Don't feed ...quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:09 schreef qazplm het volgende:
Geen idee waar dat voor nodig was, maar het is wel een heel treurige comeback.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:46 schreef qazplm het volgende:
[..]
Grappig dat juist jij dat zegt gezien het feit dat jij de grootste feedertroll bent.
Nee eerst spiegel gekeken gezien dat iemand achter ons reed, niet links op de weg .quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:01 schreef drumstickNL het volgende:
TS, je bent toevallig niet eerst vaart gaan minderen en hebt toen pas je knipperlicht aangezet?
Let ook op het woordje 'zoals' en de jurisprudentie die eerder door iemand is aangehaald.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:57 schreef pimmetje2010 het volgende:
Naar links afslaan geen bijzondere manoeuvre, inhalen daarentegen wel, ik citeer:
Artikel 54 RVV
Bestuurders die een bijzondere manoeuvre uitvoeren, zoals wegrijden, achteruitrijden, uit een uitrit de weg oprijden, van een weg een inrit oprijden, keren, van de invoegstrook de doorgaande rijbaan oprijden, van de doorgaande rijbaan de uitrijstrook oprijden en van rijstrook wisselen, moeten het overige verkeer voor laten gaan.
De inhalende auto had TS voor moeten laten gaan.
Nu weet ik niet hoe het schadeformulier ingevuld is, staat het er 100% zoals TS in zijn OP beschrijft dan staat TS dus volkomen in zijn recht.
De bijzondere verrichting van het wisselen van rijstrook is wat je doet voor en na het inhalen: het inhalen zelf is geen bijzondere verrichting. In dit geval is het ongeval ook niet ontstaan doordat de Ka van rijstrook wisselde (voor zover je van rijstroken kunt spreken op een dergelijk weggetje), maar doordat TS afsloeg op hetzelfde moment dat de Ka, na het gewisseld te hebben van rijstrook, wilde passeren.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:57 schreef pimmetje2010 het volgende:
Naar links afslaan geen bijzondere manoeuvre, inhalen daarentegen wel, ik citeer:
[i]Artikel 54 RVV
Bestuurders die een bijzondere manoeuvre uitvoeren, zoals wegrijden, achteruitrijden, uit een uitrit de weg oprijden, van een weg een inrit oprijden, keren, van de invoegstrook de doorgaande rijbaan oprijden, van de doorgaande rijbaan de uitrijstrook oprijden en van rijstrook wisselen, moeten het overige verkeer voor laten gaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |