abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 maart 2012 @ 16:55:20 #276
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_109699362
Heel goed dat je je verhaal hier hebt opgeschreven. Ik vind het ook heel goed dat je bij X bent gebleven. Heb je nog wel eens contact met X?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  vrijdag 30 maart 2012 @ 17:04:37 #277
309102 Jirdo
Eindbaas
pi_109699686
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 16:55 schreef Comp_Lex het volgende:
Heel goed dat je je verhaal hier hebt opgeschreven. Ik vind het ook heel goed dat je bij X bent gebleven. Heb je nog wel eens contact met X?
Af en toe, hij is afgelopen jaar blijven zitten, maar ik kom hem wel een paar keer in de week tegen. In zijn nieuwe klas heeft hij best wat vrienden gemaakt. Volgens mij wordt ie ook niet meer gepest.

Maar eigenlijk had hij die actie op Schiphol wel verdiend. Moet ie maar niet proberen om nieuwe vrienden te maken. Toch, Cher-?
  dinsdag 3 april 2012 @ 11:19:34 #278
191398 sweetlady-o
Beroepslurker
pi_109842077
Zeg als jullie een meet houden kan ik dan ook mee? Heb mijn verhaal dan wel niet getypt maar ben ook gepest geweest, en herken me wel in jullie verhalen en kwalen. Meestal lijk ik eroverheen kom niet eens half zo verlegen over als ik ben. ( jij verlegen? is iets wat ik vaak hoor) Mijn probleem is eigenlijk dat ik mede dankzij het pesten vaak of alles overdenk wat ik zeg, of ratel zonder blad voor me mond om me daar dan ongelooflijk druk over te maken. In ieder geval: mag ik ook mee?
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
  dinsdag 3 april 2012 @ 23:28:18 #279
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_109876936
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 21:18 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik zit er nog over na te denken of ik wel naar de meet kom. Ik denk dat ik hier een slechte indruk heb achtergelaten, dus is het misschien voor mij niet verstandig om te gaan meeten. "Oe, daar heb je die jongen met z'n rare posts en z'n problemen".
Ik zeg dit zeker niet om interressant te doen ofzo, maar echt, mijn postgeschiedenis is pas echt ''erg'', in de zin dat mensen denken 'wat een raar mens'. Dat merk ik wel aan hoe er soms op mij gereageerd wordt en werd.

Ik heb zelf ook een pestverleden. ;( Ik hoorde ook nooit ergens bij en werd altijd maar vreemd, raar en stom gevonden door iedereen. Op de basisschool en middelbare school stond ik ook altijd alleen in de pauze.

Ik heb ook nooit goed leren omgaan met mensen waardoor ik nu echt eens soort van 'sociaal beperkt' ben. (Heb ook niet veel contacten.) En niet alleen dat. Ik heb er zelfs al heel veel moeite mee om ergens alleen naar toe te gaan op de fiets. :@
pi_109877292
Ook wel typisch dat mensen zich druk maken over de indruk die ze hebben gemaakt op het Fokforum. Veel mensen zijn op fok anders dan in het echt, dat is al een. En daarnaast zou het mij in ieder geval interessant lijken een aantal van die mensen te ontmoeten. Valt het tegen, dan zie je die mensen toch nooit weer terug. Dus wat heb je te verliezen...
pi_109877534
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 april 2012 23:36 schreef debeterebob het volgende:
Ook wel typisch dat mensen zich druk maken over de indruk die ze hebben gemaakt op het Fokforum. Veel mensen zijn op fok anders dan in het echt, dat is al een. En daarnaast zou het mij in ieder geval interessant lijken een aantal van die mensen te ontmoeten. Valt het tegen, dan zie je die mensen toch nooit weer terug. Dus wat heb je te verliezen...
Ik zou het ook juist leuk vinden om een aantal van jullie te ontmoeten.

Ook al zal het moeilijk zijn, je moet onthouden dat iedereen een dezelfde dingen hebben meegemaakt. Zo heb je toch al een enige band met elkaar in plaats van dat je al een ander soort groepje hebt.
pi_109877682
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 23:42 schreef FerryNL het volgende:

[..]

Ik zou het ook juist leuk vinden om een aantal van jullie te ontmoeten.

Ook al zal het moeilijk zijn, je moet onthouden dat iedereen een dezelfde dingen hebben meegemaakt. Zo heb je toch al een enige band met elkaar in plaats van dat je al een groepje het.
Heb je eigenlijk wel eens een scharrel gehad? Maar waar staat iets over een meet eigenlijk? En ik denk dat je gewoon er van uit moet gaan dat je sociaal genoeg bent om je weg te vinden tussen alle onbekenden. Je moet maar zo denken, iedereen wil wel praten en dat is toch wel een beetje anders dan in een random kroeg.
pi_109877852
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 april 2012 23:45 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Heb je eigenlijk wel eens een scharrel gehad? Maar waar staat iets over een meet eigenlijk? En ik denk dat je gewoon er van uit moet gaan dat je sociaal genoeg bent om je weg te vinden tussen alle onbekenden. Je moet maar zo denken, iedereen wil wel praten en dat is toch wel een beetje anders dan in een random kroeg.
Vraag je dat nou aan mij of ik ooit een scharrel heb gehad?
pi_109878403
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 23:49 schreef FerryNL het volgende:

[..]

Vraag je dat nou aan mij of ik ooit een scharrel heb gehad?
Ja.
pi_109878655
quote:
17s.gif Op woensdag 4 april 2012 00:01 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ja.
Nope :+
  woensdag 4 april 2012 @ 17:29:14 #286
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_109902531
Ik ben nooit echt gepest geweest, hoewel er in de brugklas iemand was die gewoon helemaal wacko was en mij dwong om dingen te doen. Dingen zoals eeeh... met BB gun op me schieten, strijker in mn hand laten ontploffen enz (gezellig he :D :') :D ). Hij bedreigde mij ook continue (in elkaar slaan, mijn ouders iets aandoen enz.) , leraren gaven mij de schuld van zaken en ik moest continue smoesjes verzinnen tegenover mijn ouders en voor dingen opdraaien die ik nooit gedaan had. Ik was echt zo een jochie uit een dorp, volledig weerloos.

Ik leerde toen ook een andere gast kennen in de brugklas en hij zei me eigenlijk dat ik gewoon eens van me af moest bijten. "gewoon", alsof het niets is :')
Anyway, week erna kwam die gast aan, weer praatjes maken en duwde ik hem hard van me af. Hij probeerde nog praatjes te maken, maar wist eigenlijk al dat het een verloren strijd was :') Ga hier niet het hele verhaal neerplanten, geen behoefte aan (maar hij moest wel huilen na een klap :') Wat een tough guy :D :') ). Wil enkel zeggen dat het me geen windeieren gelegd heeft, so to speak. Ik maak veel topics over vechtkampen (en ja, het is niet serieus..) e.d., maar ik geloof oprecht dat in uiterste gevallen, when all else fails, een goede klap veel kan "oplossen".

Zal best dat kleine trekjes nog in mijn dagelijks handelen zitten, bedoel is niet niks, bedreigingen tegenover je krijgen enz (en geloof me, wat ik schrijf was niet het ziekste, hij was gewoon echt helemaal insane :') ) , maar momenteel merk ik daar gelukkig niet veel van. Misschien was het ook niet zozeer pesten, maar meer een volledige mindcontrol ofzo (zoals ook wel bij Loverboy problematieken te zien is).

Hoewel ik zelf niet gepest werd, was ik wel altijd de meeloper met pesten :@ :@ . Bang en laf , vooral om zelf gepest te worden, Die "drang" verdwijnt met de jaren eigenlijk. Ik merk dat op mijn leeftijd bijna niemand meer iemand op basis van uiterlijk afzeikt e.d. Na de puberteit lijken zelfs pesters volwassen te worden ofzo :') :')

[ Bericht 6% gewijzigd door Michielos op 04-04-2012 17:40:39 ]
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_109904834
quote:
Ik merk dat op mijn leeftijd bijna niemand meer iemand op basis van uiterlijk afzeikt e.d. Na de puberteit lijken zelfs pesters volwassen te worden ofzo
Gelukkig wel :D ....,maar voor de gepeste stopt het helaas niet na de puberteit....deze moet met "lege handen" de volwassen maatschappij in, ik begrijp de angsten hiervoor echt wel.

Heftige verhalen allemaal :{
pi_109904946
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 17:29 schreef Michielos het volgende:
Ik ben nooit echt gepest geweest, hoewel er in de brugklas iemand was die gewoon helemaal wacko was en mij dwong om dingen te doen. Dingen zoals eeeh... met BB gun op me schieten, strijker in mn hand laten ontploffen enz (gezellig he :D :') :D ). Hij bedreigde mij ook continue (in elkaar slaan, mijn ouders iets aandoen enz.) , leraren gaven mij de schuld van zaken en ik moest continue smoesjes verzinnen tegenover mijn ouders en voor dingen opdraaien die ik nooit gedaan had. Ik was echt zo een jochie uit een dorp, volledig weerloos.

Ik leerde toen ook een andere gast kennen in de brugklas en hij zei me eigenlijk dat ik gewoon eens van me af moest bijten. "gewoon", alsof het niets is :')
Anyway, week erna kwam die gast aan, weer praatjes maken en duwde ik hem hard van me af. Hij probeerde nog praatjes te maken, maar wist eigenlijk al dat het een verloren strijd was :') Ga hier niet het hele verhaal neerplanten, geen behoefte aan (maar hij moest wel huilen na een klap :') Wat een tough guy :D :') ). Wil enkel zeggen dat het me geen windeieren gelegd heeft, so to speak. Ik maak veel topics over vechtkampen (en ja, het is niet serieus..) e.d., maar ik geloof oprecht dat in uiterste gevallen, when all else fails, een goede klap veel kan "oplossen".

Zal best dat kleine trekjes nog in mijn dagelijks handelen zitten, bedoel is niet niks, bedreigingen tegenover je krijgen enz (en geloof me, wat ik schrijf was niet het ziekste, hij was gewoon echt helemaal insane :') ) , maar momenteel merk ik daar gelukkig niet veel van. Misschien was het ook niet zozeer pesten, maar meer een volledige mindcontrol ofzo (zoals ook wel bij Loverboy problematieken te zien is).

Hoewel ik zelf niet gepest werd, was ik wel altijd de meeloper met pesten :@ :@ . Bang en laf , vooral om zelf gepest te worden, Die "drang" verdwijnt met de jaren eigenlijk. Ik merk dat op mijn leeftijd bijna niemand meer iemand op basis van uiterlijk afzeikt e.d. Na de puberteit lijken zelfs pesters volwassen te worden ofzo :') :')

En zulke mensen haat ik vreselijk.

Kut meelopers en mensen pesten, maar wel bang zijn om zelf pijn te hebben en gepest te worden.

:(
  woensdag 4 april 2012 @ 18:43:13 #289
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_109905078
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 18:39 schreef FerryNL het volgende:

[..]

En zulke mensen haat ik vreselijk.

Kut meelopers en mensen pesten, maar wel bang zijn om zelf pijn te hebben en gepest te worden.

:(

Klopt. Ik haat ze nu ook. Lekker hypocriet he? Zoals ik zei.. ander tijdperk. Al die dingen gelden niet meer voor mij, maar als je NU mijn mening erover zou zeggen, zou ik precies hetzelfde zeggen als jij ;)
  woensdag 4 april 2012 @ 18:44:12 #290
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_109905118
quote:
7s.gif Op woensdag 4 april 2012 18:36 schreef zusterclivia het volgende:

[..]

Gelukkig wel :D ....,maar voor de gepeste stopt het helaas niet na de puberteit....deze moet met "lege handen" de volwassen maatschappij in, ik begrijp de angsten hiervoor echt wel.

Heftige verhalen allemaal :{
Ik moet zeggen dat ik er goed overheen gegroeid ben. Zoiets gaat natuurlijk nooit helemaal weg of zo. bedoel, strijker in je hand laten ontploffen omdat je anders in elkaar gestompt wordt e.d. :') Do the math :)
pi_109905251
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 18:43 schreef Michielos het volgende:

[..]

Klopt. Ik haat ze nu ook. Lekker hypocriet he? Zoals ik zei.. ander tijdperk. Al die dingen gelden niet meer voor mij, maar als je NU mijn mening erover zou zeggen, zou ik precies hetzelfde zeggen als jij ;)
Ik bedoelde het ook meer in het algemeen.

De meeste pesters pesten ook omdat ze bang zijn om zelf door pesters gepest te worden. LOL wat een zin. _O- _O-
  woensdag 4 april 2012 @ 18:48:24 #292
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_109905256
Eerlijk verhaal Michielos! :s)
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  woensdag 4 april 2012 @ 18:49:36 #293
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_109905290
quote:
14s.gif Op woensdag 4 april 2012 18:48 schreef Garisson72 het volgende:
Eerlijk verhaal Michielos! :s)
eerste keer sinds hoelang? :D haha
  woensdag 4 april 2012 @ 18:50:26 #294
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_109905315
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 18:43 schreef Michielos het volgende:

[..]

Ander tijdperk is wel een hele slechte smoes.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  woensdag 4 april 2012 @ 18:52:13 #295
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_109905383
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 18:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ander tijdperk is wel een hele slechte smoes.
Nee. Ik ben nu ouder dan 12 jaar geleden. Op de middelbare school ben je als brugmup e.d. echt bezig met overleven. Ik kwam in totaal nieuwe wereld terecht waar ik me echt staande moest gaan houden.
Ik ben nu veeeel ouder dan voorheen. Nu kijk ik niet meer naar uiterlijk. Nu ben ik niet meer bezig met me staande te houden. Nu ben ik zelfs zover dat het me geen ene flikker meer boeit wat anderen van me vinden :D Als ik nu iemand gepest zie worden, zou ik er zelf wat van zeggen!
Mijn hele mindset is anders, je wordt volwassen enz. Hoezo zou ik nu hetzelfde denken als jaaaaaren geleden? Veranderen mensen niet (en omgevingen, houdingen e.d.) volgens jou? Dit zijn typische zaken die gepaard gaan met het hele "puber " zijn.
  woensdag 4 april 2012 @ 18:54:27 #296
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_109905479
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 18:52 schreef Michielos het volgende:

[..]

Nee. Ik ben nu ouder dan 12 jaar geleden. Op de middelbare school ben je als brugmup e.d. echt bezig met overleven. Ik kwam in totaal nieuwe wereld terecht waar ik me echt staande moest gaan houden.
Ik ben nu veeeel ouder dan voorheen. Nu kijk ik niet meer naar uiterlijk. Nu ben ik niet meer bezig met me staande te houden. Nu ben ik zelfs zover dat het me geen ene flikker meer boeit wat anderen van me vinden :D Als ik nu iemand gepest zie worden, zou ik er zelf wat van zeggen!
Mijn hele mindset is anders, je wordt volwassen enz. Hoezo zou ik nu hetzelfde denken als jaaaaaren geleden? Veranderen mensen niet (en omgevingen, houdingen e.d.) volgens jou? Dit zijn typische zaken die gepaard gaan met het hele "puber " zijn.
Ja dingen veranderen, maar om nou met het excuus te komen dat het toen anders was om het even goed te praten wat je allemaal deed gaat er niet in.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
  woensdag 4 april 2012 @ 18:55:25 #297
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_109905517
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 18:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ja dingen veranderen, maar om nou met het excuus te komen dat het toen anders was om het even goed te praten wat je allemaal deed gaat er niet in.
Het is geen excuus, maar een verklaring van bepaald gedrag. Het is heel stereotyperend voor een puber (spotlight effect e.d.). Natuurlijk is het niet goed, duh :D Ik probeer niks goeds te praten hoor. Maar mensen veranderen nu eenmaal. Ik sta aan jouw kant ;)
  woensdag 4 april 2012 @ 18:58:42 #298
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_109905645
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 18:55 schreef Michielos het volgende:

[..]

Het is geen excuus, maar een verklaring van bepaald gedrag. Het is heel stereotyperend voor een puber (spotlight effect e.d.). Natuurlijk is het niet goed, duh :D Ik probeer niks goeds te praten hoor. Ik sta aan jouw kant ;)
Ok. :)
  woensdag 4 april 2012 @ 19:01:21 #299
333555 gehotseflotst
Prikkelend...
pi_109905757
Wat een verhalen in dit topic :'( Fijn om te lezen dat een aantal er zo goed bovenop zijn gekomen!

Ben ook gepest, wat begonnen is op mijn nieuwe basisschool, toen ik net verhuisd was. Ik ging als enige in de klas niet naar de kerk en daarmee begon het. Zelfs de leerkracht van groep 7 kon het niet laten mij regelmatig eraan te herinneren dat ik in de hel terecht zou komen en dus niet mee hoefde te bidden met de rest }:|

Op de middelbare ging het in het begin goed en mijn zelfvertrouwen krabbelde weer wat op. Aan het einde van het eerste jaar kwam er een nieuwe jongen in de klas die het niet zo op vrouwen had. In een van de lessen (met een net afgestudeerde lerares) legde hij zijn voeten op tafel en hij begon haar uit te schelden, omdat ie zijn huiswerk niet had gemaakt en niet van plan was haar vragen te beantwoorden. Daar heb ik boos op gereageerd, gevraagd of ie dat thuis ook deed en of ie zijn stinkpoten toch wel snel op de vloer wilde zetten.

Daarna heeft ie me tot en met het derde jaar gepest. Ik ben regelmatig in elkaar geslagen door hem en wat van zijn vrienden, werd opgewacht, 'per ongeluk' neergehaald bij gym, ze gingen meefietsen naar mijn huis en zo verder. Volgens de school was er niks aan de hand en volgens de directeur had ik het zelf veroorzaakt en was het niet zo erg als ik deed voorkomen.

Op gegeven moment was ik helemaal apathisch en deed ik alles op automatische piloot en toen ben ik op een dag bij de fietsenkelder vastgepakt, tegen een muur geduwd en liet hij een mes zien, waarna hij mijn ouders bedreigde. Hij zou hen de keel doorsnijden, want dat verdiende ik volgens hem. Dat was de druppel - bij de volgende gymles hadden we hockey en toen ie tijdens het wedstrijdje op me af kwam heb ik 'm met de hockeystick geslagen en gezegd dat ik naar de politie zou gaan en hij in de gevangenis zou komen (schattig he, zo'n vertrouwen in het rechtssysteem :P) als ie ooit nog wat zou proberen.

Nooit meer wat gebeurd daarna. Wou dat ik het veel eerder (en véél harder) had gedaan :Y
pi_109905810
@ Michielos

Zolang je de oorzaak van je zijn kan terugplaatsen naar die periode, is ermee aan het werk gaan, erover nadenken, erbij stilstaan een manier die je helpt het verleden in juiste proporties te brengen
De werkelijkheid dus............ dat het meerendeel van alle pubers opdrogen tot normale relaxte volwassenen. Die zich ineens ook kunnen inleven in een ander.

Gelukkig was je naast fysiek, mentaal ook veel sterker dan de pester tdt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')