Feit is dat homoseksuelen zo geboren worden en seks willen hebben met je broer/zus naar mijn mening voortkomt uit een uit de hand gelopen fantasie. Volgens mij komt dit relatief vaker voor in de puberteit dan andere leeftijdsfasen. Maar dan alsnog is een puber met een redelijk IQ echt wel in staat om dergelijke zaken te onderscheiden.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:50 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Deze vind ik een beetje onzinnig. Dat dit in de natuur weinig voorkomt is omdat het de kans op gezonde nakomelingen verkleint. Dan zou elke geaardheid die niet de heteroseksuele is nog 'ongezonder' moeten zijn.
En dan nog komt seks tussen verwanten in de natuur weleens voor, hoewel bij demeeste soorten maar zelden. Bij sommige vissen gebeurt het dan weer veel vaker.
Ja, want iets niet veroordelen is gelijk aan het zelf doenquote:
Wat maakt dat uit?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 01:05 schreef Eierdop het volgende:
[..]
Feit is dat homoseksuelen zo geboren worden en seks willen hebben met je broer/zus naar mijn mening voortkomt uit een uit de hand gelopen fantasie. Volgens mij komt dit relatief vaker voor in de puberteit dan andere leeftijdsfasen.
Alsof dat het eerste onnatuurlijke dat de mens ooit heeft gedaanquote:Nou ja, ik vind het gewoon een afwijkende situatie en behalve dat het niet sociaal is geaccepteerd, geeft de natuur ook een signaal af dat voorplanting met sowieso 1e graads bloedverwanten, geen gezond "product" zal brengen.
'Geweten'quote:En een vis heeft geen geweten. Je kunt een dier en mens op dit niveau echt niet met elkaar vergelijken.
Je zegt het zelf, als laatste redmiddel om de voorplanting te redden. Als ik verdwaald ben in een jungle, dan zou ik ook overwegen om gore insecten te eten en mijn eigen pis drinken om mijzelf in leven te houden.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 01:11 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit?
[..]
Alsof dat het eerste onnatuurlijke dat de mens ooit heeft gedaanBuiten dat vindt paring tussen familieleden ook in de natuur plaats, zij het vaak als laatste redmiddel. Het is evolutionair gezien nog altijd beter dan geen nakomelingen.
[..]
'Geweten'We gaan ervan uit dat ze het allebei willen hè. Victimless crime dus. Wie stel jij eigenlijk voor om te bepalen welke twee volwassen mensen uit vrije wil seks hebben?
En als jij ervoor zou kiezen om ook te leven op insecten en urine als het niet nodig was om te overleven, zou ik dat prima vindenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 01:25 schreef Eierdop het volgende:
[..]
Je zegt het zelf, als laatste redmiddel om de voorplanting te redden. Als ik verdwaald ben in een jungle, dan zou ik ook overwegen om gore insecten te eten en mijn eigen pis drinken om mijzelf in leven te houden.
Die Ier was dat volgens mij. Dat had ik ook gezien.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:50 schreef Cher- het volgende:
Het is vreemd.
Zag laatst een verhaal van een dochter en vader die een liefdesrelatie hadden en een baby verwachten.
je weet dat bv kuddedieren vaak met een systeem werken dat 1 mannetje (de sterkste) alle vrouwtjes in de kudde bevrucht neem ik aan. doe eens rekenen dan!quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:04 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Er staat ook 'in de natuur', niet 'in gevangenschap'. Eerder een faal van jou dus. Een wild dier zal over het algemeen op zoek gaan een partner die niet nauw verwant is, maar in gevangenschap kan een broer of zus de enige optie zijn en zal het dier dus daarvoor kiezen. De kans op afwijkingen is dan veel groter, maar het is evolutionair gezien altijd beter dan geen nakomelingen.
Hehe, bij mensen zie je dat ook wel.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:12 schreef simmu het volgende:
[..]
je weet dat bv kuddedieren vaak met een systeem werken dat 1 mannetje (de sterkste) alle vrouwtjes in de kudde bevrucht neem ik aan. doe eens rekenen dan!
Spreek even over je zelf. Ik walg alleen al bij het idee.quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:20 schreef Id_do_her het volgende:
Goh, vreemd dat mensen die enig kind zijn niet begrijpen waarom dat nasty is.
Ik spreek ook voor mezelf, voor wie anders?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:46 schreef PixieDot het volgende:
[..]
Spreek even over je zelf. Ik walg alleen al bij het idee.
6 miljard mensen, er zullen er genoeg zijn die het idee interessant zeggen, wil niet zeggen dat de rest dat ook vind...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:38 schreef Kper_Norci het volgende:
Wel grappig deze discussie. Iedereen die gadverdamme zegt. Maar moet je voor de gein eens op sexverhalen zoeken, echt heel veel van die verhalen gaan over incestueze relaties broer/zus, moeder/zoon, vader/dochter, dat soort dingen. Dat is dan weer wel opvallend vind ik.
Heb zelf geen broers en zussen, dus ik kan er zelf weinig van zeggen. Hooguit incest, thuis best ofzo.
ah.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:39 schreef Maggy123 het volgende:
http://www.opwindend.net/Sexverhalen_Familie.html
heel veel verhalen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |