Je wou chemisch koken ofzo?quote:Op maandag 18 juni 2012 03:40 schreef Gridlok het volgende:
Mijn grootste blunder in de keuken was sulfur dichloride met ethylene mixen, gaf een troepje van jewelste.
Je wilde mosterdgas maken?quote:Op maandag 18 juni 2012 03:40 schreef Gridlok het volgende:
Mijn grootste blunder in de keuken was sulfur dichloride met ethylene mixen, gaf een troepje van jewelste.
Wel een beetje een blunder want ik wist dat de rest niet van te scherp houdt en ik heb er gewoon maar een paar lepels sambal bij in gegooid ;-).quote:Op maandag 18 juni 2012 01:05 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Da's dan toch geen blunder?
Als je het in eerste instantie niet door had en vervolgens een paar uur in foetushouding op de bank hebt gelegen, dan kan je pas spreken van een blunder
Vond ik niet heb het nog een keer gemaakt en het was lekker. Ik heb dan ook niet letterlijk alles overgenomen maar wel de basis met crunchy gehakt gebakken met wat honing. Voor de rest gewoon zelf wat groenten van de toko genomen.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:30 schreef RobinOok het volgende:
Jamie Oliver's recept voor Dan Dan Noodles is al een blunder op zich.
Oh, da's wel iets heel anders ja.. Zodra ik Googlede naar sulfur dichloride met ethylene kreeg ik meteen mosterdgas als hits.quote:
AH vlees is sowieso een kookblunder opzich..quote:Op maandag 23 juli 2012 18:40 schreef CantFazeMe het volgende:
Holy shit. Net gebeurt. Ik dus deksel eraf halen van twee AH Rundervinken heerlijk gebakken in olijfolie op medium vuur knalt er opeens één van de vinken uit elkaar. Resultaat: vlees op het fornuis, plafond, en op de muren.
Het was maar goed dat ik er snel bij was met het afvegen.
Ah kreeg een heel klein beetje op mijn bovenlip. Wel vlug afgespoeld. Prikt wat naquote:Op maandag 23 juli 2012 18:47 schreef SiGNe het volgende:
[..]
AH vlees is sowieso een kookblunder opzich..
Alleen de AH excellent ovenkip (pesto-paramazaan/honingcaramel-geitenkaas) is erg lekker.
De rest is naar mijn mening van slechte kwaliteit.
Nog mazzel dat je geen hete olijfolie in je gezicht kreeg trouwens, dat had minder plezierig af kunnen lopen.
Gelukkig niet in je oog..quote:Op maandag 23 juli 2012 18:48 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ah kreeg een heel klein beetje op mijn bovenlip. Wel vlug afgespoeld. Prikt wat na.
Toch raar dat 1 vink uit elkaar knalde en de ander niet. Not sure why.
Als ik het in mijn oog had gekregen, had ik het wel gemerkt denk ik. Bedankt voor je goede zorgenquote:Op maandag 23 juli 2012 19:12 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Gelukkig niet in je oog..
En dat er een uit elkaar knalde is omdat er waarschijnlijk een luchtzakje in zat, het vocht in het vlees wordt stoom waardoor er druk op dat luchtzakje komt en op een gegeven moment uit elkaar knalt.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:36 schreef tomaat52 het volgende:
[ afbeelding ]
Het laatste beetje popcorn poffen wat nog onder in de bak lag. Had het beter terug in de zak kunnen doen.
honingcaramel-geitenkaas -> mierzoetquote:Op maandag 23 juli 2012 18:47 schreef SiGNe het volgende:
Alleen de AH excellent ovenkip (pesto-paramazaan/honingcaramel-geitenkaas) is erg lekker.
Stoomvorming in de vink die niet weg kon, worst wil dat ook wel eens doen.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:57 schreef CantFazeMe het volgende:
Toch raar dat 1 vink uit elkaar knalde en de ander niet. Not sure why.
Dan doe je iets verkeerd.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Stoomvorming in de vink die niet weg kon, worst wil dat ook wel eens doen.
Dank: ik moet een maand vloeibaar voedsel eten, en nu herinner jij me even aan de goddelijke smaak van honing-caramel-geitenkaas ovenkip van de Appie....quote:Op maandag 23 juli 2012 18:47 schreef SiGNe het volgende:
[..]
AH vlees is sowieso een kookblunder opzich..
Nog mazzel dat je geen hete olijfolie in je gezicht kreeg trouwens, dat had minder plezierig af kunnen lopen.
Ik koop die troep iedergeval niet weer.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Stoomvorming in de vink die niet weg kon, worst wil dat ook wel eens doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |