Rot op manquote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:01 schreef padlarf het volgende:
20000 ponies voor je topic
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die laatstequote:
Haten opquote:
quote:
Wie bepaalt wat grappig is en wat niet dan?quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:33 schreef Patje1987 het volgende:
Mensen letten jullie op met die 'kanker' en down 'down' plaatjes. Niet grappig...
Je hebt nog een kanker plaatje gemistquote:Op donderdag 15 maart 2012 18:33 schreef Patje1987 het volgende:
Mensen letten jullie op met die 'kanker' en down 'down' plaatjes. Niet grappig...
Ik moet er af en toe wel om lachen ja maar dan nog lijkt het me niet verstandig om dit topic vol te spammen met alleen kanker en down plaatjes. Verder waren deze ook totaal niet grappig alleen maar nutteloos het woord kanker misbruiken.quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:36 schreef padlarf het volgende:
wieso ben jij mod op ONZ als je kanker en downgrappen niet leuk vindt?
En toch grappiger dan die pony's.quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:33 schreef Patje1987 het volgende:
Bepaal je zelf, hij stelt hier de grenzen. sim-pel.quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:36 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Wie bepaalt wat grappig is en wat niet dan?
Wat zeik je nou ik vind die nederhumor leuker dan alles wat ik hier in maanden heb gezien in dit topic. Laat iedereen zelf lekker bepalen wat leuk is.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:29 schreef Kakpizza het volgende:
Stop met het topic kapot te maken met je nedermeme
quote:
Die heb ik ook sinds vandaag weer ontdekt, toen ik die kankerlekkergodverdomme even wilde opzoeken om hier te posten.quote:
Dat is kees niet eensquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:57 schreef delano.888 het volgende:
Veel slechter word het niet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]+
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze moest ik wel om lachenkees maakt alles grappig
Ahh die laatste had ik ook net gepostquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:06 schreef delano.888 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit kees zn broer paneel moet onder veel meer dingen geplakt worden, ik lach elke keer![]()
Onderaan staat (c) 2011, dus ik denk dat hij wel vrij nieuw is ja.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:10 schreef delano.888 het volgende:
Bestaat dat nedermeme pas net ofzo? De oudste post is van 25 februari. Of word er maar 18 pagina's bewaard? Hoe dan ook ik ga die site in de gaten houden, veel troep, maar soms wel grappige dingen
Je bedoelt het lettertype wat toevallig hetzelfde is als in alle meme's? Dat is niet van 9gag, dat is gewoon het meme lettertype wat over het hele internet word gebruikt.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Onderaan staat (c) 2011, dus ik denk dat hij wel vrij nieuw is ja.
Ik vraag me eigenlijk ook af hoe ze het voor elkaar hebben gekregen om het zo op 9gag te laten lijken. Of is dat gewoon een instelling ofzo die je kunt doen als je een site maakt?
Als het dat laatste is zou het triest zijn van 9gag dat ze niet zelf wat 'ontwerpen'
Nee ik bedoel de lay-out van de site.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:20 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je bedoelt het lettertype wat toevallig hetzelfde is als in alle meme's? Dat is niet van 9gag, dat is gewoon het meme lettertype wat over het hele internet word gebruikt.
Zie wat je bedoelt nu inderdaad, dat is idd wel van 9gag gejat. RECHTZAAK!!! Ohnee, het is apple niet.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee ik bedoel de lay-out van de site.
Met rechts die titel hetzelfde lettertype en positie, en die belletjes wat dan op 9gag smileys zijn (Like of Hate). En als je een plaatje/'gag' apart opent staan er onder facebookreacties enzo.
Echt..quote:
Hou jij je bek nu gewoon eens dicht over dat bronnengepiemel van je.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:32 schreef Antilurker het volgende:
[..]
Echt..
Fucking mongolen die van elk filmpje een plaatjesstrip gaan maken, waarna vervolgens een Good Guy Greg (:r) de Youtubelink van het filmpje plaatst in de reacties, en al die zmmrs dat filmpje gaan onderspammen met dingen als '9GAG ARMY INCOMING!!!!'
Met vriendelijke groetjes Antilurker
Kijk, hier word ik nou vrolijk vanquote:
Mensen die ponyquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:13 schreef Maringo het volgende:
Mensen die ponyplaatjes niet waarderen.
Neequote:Op donderdag 15 maart 2012 20:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nedermeme is tenminste origineel
Daarnaast bevat 80% van de 'nedermemes' het woord kanker.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nee
Alles komt van andere sites, 80% van wat ik op die site heb gezien heb ik al jaren geleden op /b/ gezien
quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:16 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een paar zijn ook al eerder op FOK! of in dit topic gepost, maar die zijn het dan waard om nog een keer hier neer te zetten. Vooral die laatste
quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:38 schreef KoningStoma het volgende:
Die ragefaces zijn een soort laughtrack... Ze maken dingen die niet grappig zijn iets grappiger, voor debiele mensen.
Klopt, gewoon allemaal vertalingen van Engelse memes.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:39 schreef Wootism het volgende:
[..]
Daarnaast bevat 80% van de 'nedermemes' het woord kanker.
Gaat gewoon nergens over.
Hihi.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:34 schreef Wootism het volgende:
[..]
Hou jij je bek nu gewoon eens dicht over dat bronnengepiemel van je.
fuck
Ah, nu wordt alles duidelijk. Jij vindt gewoon niks leuk.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mensen die ponyVerbrand de ketters, dood de pony's.
Als het aan mij zou liggen zou plezier verboden moeten zijn.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:45 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ah, nu wordt alles duidelijk. Jij vindt gewoon niks leuk.
Whaha, wat faal jij hard zeg. Haten volgens het boekje. Jij vindt jezelf zeker ook 'hardcore' omdat je op /b/ zit. Whaha.quote:
Ik ga al jaren niet meer naar /b/quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:01 schreef datisstom het volgende:
[..]
Whaha, wat faal jij hard zeg. Haten volgens het boekje. Jij vindt jezelf zeker ook 'hardcore' omdat je op /b/ zit. Whaha.
mad?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:01 schreef datisstom het volgende:
[..]
Whaha, wat faal jij hard zeg. Haten volgens het boekje. Jij vindt jezelf zeker ook 'hardcore' omdat je op /b/ zit. Whaha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |