Dus je begon te stampen met het water nog in de pan?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:52 schreef simmu het volgende:
stamppot willen maken en op de een of andere manier vergeten af te gieten en dat niet in de gaten hebben![]()
soeppie iemand?
Ik denk niet dat het wat uit had gemaakt, sukiyaki is gewoon geen mindblowing gerecht. Japanse of Chinese sojasaus, dat verschil proef je echt niet hoor, in dit gerecht. Of je sojasaus moet al niet lekker zijn geweest. Te oud of een nepmerk. Of je had toch donkere sojasaus ipv lichte.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:34 schreef SiGNe het volgende:
Zucht, ben weer de fout in gegaan met sojasaus..
Het was een Japans gerecht dus ik ging er vanuit dat ik Japanse sojasaus moest gebruiken, niet dus..
het smaakt echt raar nu, kan me niet voorstellen dat dit de smaak hoort te zijn
Ik heb zowel de donkere als de lichte Pearl River en het flesje zag eruit als het linker flesje.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:23 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het wat uit had gemaakt, sukiyaki is gewoon geen mindblowing gerecht. Japanse of Chinese sojasaus, dat verschil proef je echt niet hoor, in dit gerecht. Of je sojasaus moet al niet lekker zijn geweest. Te oud of een nepmerk. Of je had toch donkere sojasaus ipv lichte.
dat deed ik met groente. Pannetje met van het vuur halen om af te gieten, vergeten dat de handvaten nogal warm waren, geen pannenlap gebruikt. Dus mijn handen stonden in de fik, gooi pannetje iets voor me uit, bedenk me dat de groente dan op de grond valt en probeer die dus nog op te vangen. Niet echt handig...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:14 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Wel eens keukenmes laten vallen en wou ik het opvangen. Diepe snee in mijn vinger. In die fractie van een seconde denk je ook niet na en doe je het uit reflex.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:56 schreef SiGNe het volgende:
Net weer een prachtige.. ik zet m'n pan op het vuur, pak boter uit de koelkast en spuit het in de warme pan.. was het geen boter maar mayonaise![]()
Boter die spuit is sowieso geen boter, maar een eng derivaat van margarine.. Dus daar ging het al misquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:56 schreef SiGNe het volgende:
Net weer een prachtige.. ik zet m'n pan op het vuur, pak boter uit de koelkast en spuit het in de warme pan.. was het geen boter maar mayonaise![]()
Croma.. bakt altijd wel goed vind ik.. vind het lekkerder bakken dan olie.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:01 schreef Selestha het volgende:
[..]
Boter die spuit is sowieso geen boter, maar een eng derivaat van margarine.. Dus daar ging het al mis
Wat is er mis met gewoon roomboter?quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:34 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Croma.. bakt altijd wel goed vind ik.. vind het lekkerder bakken dan olie.
En ok, reuzel ofzo is beter maar dat hebben ze dan weer niet bij de super..
Volgens de nieuwste reclame zou het spetteren.quote:Op donderdag 24 januari 2013 07:09 schreef Selestha het volgende:
Wat is er mis met gewoon roomboter?
Ik snap dan niet wat je fout hebt gedaan..quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:34 schreef JimboSlice het volgende:
Ik heb bij de eerste keer couscous maken 2,5 liter water gebruikt in plaats van 250 cl. Qua kleur en substantie had het na het afgieten nog het meeste weg van een pan liposuctievet.
Dat is tien keer zoveel water denk ik.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:58 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Ik snap dan niet wat je fout hebt gedaan..
ja, dat heb ik precies zo gedaan met de groene curry. Bij het afproeven heb ik het moeten corrigeren met extra vlees, water en kokosmelk. Ik had daarna voor twintig porties currysaus in de vriezer. Ik vond het nogal komijn-achtig overigens, maar niet vies.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:29 schreef technofreak86 het volgende:
Heb een keer een pot thaise rode curry pasta gehaald bij de lidl. Stond verder niets op over hoe het gebruikt moest worden.
Ik dus een paar ons kip aangebakken en een halve zak wokgroenten, vervolgens de hele pot curry pasta erbij gedaan.
Was ongelovelijk zout en niet meer te eten.
250 cl is 2,5 literquote:Op donderdag 11 april 2013 14:53 schreef unfocused het volgende:
[..]
Dat is tien keer zoveel water denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |