SPOILER: component nummer verklaringOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met aircoSPOILER: component verklaringOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 93% gewijzigd door Chuck-N0rr1s op 18-07-2012 18:22:55 ]
Is wat je er voor over hebt he, denk dat t je toch wel aardig wat geld kan gaan kosten :-(quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:10 schreef deadly_kiss het volgende:
Ik zal vd week proberen om foto's te maken.
er zaten voor afgelopen winter alleen een paar bubbels bij de wielbak maar na de winter is dat helemaal gaan brokkelen en rotzooien..
ik wil er wel nog even bij zeggen dat het om een 18 jaar oude astra gaat dus ik kijk ook niet vreemd op van die roestmaar ik wil er wel wat aan doen want dit is geen porem
Over remmen vervangen doe je ongeveer 45 minuten / uurtje.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:09 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Hallo allemaal,
Tijdje problemen gehad met remmen (maakte knarsend geluid bij het remmen) dus even langs Mo met zijn garage gegaan.
Helaas waren de remschijven al beschadigd dus moet dat ook vervangen worden.
2 voorremschijven en 2 voorremblokken + arbeid voor 300 euro, is dat acceptabel?
Edit: Het gaat hier om een Mitsubishi Carisma 1.6
Ik zat keek mee met de werknemer wat voor prijzen het waren. Arbeidsloon was 35 euro volgens meneer. Voor materiaal betaal ik dus 265 euro (2 voorremschijven en blokken).quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:55 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Over remmen vervangen doe je ongeveer 45 minuten / uurtje.
Uurloon van 60 euro, heb je 240 euro betaald voor t materiaal, vind ik nogal aan de prijs.
Ik had t goedkoper gedaan voor mn peugeot 206: blokken en schijven voor 92 euro, 45 min werken 45 euro, toch n stukje minder. Wellicht tip voor volgende keer?
Is het een spatbord aan de voorkant of aan de achterkant ? Aan de voorkant kan je er n.l. nog vrij goedkoop een ander spatbord op schroeven (of zit dat gelast bij die dingen?).quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:45 schreef deadly_kiss het volgende:
Hoe kan ik zelf roest boven de wielbak laten stoppen, of als het even kan er mooier uit laten zien?
het gaat nu wel erg snel ineens afgelopen 4 maanden![]()
er zit al een scheur in, kan er nog niet doorheen kijken maar de roestlaag komt al door de lak heen zeg maar...
het gaat om een plek van ong. 1 cm hoog en 7-10 cm lang![]()
ik zag ook al op het dak een paar bubbels tegen de rubberrand van de voorruit aan.
ik heb even snel geen eigen foto maar hier lijkt het een beetje op (alleen dan precies in het midden boven de band)
[ afbeelding ]
Onderdelen waren wel wat aan de hoge kant zie ik hier inderdaad. Maargoed, hij heeft zelf waarschijnlijk een leverancier.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:17 schreef JohnB52 het volgende:
Ligt er aan hoe je remt en rijdt. Veel stad of snelweg ?
Je kan je kenteken invoeren op bv winparts.nl kan je ongeveer zien wat hij ervoor betaald heeft :-)
Normaal gezien roesten astras (en kadetts) altijd aan de wielkasten van achter.quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:01 schreef 2cv het volgende:
[..]
Is het een spatbord aan de voorkant of aan de achterkant ? Aan de voorkant kan je er n.l. nog vrij goedkoop een ander spatbord op schroeven (of zit dat gelast bij die dingen?).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |