Wie ?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:24 schreef Tabloid het volgende:
Klacht: ik loop achter op de nieuwste fokhype
Dat zijn Eline en Roel, ze staan samen op een foto.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:27 schreef i10TD het volgende:
kan iemand uitleggen? ik zie dit nu al in 3 topics, and i dont get it
Hier staan ze ook op:quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:27 schreef Cybey het volgende:
[..]
Ken jij die?
Toch niet deze?
[ afbeelding ]
Een tijdje terug was er een topig geopend in klaagbaak over te geposeerde foto's, darabij kwam deze als voorbeeld.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:27 schreef i10TD het volgende:
kan iemand uitleggen? ik zie dit nu al in 3 topics, and i dont get it
It wasn't me.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:32 schreef snakelady het volgende:
[..]
Een tijdje terug was er een topig geopend in klaagbaak over te geposeerde foto's, darabij kwam deze als voorbeeld.
Een iemand vond het grappig om die foto in ieder mogenlijk topic te plaatsen en als goede kuddedieren hebben veel Fok!kers dat overgenomen.
Met als gevolg dus dat je deze foto overal tegenkomt.
Deze foto?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:32 schreef snakelady het volgende:
[..]
Een tijdje terug was er een topig geopend in klaagbaak over te geposeerde foto's, darabij kwam deze als voorbeeld.
Een iemand vond het grappig om die foto in ieder mogenlijk topic te plaatsen en als goede kuddedieren hebben veel Fok!kers dat overgenomen.
Met als gevolg dus dat je deze foto overal tegenkomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |