Heel goedquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:45 schreef LieLie het volgende:
Ik durf niet op de iPad want die reekst niet
Mooi resultaatquote:
Mijn username hier geldt ook om te tekenenquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:57 schreef Vork het volgende:
Zit iedereen nu te tekenen?
Mijn username is ook daar het zelfde als hier
Die ga je toch niet zienquote:
Leuk gaat het sowieso wordenquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Die ga je toch niet zien
Wil iemand alsjeblieft even zeggen dat het leuk gaat worden, ik niet bang hoef te zijn en gewoon moet genieten? Dan slaap ik misschien ok.
Dat die Duitsers tegenwoordig Nederlanders nodig hebben om van Nederlanders te winnen, belachelijkquote:
Ten alle tijden in de spits aub. De Pers mag best meedoen, maar Klaas moet in de spitsquote:
We hebben het WK gewoon verloren vanwege Persie ipv Huntelaarquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Ten alle tijden in de spits aub. De Pers mag best meedoen, maar Klaas moet in de spits
Thanks en ik wil niet op die manier genieten haha, leuk op tvquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Leuk gaat het sowieso worden
Genieten hangt van die kerels af.
Je moet ze laten dansenDoe gewoon ff wat ultramoeilijke pasjes, dan proberen ze je na te doen om bij je te scoren en dan kunnen wij lachen.
![]()
10.000% gelijkquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
We hebben het WK gewoon verloren vanwege Persie ipv Huntelaar
Nee hoor, door Robben die een 100% kans mist.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
We hebben het WK gewoon verloren vanwege Persie ipv Huntelaar
Daar ben ik het wel mee eens, hoewel van Persie een periode wel goed heeft gespeeld, maar hij moet niet in de spits bij NL.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:48 schreef borisz het volgende:
In zekere zin heeft Persie imo een soort van Seedorfje opgelopen. Seedorf heeft dan ook een waslijst aan interlands, maar in Oranje kwam het niet echt eruit.
Had niet uitgemaakt als Huntelaar er 1 had gemaakt ipv Persie die er niks van baktequote:Op donderdag 15 maart 2012 22:51 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nee hoor, door Robben die een 100% kans mist.
Persie heeft zo'n 100 kansen gemist. Alleen net als Van Nistelrooy op precies hetzelfde plekje blijven staan en geen meter voor- of achteruit, ook al stond ie níet eens vrij. En dan nog een boel ballen niet aan kunnen nemen, naar de tegenstander terugspelen of 5 meter naast of boven het doel.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:51 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nee hoor, door Robben die een 100% kans mist.
en morgen nog een keer genieten?quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:02 schreef PdeHoog het volgende:
ThuisThais gegeten in Belgie. Er hingen spontaan zweetdruppeltjes in mijn nek, maar men....dat was lekker
We zullen zienquote:
Leuk dat jullie hebben vermaakt en dat je was ontroerd.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:15 schreef golfer het volgende:
Niks teruggelezen nog, maar net terug uit de stadsschouwburg van Haarlem van de voorstelling Ramses.
Wat ontzettend mooi en knap geschreven en gespeeld en ook gezongen.![]()
![]()
Ik zat een aantal keren letterlijk met tranen in de ogen.
Als je fan van Shaffy was en de kans hebt dan moet je er zeker proberen naartoe te gaan.
Precies wat je zegtquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:24 schreef AnneX het volgende:
[..]
Leuk dat jullie hebben vermaakt en dat je was ontroerd.
Ramses was een vreemde boeiende snuiter.
En samen op de scoot erheen was ook een avontuur , denk ik. ..
Ik ben m'n hele leven lang een groot fan van hem geweest en we hebben gelukkig 1 van z'n laatste echte optreden hier in het Openluchtheater van Bloemendaal samen met List en Alderliefte nog kunnen meemaken.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:24 schreef AnneX het volgende:
[..]
Leuk dat jullie hebben vermaakt en dat je was ontroerd.
Ramses was een vreemde boeiende snuiter.
Scheuren door rood licht, tegen het verkeer in en met 60 per uur op een snorscooter binnen 15 minuten weer thuis. Laat die ouwe wegpiraat maar schuiven.quote:En samen op de scoot erheen was ook een avontuur , denk ik. ..
Omdat je zo lekker dicht tegen elkaar aanzitquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:28 schreef Stereotomy het volgende:
Waarom is Volvo Scoot zo populair bij jullie?
Wat leukquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:02 schreef PdeHoog het volgende:
ThuisThais gegeten in Belgie. Er hingen spontaan zweetdruppeltjes in mijn nek, maar men....dat was lekker
Slaap je al?quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Die ga je toch niet zien
Wil iemand alsjeblieft even zeggen dat het leuk gaat worden, ik niet bang hoef te zijn en gewoon moet genieten? Dan slaap ik misschien ok.
Ik heb al instructies van mn zus, wat ik NIET mag doenquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:24 schreef golfer het volgende:
Enne FFT: heel veel succes en plezier de komende dagen en laat je niet verleiden tot zaken waar je mogelijk achteraf spijt van krijgt.
Sliep ik maar! Finale the winner is liep natuurlijk een uur uit.... Mn lijf bibbert, kan nog niet slapen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Slaap je al?Of heb je nachtmerries van vreemde snuiters die je betasten in het donker
Ja leukmis dat hé : "napruttelen" van het theater.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:35 schreef Bluezz het volgende:
Die kleding ook van de jonge RamsesHelemaal herkenbaar
/nog een tijdje napruttelen
Nee johquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |