Waar zoek je op waardoor dit topic bij je naar boven komt?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:42 schreef xodox het volgende:
Ik heb wel eens op m'n zus haar kont geslagen ja om haar te plagen
maar seks, nee dank u. Niet zo gezond.
Wil je niet weten, trust mequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waar zoek je op waardoor dit topic bij je naar boven komt?
I don't want to livequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:03 schreef koenes het volgende:
Ik ben nu 17 en m'n broer is 20. Vroeger kwam ik vaak bij hem im bed liggen zondags s ochtends. En heel soms nu nog.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:23 schreef Fascination het volgende:
Welk forum was dat? Het borderlineforum?
Toen het vaak gebeurd waren we 5 en 7 ofzo, en dan samen door de VI bladeren. Nu gebeurd het hoogstens nog een keer dat ik voor de grap bovenop hem spring om hem wakker te maken.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:06 schreef xodox het volgende:
[..]
I don't want to live
on this planet anymore
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:49 schreef snakelady het volgende:
Ik heb een broer en ik moet er niet aan denken.
Ook niet voor een miljoen euro?quote:
Nee, zelfs dan niet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:49 schreef xodox het volgende:
[..]
[..]
Ook niet voor een miljoen euro?
Elke vrouw heeft haar prijs.
Broer gespot.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:49 schreef xodox het volgende:
[..]
[..]
Ik ga liever gewoon dood.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:49 schreef xodox het volgende:
[..]
[..]
quote:
Hahaaaa dat zeggen jullie nu maar MOEST iemand dit echt aan jullie voorstellen wil ik het nog zien of je dit weigertquote:
Ik vind het walgelijk dat je überhaupt er zo aan denktquote:Op woensdag 15 oktober 2014 00:09 schreef xodox het volgende:
[..]
[..]
Hahaaaa dat zeggen jullie nu maar MOEST iemand dit echt aan jullie voorstellen wil ik het nog zien of je dit weigert
Stel nu (even gek doen) 1 miljard euro!!!! (= voor de rest van je leven een luxeleventje zonder ook maar iets te doen) en uiteraard komt niemand dit ooit te weten
Halfuurtje walging maar daarna ben je wel miljardair
Every girl has her price
Dat is de zieke geest in me die naar bovenkomtquote:Op woensdag 15 oktober 2014 00:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik vind het walgelijk dat je überhaupt er zo aan denkt
Dat blijkt.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 00:13 schreef xodox het volgende:
[..]
Dat is de zieke geest in me die naar bovenkomt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |