke het volgende:
Oh Isa, ik ben het eens met het idee dat het vocht is.
Ik voel een soort kei tussen mijn ribben. Ik heb erover nagedacht en het kan een spierenkwestie zijn, of vocht. Of een combinatie.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:48 schreef AnneX het volgende:
[..]
Vocht ? Waar.
En fijn om te lezen dat er energie is voor de Voorjaarsschoonmaak op drie keer
woordwaarde.![]()
Het zal aan het langere licht en de voorzichtige warmte liggen.
Maakt niet uit.
Goede energie is goed.
Ik had geen puf om de administratie te regelen, dat heeft een vriendin gedaan. Nu voel ik me weer zo opgelucht, dat ik kan huishouden.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:48 schreef AnneX het volgende:
[..]
Vocht ? Waar.
woordwaarde.![]()
Het zal aan het langere licht en de voorzichtige warmte liggen.
Maakt niet uit.
Goede energie is goed.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:08 schreef krakkemieke het volgende:
En ik ga morgen voor de lol naar het ziekenhuis, ze hebben open dag. Zien wat ze doen met mijn bloed En complimenten maken in de keuken!
Ja zoveel letters heb ik niequote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:48 schreef AnneX het volgende:
woordwaarde.![]()
Leuk! En fijn dat je wat energie hebt, geeft een goed gevoel!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:08 schreef krakkemieke het volgende:
En ik morgen voor de lol naar het ziekenhuis, ze hebben open dag. Zien wat ze doen met mijn bloed En complimenten maken in de keuken!
quote:
Neon kleurtjespakket binnenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ah ja, ik ga straks ook weer ff tekenen.. Wil ook graag wat kleurtjes er bij
Mijn fok!naamquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik kan jou nog steeds niet vinden Boorwat is nou toch je naam op draw?
Ik heb nergens last van eigenlijk, gaat vrij rap. Maar soms is het heel traag ja.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:44 schreef AnneX het volgende:
Draw is vermakelijk, alleen verskrikkelijk traaaaaag.
Of zou het druk zijnop vrijdagavond?
Weet nie we zaten de Heineken ontvoering te kijken en heb hem weggelegdquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:44 schreef AnneX het volgende:
Draw is vermakelijk, alleen verskrikkelijk traaaaaag.
Of zou het druk zijnop vrijdagavond?
Jep, bios.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:47 schreef Bluezz het volgende:
Ja was hier en daar wel goed gevangen, Rutger draagt de film wel vind ik en van Doderer ontbreekt nog steeds elk spoor
Best leuk!
Had jij hem in de bios gezien?
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jep, bios.
Net naar Chronicle (geen aanrader voor jullie, te jonge mensen) en The Grey (met Liam Neesson, als je fan bent) geweest. Niet beste filmavond ooit.
Was tevens erg druk in sportschool. Iedereen wil er weer een beetje in vorm uit zien, lijkt het.
The Grey ga ik even binnenhalen. Voor als er een avond echt niks anders te kijken is. Zo'n soort film lijkt het mij.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:50 schreef Stereotomy het volgende:
en The Grey (met Liam Neesson, als je fan bent) geweest. Niet beste filmavond ooit.
Was tevens erg druk in sportschool. Iedereen wil er weer een beetje in vorm uit zien, lijkt het.
Ik vond hem saai en ergerde me aan het plot. Niet Neesson's beste.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:22 schreef golfer het volgende:
[..]
The Grey ga ik even binnenhalen. Voor als er een avond echt niks anders te kijken is. Zo'n soort film lijkt het mij.
We dansen altijd Rumba op 'Fields of Gold'quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:38 schreef Bluezz het volgende:
In het kader van mn popkoor zitten we nog lekker ff Sting live in Berlin te kijken/luisteren
Als het tekenen en scrabblen is is het goed. Als het iets op wow is dan is het verslaafd.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:04 schreef PdeHoog het volgende:
Iedereen doet spelletjes![]()
Allemaal verslaafden hier
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 02:19 schreef golfer het volgende:
En we gaan dus ook maar als voorbereiding op 3 juli naar de Ziggo Dome naar het optreden van de echte Sting. Net kaarten besteld daarvoor.
Leukquote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als het tekenen en scrabblen is is het goed. Als het iets op wow is dan is het verslaafd.
Lein komt ook vandaag spelen
Oe...tofquote:Op zaterdag 17 maart 2012 02:19 schreef golfer het volgende:
En we gaan dus ook maar als voorbereiding op 3 juli naar de Ziggo Dome naar het optreden van de echte Sting. Net kaarten besteld daarvoor.
Ik boost Lein even naar 15quote:
Ja, zo gaat die dingenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:48 schreef Isabeau het volgende:
Als het tekenen en scrabblen is is het goed. Als het iets op wow is dan is het verslaafd.
Lein komt ook vandaag spelen
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 09:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik boost Lein even naar 15Komt goed!
Kom je online? Ga ik even met je naar een dungeon + uitleg.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 09:31 schreef PdeHoog het volgende:
Maar ik wil 20 worden
Dan kan ik tenminste ook gaan rondrijden ipv alles moeten lopen
Onderwegquote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kom je online? Ga ik even met je naar een dungeon + uitleg.
