en met je zus¿quote:
Heb ik geen. Maar tegen niemand zeggen want dan kan ik niet meer pics posten terwijl ik zeg dat het mijn zus is.quote:
no prob.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Heb ik geen. Maar tegen niemand zeggen want dan kan ik niet meer pics posten terwijl ik zeg dat het mijn zus is.
geloof er geen bal vanquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:25 schreef Maggy123 het volgende:
vriendin liet het me zien.. vandaar deze topic
deze topic jaquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:25 schreef Maggy123 het volgende:
vriendin liet het me zien.. vandaar deze topic
Nee Urks-inteelt forumquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:23 schreef Fascination het volgende:
Welk forum was dat? Het borderlineforum?
jij hebt ervaring?quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:39 schreef bhm het volgende:
Wat is hier gek aan dan? Zoals TS aangeeft zolang er maar geen kinderen van komen.
Even voor de duidelijkheid, jij hebt geen broers of zussen?quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:39 schreef Maggy123 het volgende:
Ja, ik vind het verder geen probleem hoor.. zolang dr maar geen kinders van komen.
Lijkt inderdaad vooral een fantasie van personen zonder broer of zus.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, jij hebt geen broers of zussen?
quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:23 schreef Fascination het volgende:
Welk forum was dat? Het borderlineforum?
Daarom dus, jij hebt er geen dan kun je je ook niet indenken dat het voor iemand met broers en/of zussen een hele nare gedachte is. Ik moet er echt niet aan denken en ik heb nog nooit iemand meegemaakt die denkt dat het wel oke is. Beh.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:42 schreef Maggy123 het volgende:
Nee ik heb geen broers of zussen..
Ik bedoel , als er andere zijn die wel met hun broer of zus dingen hebben gedaan( puberteit/nieuweschierigheid) of een volwasse relatie samen hebben , heb ik er geen problemen mee(mist er geen kinderen komen dan he)
Ik denk alleen niet dat het iets is wat ''hoort''
Dat is nou precies zijn punt.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:48 schreef Maggy123 het volgende:
Nare gedachte? wtf dat denk ik helemaal niet..
Nou, ik wel. En ik heb wel een zus.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:48 schreef Maggy123 het volgende:
Nare gedachte? wtf dat denk ik helemaal niet..
Leuk weetje!quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:28 schreef Fascination het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Westermarck-effect
Pics van je zus ?quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Heb ik geen. Maar tegen niemand zeggen want dan kan ik niet meer pics posten terwijl ik zeg dat het mijn zus is.
Gast, leer eens begrijpend lezen. Jij kunt je niet indenken hoe dat zou zijn, dus is je gedachte er over ook heel anders. Iemand die ook daadwerkelijk een broer of zus heeft kijkt er totaal andets naar dan hoe jij het nu aangeeft.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:51 schreef Maggy123 het volgende:
Miss beter lezen.. ik zei niks over nare gedachte. Als mensen besluiten een liefdes relatie samen willen(broer en zus) vind ik het helemaal niet erg. ik walg er niet van. hun keus. ( wel walg ik er van als ze kinderen willen)
Maar of het ook ''hoort''? denk het niet.
En ook zo over als je in de puberteit zit en broer en zus zijn nieuwschierig.. Ik heb er persoonlijk geen probleem mee als andere dat hebben gedaan.. Hun keus nogmaals
Ze staat in één van de laatste posts in het smabaltopic, jij mag raden wie.quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:54 schreef Waaghals het volgende:
toen ik erachter kwam dat mijn zus geadopteerd was, was het elke avond prijs
Ik zie het al. Je hebt meerdere lekkere zusjesquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ze staat in één van de laatste posts in het smabaltopic, jij mag raden wie.
Anale seks hoort ook niet, maar ja he!quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:42 schreef Maggy123 het volgende:
Nee ik heb geen broers of zussen..
Ik bedoel , als er andere zijn die wel met hun broer of zus dingen hebben gedaan( puberteit/nieuweschierigheid) of een volwasse relatie samen hebben , heb ik er geen problemen mee(mist er geen kinderen komen dan he)
Ik denk alleen niet dat het iets is wat ''hoort''
Straks gaat ze vragen hoe een verkrachting voelt want niet meegemaaktquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:20 schreef Id_do_her het volgende:
Goh, vreemd dat mensen die enig kind zijn niet begrijpen waarom dat nasty is.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:54 schreef Waaghals het volgende:
toen ik erachter kwam dat mijn zus geadopteerd was, was het elke avond prijs
ook niet als hij de perfecte man voor je is¿quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:21 schreef Karina het volgende:
Ik heb alleen zussen, maar als ik een broer had, zou ik daar ECHT niet aan moeten denk zeg, gadver
"zolang mensen maar gelukkig zijn toch?"quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Straks gaat ze vragen hoe een verkrachting voelt want niet meegemaakt
Mijn zusje en ik hebben een hechte band maar nee... geen behoefte om die uit te breiden...quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:24 schreef wise het volgende:
[..]
ook niet als hij de perfecte man voor je is¿
uiterlijk,gedrag ect
Enig kind zeker?quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:28 schreef Maggy123 het volgende:
ik bedoel, mij maakt het niet uit wat mensen samen doen.. relatie met broer of zus, of homo zijn of niet, en ik had al gezegt dat ik het normaal vind als het maar zonder dwang is. ( of ik had het op een ander forum gezet, kan ook excuuses daar voor dan![]()
btw dwang is nooit goed in zulke dingen sowieso
Als je broers/zussen hebt zou je dit niet uit je strot krijgen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:28 schreef Maggy123 het volgende:
ik bedoel, mij maakt het niet uit wat mensen samen doen.. relatie met broer of zus, of homo zijn of niet, en ik had al gezegt dat ik het normaal vind als het maar zonder dwang is. ( of ik had het op een ander forum gezet, kan ook excuuses daar voor dan![]()
btw dwang is nooit goed in zulke dingen sowieso
Och, ja natuurlijk.quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:46 schreef Ffleamig het volgende:
Mijn oma was wel zo knap en aantrekkelijk vroeger dat ik zou gaan twijfelen als ik ze in vol ornaat zou tegenkomen, die had iets weg van Brigitte Bardot in haar goede jaren maar dan chique.
Volgens mij geloven ze je Brigitte Bardot verhaal gewoon niet.quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:49 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Waarom niet, is een heel ander idee dan je moeder of je zus, vind ik.
grote dikke vette faal daar. nooit muisjes gehad hequote:Op donderdag 15 maart 2012 18:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgens mij geloven ze je Brigitte Bardot verhaal gewoon niet.
OT: Nee. Gewoon, nee. Het hoort niet. Biologisch gezien ook niet. In de natuur vindt over het algemeen gezien ook geen inteelt plaats. En de inteelt die plaats vind is geen broer/zus. Vaak nicht/neef, iets met meer afstand.
Er zijn uitzonderingen en ook in gevangenschap geld dit niet (maar wild en gevangen valt natuurlijk niet te vergelijken in deze).
ehh je hebt getongzoend met je zusje? denk dat je verder bent gekomen dan de meesten in dit topicquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:35 schreef guapo het volgende:
Ik hebt een knap zusje maar verder dan een tongzoen is het nooit gekomen. Maar volgens mij was er toen alcohol in het spel. Denk niet dat ik ooit met haar zou willen.
Ja hoor. Zo heb ik bijna iemand vermoord. Het is niet de real deal, maar je bent weer een ervaring rijker, niet waar?quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:31 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Ik snap het probleem niet. Als je gewoon voor het zingen de kerk uitgaat dan kun je toch best een keer seks hebben?
Er staat ook 'in de natuur', niet 'in gevangenschap'. Eerder een faal van jou dus. Een wild dier zal over het algemeen op zoek gaan een partner die niet nauw verwant is, maar in gevangenschap kan een broer of zus de enige optie zijn en zal het dier dus daarvoor kiezen. De kans op afwijkingen is dan veel groter, maar het is evolutionair gezien altijd beter dan geen nakomelingen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:14 schreef simmu het volgende:
[..]
grote dikke vette faal daar. nooit muisjes gehad heof ratjes, konijntjes, visjes...
Bij anale seks ligt voor mij de grens qua familie.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:35 schreef guapo het volgende:
Ik hebt een knap zusje maar verder dan een tongzoen is het nooit gekomen. Maar volgens mij was er toen alcohol in het spel. Denk niet dat ik ooit met haar zou willen.
Eh, nee. Dat brengt de 'walging' weer op een heel ander niveau.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:50 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Wel apart eigenlijk dat bijna elke seksuele voorkeur meer geaccepteerd is dat dit. Seks met dieren lijkt nog minder walging los te maken over het algemeen. Blijkbaar is dit het grootste seksuele taboe van deze plaats en tijd.
Daar heb je hem weerquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:35 schreef guapo het volgende:
Hoe kun je het dan doen?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:14 schreef Luxuria het volgende:
Toen ik nog geen 10 jaar was, heb ik wat dingetjes met mijn neef gedaan.
Maar toen wist ik nog niet wat het was.
Het op jonge leeftijd nog niet weten denk ikquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:38 schreef Friek_ het volgende:
Ik heb een zus, maar elke gedachte aan ook maar iets seksueels met haar hangt samen met de grootste walging denkbaar. Welke zieke geest komt er op zoiets?
Je voelt toch dat het fijn is.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:18 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Hoe kun je het dan doen?
Dat bedoel ik dusquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:40 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ja hoor. Zo heb ik bijna iemand vermoord. Het is niet de real deal, maar je bent weer een ervaring rijker, niet waar?
Deze vind ik een beetje onzinnig. Dat dit in de natuur weinig voorkomt is omdat het de kans op gezonde nakomelingen verkleint. Dan zou elke geaardheid die niet de heteroseksuele is nog 'ongezonder' moeten zijn.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:44 schreef Eierdop het volgende:
TS, dat is ook niet normaal als je dat wel hebt. Dat je zulke gedachten hebt vind ik niet gezond.
De natuur heeft bepaald dat wij geen seksuele gevoelens krijgen bij (naaste) bloedverwachten. Op de 1 of andere manier wordt dat uitgesloten.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:50 schreef Cher- het volgende:
Het is vreemd.
Zag laatst een verhaal van een dochter en vader die een liefdesrelatie hadden en een baby verwachten.
Jij legt met je moeder aan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |