Oh ik dacht al, waarom reageert Jack niet op mijn smsjes?quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:41 schreef Specularium het volgende:
Iemand moet zijn telefoon uitzetten.
Lekker /care, ze verdient haar eigen geld toch en valt niemand lastig. Je kunt ook teveel zeiken.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:42 schreef padlarf het volgende:
12 jaar in Nederland en nog steeds zo'n kutaccent
Ja zo kunnen we Friesland ook goedpraten.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:43 schreef alors het volgende:
[..]
Lekker /care, ze verdient haar eigen geld toch en valt niemand lastig. Je kunt ook teveel zeiken.
Waarschijnlijk de meest verfrissende.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:43 schreef Specularium het volgende:
Hier heeft Humberto ook een mening over.
Nee. Alleen die kuttelefoon steeds stoort mequote:Op donderdag 15 maart 2012 19:43 schreef wdn het volgende:
Is ned 3 bij jullie ook slecht? Veel storing
Ik zeg toch nergens dat ik het erg vind? Hoe kom je daar ineens bij? Je ziet dingen die er niet zijn.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:43 schreef alors het volgende:
[..]
Lekker /care, ze verdient haar eigen geld toch en valt niemand lastig. Je kunt ook teveel zeiken.
Topbeeld voor deze topshow!quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:43 schreef wdn het volgende:
Is ned 3 bij jullie ook slecht? Veel storing
Wel met 150k meer op de teller, maar ja dat zie je van buiten toch niet.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:44 schreef Specularium het volgende:
Marokkanen hebben wel vaak mooiere auto's dan Polen.
Zwarte Golfjes vs. Grijze Omega's.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:44 schreef Specularium het volgende:
Marokkanen hebben wel vaak mooiere auto's dan Polen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |