abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109669368
maarja moeten we dit in dit topic bespreken?

dan krijgen we nog de vraag van wanneer we meeten en hoe en wat
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
pi_109669412
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 21:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Jajaja *O*
Heb je iig vervoer naar de meet :+
  donderdag 29 maart 2012 @ 21:07:18 #228
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_109669441
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 21:06 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Heb je iig vervoer naar de meet :+
:D
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_109670150
Ik zit er nog over na te denken of ik wel naar de meet kom. Ik denk dat ik hier een slechte indruk heb achtergelaten, dus is het misschien voor mij niet verstandig om te gaan meeten. "Oe, daar heb je die jongen met z'n rare posts en z'n problemen".
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_109670250
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 21:18 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik zit er nog over na te denken of ik wel naar de meet kom. Ik denk dat ik hier een slechte indruk heb achtergelaten, dus is het misschien voor mij niet verstandig om te gaan meeten. "Oe, daar heb je die jongen met z'n rare posts en z'n problemen".
Als je komt bevestig je het tegendeel.
  donderdag 29 maart 2012 @ 21:20:23 #231
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_109670297
quote:
Dat zal toch niet. :)
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_109670321
ja dan kan iedereen wel afzeggen, heb ook de nodige dingen meegemaakt.
pi_109670487
Ja maar niet iedereen loopt hier zo te flippen zoals ik dat doe (zoals tegen Cher).
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_109670582
quote:
Sorry hoor maar dat slaat nergens op he.

Tuurlijk begrijp ik dat je het moeilijk vindt om te komen. En denk je dat het ons boeit dat jij diegene bent die achter deze ''rare'' posts zit.
Je zal toch eens moeten stoppen om zo te denken want anders kun je dalijk nooit vrienden maken, omdat je het zo moeilijk vindt.
pi_109670596
Cher is een trol
pi_109670669
nee niet iedereen.
maar iedereen gaat wel eens uit zn dak om iets dat klein is.
iedereen heeft positieve en negatieve kanten zolang het negatieve maar niet overheerst en denk dat dat wel mee valt
pi_109670721
Ik zie wel.
  donderdag 29 maart 2012 @ 21:27:54 #238
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_109670762
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 21:27 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik zie wel.
Nou, niet zo negatief. :{
pi_109670863
jeetje zeg, ik zou proberen je angst te overwinnen.
ik tril ook al bi de gedachte eens naar een meeting te gaan maar ergens heb je dan ook weer kans op nieuwe leuke contacten.
zowieso hebben we allemaal 1 raakvlak en dan begrijp je elkaar ook beter, je hebt hetzelfde meegemaakt
pi_109671652
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 21:27 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik zie wel.
Als je steeds zoiets hebt van, zie het wel. Dan vrees ik dat het moeilijk gaat worden voor je. Je moet er wel even open voor staan, en als je eenmaal geweest bent. Heb je misschien wel zoiets van, hey wat leuk dat wil ik vaker gaan doen.
pi_109671674
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 21:25 schreef muhahaha het volgende:
Cher is een trol
Ook gepest in het verleden en je kan mijn directe uitspraken ook niet handelen?
pi_109671676
Ik wil juist dat mensen geen raakvlakken met me hebben en al helemaal niet op dit gebied. Ik heb liever dat je me niet begrijpt en dat je niet zielig over me gaat lopen doen. Je moet geen medelijden met mij hebben want dat gaat *te* ver de *andere* kant op, als je begrijpt wat ik bedoel. Je hoeft me niet te knuffelen. Ik wil gewoon normaal behandeld worden. Ik gedraag me gewoon een beetje vreemd, that's it. (Let op: ik krijg daar hedendaags ook opmerkingen over, dat ik een beetje "vreemd" en "raar" ben).

De vorige keer dat ik naar Utrecht kwam ging het nog wel, maar toen had ik mezelf nog niet zo blootgelegd op dit forum.
Doe maar halverwege mei.
pi_109671712
quote:
13s.gif Op donderdag 29 maart 2012 21:43 schreef Cher- het volgende:

[..]

Ook gepest in het verleden en je kan mijn directe uitspraken ook niet handelen?
Ow ik kan je wel handelen hoor. Mensen moeten zich niet zo door jou laten kisten :P
pi_109671871
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 21:44 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ow ik kan je wel handelen hoor. Mensen moeten zich niet zo door jou laten kisten :P
Ze mogen wel wat van mij aan gaan nemen juist. Ik lees dat er mensen niet eens naar meetings durven gaan. Hoe wil je dat later gaan doen vraag ik me af bij zulke mensen? Een uitkering aanvragen omdat je niet naar een nieuwe studie durft te gaan met nieuwe mensen en daardoor geen diploma hebt? Ik vind dat zulke situaties niet eens het gevolg zijn van het pesten maar van je eigen persoonlijkheid.
pi_109671998
Ik vind van wel. Volgens mij is *dat* juist wetenschappelijk aangetoond en *daarom* kunnen mensen daarvoor in therapie gaan.
Ik ben trouwens bijna klaar met mijn studie en verder probeer ik ook te werken met andere mensen.
pi_109672048
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 21:49 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik vind van wel. Volgens mij is *dat* juist wetenschappelijk aangetoond en *daarom* kunnen mensen daarvoor in therapie gaan.
Ik ben trouwens bijna klaar met mijn studie en verder probeer ik ook te werken met andere mensen.
Hohoho wacht even, wetenschappelijk aangetoond? Als je hiermee gaat smijten wil ik natuurlijk wel de papers zien.
pi_109672367
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 21:44 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik wil juist dat mensen geen raakvlakken met me hebben en al helemaal niet op dit gebied. Ik heb liever dat je me niet begrijpt en dat je niet zielig over me gaat lopen doen. Je moet geen medelijden met mij hebben want dat gaat *te* ver de *andere* kant op, als je begrijpt wat ik bedoel. Je hoeft me niet te knuffelen. Ik wil gewoon normaal behandeld worden. Ik gedraag me gewoon een beetje vreemd, that's it. (Let op: ik krijg daar hedendaags ook opmerkingen over, dat ik een beetje "vreemd" en "raar" ben).

De vorige keer dat ik naar Utrecht kwam ging het nog wel, maar toen had ik mezelf nog niet zo blootgelegd op dit forum.
Doe maar halverwege mei.
Begrijpelijk ! ;)

Zelf heb ik ook wel zoiets dat ik er hier open over praat, maar in mijn dagelijkse leven ondervind ik er geen hinder van en word ik nergens aan die tijd herinnerd, behalve dan als ik weer bij in de buurt van pubers kom.

Ik hoef die trein aan medelijde ook niet aan me te hebben, maar een proost tegen het pesten ^O^ Voor de rest hoeft het onderwerp van mij ook niet zo besproken te worden.
pi_109672421
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 21:50 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Hohoho wacht even, wetenschappelijk aangetoond? Als je hiermee gaat smijten wil ik natuurlijk wel de papers zien.
Hier heb ik iets:
http://www.mobbingopdewerkvloer.nl/documenten/lbresseleers.pdf

[ Bericht 2% gewijzigd door Comp_Lex op 29-03-2012 22:17:43 ]
pi_109672624
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 21:54 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Hier heb ik iets:
http://www.mobbingopdewerkvloer.nl/documenten/lbresseleers.pdf

Volgende keer zelf zoeken!!!!
Niks ervan, jij brengt het op, zelf aandragen prutsers
pi_109672707
Ik breng helemaal niets op. Het was gewoon een mening wat je zelf kon weerleggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')