En wat borisz zegt
quote:
Het wordt wel ernstig als Steer er veel meer van weet dan een speler hèquote:
Ik vrees dat hij dat ook niet gaat begrijpen.quote:
Bedankt hequote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vrees dat hij dat ook niet gaat begrijpen.
Ach, ik speel denk ik een paar uurtjes per week. Soms een week niet. *shrug*quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:45 schreef borisz het volgende:
Na 500uur wow en toen had ik alles bereikt en verslagen had ik geen puf meer voor. Dat was nog voor de eerste uitbreiding. Uiteindelijk nooit meer begonnen en ik zou nu niet weten waar ik de tijd vandaan zou moeten halen
.
gewoon een trage oldskool iphonen nemen, dan ben je het snel zatquote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:42 schreef Stereotomy het volgende:
Er zijn dingen waarvan ik weet dat ik er gewoon niet aan moet beginnen vanwege verslavingsgevoeligheid: WOW, Eve Online, Scrabble en tekenen.
Allangquote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:28 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Heb je mij al toegevoegd? Zie je DM?
Ja mij ookquote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]wow, super!
Lijkt me echt geweldig.
Echt super tof!! Wij gaan er Pearl Jam zien, ben heel erg benieuwd naar die zaalquote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja mij ookLeuk verjaardagskadootje toch? En in het nieuwe ziggodome... ben benieuwd.
Ja dat! Ik kan het zo een dag vergeten, en dan als ik weer lekker rustig zit ff kijken en wat letters leggen/tekeningetje maken. Angry Birds vind ik véél verslavenderquote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:03 schreef Bluezz het volgende:
Ik teken gewoon een paar tussendoortjes en dan ga ik weer wat anders doen
Het voelt niet als verslaving maar wel benieuwd of ik geraden ben én wat de ander er van maakt
Neequote:
Dat vindt Mn.X zo leuk en het is vermakelijk om ernaast te zitten dan.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:03 schreef Bluezz het volgende:
Ik teken gewoon een paar tussendoortjes en dan ga ik weer wat anders doen
Het voelt niet als verslaving maar wel benieuwd of ik geraden ben én wat de ander er van maakt
Heerlijkquote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:15 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat vindt Mn.X zo leuk en het is vermakelijk om ernaast te zitten dan.
/ verslaafd aan een Mn.X die zorgeloos zit te schateren...
Iedereen kan wow lerenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:19 schreef Sarabi het volgende:
Wow snap ik niet en tekenen kan ik ook niet.
Maar tekenen probeer ik wel dus als iemand mij wil toevoegen: Taluma
Haha die had ik laatst ook ja!!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:29 schreef Bluezz het volgende:
Boris de vlag van Hong Kong, dat weet ik toch niet
Dan gaan we offline. Boodschappen en vanavond verjaardagquote:
Welke kleuren heb je nu?quote:
Saaie boelquote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan gaan we offline. Boodschappen en vanavond verjaardag
Mijn zus, de smiecht, is inmiddels 27quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Iedereen kan wow leren
Ze hebben een test gedaan met 50+ ers en die gingen enorm vooruit in geheugen etc door wow te spelen. En als zij het kunnen, kan jij het zeker
P, we hebben 4 mensen rond lvl 15! En ik heb nog iemand die anders ook wel mee wil = 5, of je zus.
Nou, we kunnen een dungeon in als je wilt, met 4-5 man.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:51 schreef PdeHoog het volgende:
Saaie boelHoe laat gaan jullie? En mag ik wel gewoon doorgaan of moet ik wachten?
Laat dat dan maar zitten, die speelt een multi-player game blijkbaar liever singlequote:
naast zwart, rood, blauw en geel heb ik nu groen, oranje, bruin, paars en grijs. Mardigras pakketquote:
Nu?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, we kunnen een dungeon in als je wilt, met 4-5 man.
Paars en groenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:52 schreef Sunnythesun het volgende:
naast zwart, rood, blauw en geel heb ik nu groen, oranje, bruin, paars en grijs. Mardigras pakket
Oh, er is dus nog hoop voor ons.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:23 schreef Isabeau het volgende:
Ze hebben een test gedaan met 50+ ers en die gingen enorm vooruit in geheugen etc door wow te spelen.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:07 schreef TAV74 het volgende:
Nou, dat was weer een leuk klusje. Omroepberichtjes opnemen![]()
http://hzsw.nl/35%20zwart%20reptplein.mp3
Leuk, zo'n kanjer als publiekstrekker...quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En ik moet een handtekening vragen namens groep 7![]()
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:45 schreef AnneX het volgende:
[..]
Leuk, zo'n kanjer als publiekstrekker...![]()
/ twas een garpje eigenlijk...
Van de week was hij bij DWDD met Eddy Zooey, dus wist ik wel dat hij in hetquote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]maar hij komt wel echt
![]()
echt zo tof! Vorig jaar is het ons niet gelukt, dus we waren erg blij dat hij nu wel op zaterdag komt spreken en signeren.
Ja die hebben een programma op de NGC zag ik net in het Vk magazinequote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:14 schreef AnneX het volgende:
[..]
Van de week was hij bij DWDD met Eddy Zooey, dus wist ik wel dat hij in het
land is.
/ snel schakelen voor 50+ die geen wow speelt.....
Ik had het Spartacus wel gegund, maar de slimste/snelste wint.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:12 schreef golfer het volgende:
Weer een Aussie die Milan-San Remo wint.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:54 schreef borisz het volgende:
Ik kijk Saturday Day Kitchen terug en te gast is Jennifer Carpenter. Zien we d'r ook eens zonder script
Lie, wat vind jij en mr. Lie van de uitslag van de PvdA stemming? Hadden jullie zelfde keuze?quote:
Even om te beginnen: ik ben geen lid van de PvdAquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lie, wat vind jij en mr. Lie van de uitslag van de PvdA stemming? Hadden jullie zelfde keuze?
Ik ook nietquote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:01 schreef LieLie het volgende:
[..]
Even om te beginnen: ik ben geen lid van de PvdA
Egnie!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:13 schreef borisz het volgende:
Lie begint nu in de comminukaasie en wordt over 20 jaar wethouder ergens.
Ik denk dat Samsom ook wel de beste keuze is. Laat de nieuwe kroonprins in Amsterdam nog maar even wachten trouwens.
Ik dacht, Borisz doet wel een Van Dammetjequote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:13 schreef borisz het volgende:
Lie begint nu in de comminukaasie en wordt over 20 jaar wethouder ergens.
Ik denk dat Samsom ook wel de beste keuze is. Laat de nieuwe kroonprins in Amsterdam nog maar even wachten trouwens.
Wij hebben er vijf + BM. Van mijn wethouder ken ik de agenda een beetje, nou die staat lekker vol.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:14 schreef LieLie het volgende:
[..]
Egnie!Heb het nu al druk met drie stuks en een BM, maar hun werk zou ik niet willen doen
Ligt het aan mijn gevoel of komt dit steeds vaker voor?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:13 schreef golfer het volgende:
Speler van Bolton kreeg hartaanval op het veld.
http://eredivisielive.nl/(...)ottenham-bolton.html
Volgens mij komt het nu vaker in beeld dan vroeger, maar er krijgen er elk weekend wel een paar op een voetbalveld een hartaanval.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:15 schreef Stereotomy het volgende:
Ligt het aan mijn gevoel of komt dit steeds vaker voor?
Golfer jij bent ouder, kwam dit vroeger ook zo vaak voor?
door de de zak snoep?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:23 schreef Stereotomy het volgende:
Zag in de trein terug van schiphol een jonge vrouw een DD uit haar handtas halen en het lezen, onderwijl snoepend uit een Jamin-snoep zak. Zag er weluit en moest aan Borisz denken
Iewwquote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:56 schreef Stereotomy het volgende:
Zo'n Japan-reis die Kaas heeft gemaakt wil ik ook nog wel eens maken
En overigens krijg je hetzelfde effect als je een frituurpan die in de fik staat probeert de blussen met water, of water op een waxinelichtje spuit (laatste heb ik ervaring mee toen ik klein wasen ook hoe verbrand haar ruikt
)
Wiskequote:
Ross zat te kijken en die was oprecht helemaal ontdaan toen we thuis kwamenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:13 schreef golfer het volgende:
Speler van Bolton kreeg hartaanval op het veld.
http://eredivisielive.nl/(...)ottenham-bolton.html
Jeetje, wat ben jij vroeg wakker op zondagquote:
En ik heb eerst opgeruimd etc voor ik de pc aandeedquote:Op zondag 18 maart 2012 08:52 schreef PdeHoog het volgende:
Jeetje, wat ben jij vroeg wakker op zondag
Jemigquote:Op zondag 18 maart 2012 09:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ik heb eerst opgeruimd etc voor ik de pc aandeed
Net een uur gewandeld
quote:Op zondag 18 maart 2012 09:59 schreef Isabeau het volgende:
Net een uur gewandeld
quote:Op zondag 18 maart 2012 09:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Net een uur gewandeld
quote:Op zondag 18 maart 2012 10:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]Goed bezig
Ik zeg: we hebben Haagen Dasz verdient
Ik heb liever Engelsquote:Op zondag 18 maart 2012 10:04 schreef PdeHoog het volgende:
ik ga ff mijn ontbijtje halen in de binnenstadRoombotercroissantje en een pain aux chocolat
dat was het alternatief geweest voor het engelse ontbijt, Isa
![]()
Nou, volgende keer denk ik er niet eens meer over naquote:
http://9gag.com/gag/3380556quote:Op zondag 18 maart 2012 10:07 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen Borisz!
Zeg, P, heb jij al een paard gekocht? (in wow hè, ik vond je balkon wat te smal voor een knol)
quote:
Yupquote:Op zondag 18 maart 2012 10:07 schreef Isabeau het volgende:
Zeg, P, heb jij al een paard gekocht? (in wow hè, ik vond je balkon wat te smal voor een knol)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |