Rot op manquote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:01 schreef padlarf het volgende:
20000 ponies voor je topic
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die laatstequote:
Haten opquote:
quote:
Wie bepaalt wat grappig is en wat niet dan?quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:33 schreef Patje1987 het volgende:
Mensen letten jullie op met die 'kanker' en down 'down' plaatjes. Niet grappig...
Je hebt nog een kanker plaatje gemistquote:Op donderdag 15 maart 2012 18:33 schreef Patje1987 het volgende:
Mensen letten jullie op met die 'kanker' en down 'down' plaatjes. Niet grappig...
Ik moet er af en toe wel om lachen ja maar dan nog lijkt het me niet verstandig om dit topic vol te spammen met alleen kanker en down plaatjes. Verder waren deze ook totaal niet grappig alleen maar nutteloos het woord kanker misbruiken.quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:36 schreef padlarf het volgende:
wieso ben jij mod op ONZ als je kanker en downgrappen niet leuk vindt?
En toch grappiger dan die pony's.quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:33 schreef Patje1987 het volgende:
Bepaal je zelf, hij stelt hier de grenzen. sim-pel.quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:36 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Wie bepaalt wat grappig is en wat niet dan?
Wat zeik je nou ik vind die nederhumor leuker dan alles wat ik hier in maanden heb gezien in dit topic. Laat iedereen zelf lekker bepalen wat leuk is.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:29 schreef Kakpizza het volgende:
Stop met het topic kapot te maken met je nedermeme
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |