Dat is nog klachtwaardiger ja. Mensen die een facebook account voor hun huisdier(en) makenquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:01 schreef 2NutZ het volgende:
Ik heb voor al mijn vissen een facebook account. En een 2nutzfamilie account
Maar Henk zit toch altijd instemmend mee te knikken? Dan zie je een wilde tokkie schreeuwen over de overlast van Oost-Europeanen en staat er een Henk achter hem instemmend mee te knikkenquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:18 schreef Garisson72 het volgende:
Dat zijn stelletjes die ook zinnen beginnen met "wij vinden dat..." waarbij de Ingrid de woordvoerder is en de Henk instemmend knikt.
Erm, jij hebt dus alleen maar hyves om foto's van 'aso-tienerfamilies' te bekijken, die in het weekend op de bank liggen. Man, dan ben jij nog triester dan henquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:25 schreef Anno2012 het volgende:
Of zo'n tokkie tienerfamilie met kinderen (ja,ik ken die meid van vroeger,dus ik heb haar op hyves)
En dan alleen maar over hun kinderen gaan hyven,alleen maar foto's van hun kinderen plaatsen,50x dezelfde foto's, al is het iedere foto 1 seconde later.
En dan zeggen, ''de kindertjes zo weer na bed brengen,dan lekker op de bank liggen'' (In het weekend).
En dan die mede-tienerasofamilies (soort zoekt soort) gaan dan reageren,'' o wat schattig'', ''ja inderdaad,bij mijn zijn ze ook zo'' . ''heerlijk toch!'', ''geniet er maar van''.
Mens, flikker op met je foto's. Doe het in het fotoalbum,maar zet ze ziet voor eeuwig op internet, of tenminste niet alle 5000.
Voor de rest doe ik niks op hyves,hyves is dood, alleen dat wijf gaat maar door.
Een van mijn beste vrienden heeft een baby die ik heel tof vind.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:21 schreef Plantagehouder het volgende:
Ik vind het altijd leuk om de foto's van de kleine te zien.
nee,omdat hyves dood is (ik kijk er maar 1x in de maand nog op,gewoon voor de leuk) , zie ik alleen maar die updates van haar en haar kinderen. De rest van mijn hyvers hebben geen updates meer.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:28 schreef error_404 het volgende:
[..]
Erm, jij hebt dus alleen maar hyves om foto's van 'aso-tienerfamilies' te bekijken, die in het weekend op de bank liggen. Man, dan ben jij nog triester dan hen
http://facebook.com/profile.php?=7332236334quote:Op zaterdag 17 maart 2012 09:31 schreef VinceOpHetWittePaard het volgende:
Iemand al een link van een gezamenlijke FB gevonden? X
Haal mijn FB van FOK! vriendquote:Op zaterdag 17 maart 2012 09:36 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
http://facebook.com/profile.php?=7332236334
quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:01 schreef 2NutZ het volgende:
Ik heb voor al mijn vissen een facebook account. En een 2nutzfamilie account
Wel ja?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:25 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Roel en Eline zijn toch broer en zus?
Zie je het voor je, een mailtje met daarin 'met wie spreek ik?' voor je je verhaal mailt?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 07:13 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Onterechte klacht, TS je zou ook kunnen vragen met wie je spreekt via mail, sms of telefoon, dan is het probleem toch weg?
ik wacht op rectumquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:05 schreef Hexagon het volgende:
Dat is idd wel fout ja
Zeker als ze die ook nog eens gaan volpleuren van kleffe foto's
ja, of SaskiaEnMelissa, en dan is Melissa de baby van Saskia die nog maar 3 maanden oud is.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:31 schreef female81 het volgende:
Zo'n adres in de trant van facebook.com/saskiaenjeroen. Het roept gewoon een heel raar soort jeuk bij me op.
Terecht ook wel.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:31 schreef female81 het volgende:
Zo'n adres in de trant van facebook.com/saskiaenjeroen. Het roept gewoon een heel raar soort jeuk bij me op.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |