Succes!quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:08 schreef Rezania het volgende:
Ik kom nooit in PUB, maar ik doe wel examen in Nederland en Engels op vwo niveau dit jaar. Vorig jaar mijn havo afgerond met examens, nu twee examens dus en volgend jaar de rest van vakken op vwo niveau afronden.
Eerst modsquote:
kandidaten genoegquote:
Been there done thatquote:
Gewoon een subforum in SES openen? Of is het traditie of zo?quote:
quote:
EXA is de frontlinie van FOK!quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon een subforum in SES openen? Of is het traditie of zo?
Ah, ben benieuwd dan.quote:
hoop gemist danquote:Op donderdag 15 maart 2012 13:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ah, ben benieuwd dan.Vorig jaar heb ik het gemist.
Dat wordt dit jaar anders jonguhquote:Op donderdag 15 maart 2012 13:36 schreef leeell het volgende:
[..]
hoop gemist dan
ongemodereerde subfora zijn altijd leuk
dan verliest het ook zn charme Yvvvvquote:
Die ervaring ken ik al, namelijk ABO.quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:36 schreef leeell het volgende:
[..]
hoop gemist dan
ongemodereerde subfora zijn altijd leuk
Doe jij dan dit jaar examen dat je daar zo graag wil posten?quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:40 schreef leeell het volgende:
[..]
dan verliest het ook zn charme Yvvvv
nee, ik was slechts een figurant van vorig jaar EXA, maar was leuke tijd wel.quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Doe jij dan dit jaar examen dat je daar zo graag wil posten?
Moet je even mailen naar forum@fok.nlquote:Op donderdag 15 maart 2012 13:42 schreef leeell het volgende:
Tevens yvv, ik zoek in mijn index al een tijdje naar ZUU, kan het niet vinden, welk kopje staat deze onder [ afbeelding ]
1100?quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:41 schreef leeell het volgende:
[..]
nee, ik was slechts een figurant van vorig jaar EXA, maar was leuke tijd wel.
iets met 1100 posts op een dag
heb tijdens EXA geen seconde mn boeken open gehad, gewoon zo het examen in gegaan, hele dagen in de SC gewoonquote:Op donderdag 15 maart 2012 13:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moet je even mailen naar forum@fok.nl
[..]
1100?Tering.
Klinkt herkenbaar, ik ging de hele dag om met vrienden, nooit leren.quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:46 schreef leeell het volgende:
[..]
heb tijdens EXA geen seconde mn boeken open gehad, gewoon zo het examen in gegaan, hele dagen in de SC gewoon![]()
en mailen pff, duurt het 2 weken voordat yvv me terug mailt
Echt?quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:46 schreef leeell het volgende:
[..]
en mailen pff, duurt het 2 weken voordat yvv me terug mailt
Stimmtquote:
En waarom denk jij dat jij die taak kan vervullen?quote:
Omdat ik meer dan genoeg ervaring met examens heb, dit jaar is namelijk de derde keer dat ik examen doe. En nee, niet omdat ik ooit ben gezakt.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En waarom denk jij dat jij die taak kan vervullen?
vmb havo vwo?quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Omdat ik meer dan genoeg ervaring met examens heb, dit jaar is namelijk de derde keer dat ik examen doe. En nee, niet omdat ik ooit ben gezakt.
sinds wanneer doen klonen examenquote:Op donderdag 15 maart 2012 15:57 schreef roos94 het volgende:
im soo nervousss! Vooral bio examen is erg
Ja.quote:
waarom rond je dit jaar Engels en Nederlands al af? Ik heb vorig jaar ook havo afgerond en kan volgend jaar pas vwo examen doen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja.Vanwege plaatsgebrek moest ik op het vmbo beginnen.
Dat in 3 jaar afgerond, vorig jaar havo afgerond en dit jaar Engels en Nederlands op vwo-niveau, volgend jaar de rest van de vakken.
Ik heb de Engels en Nederlands examens van de havo en het vwo vergeleken met elkaar en vond dat er weinig verschil tussen zit, daarna heb ik een paar proefexamens gemaakt en daar haalde ik goede cijfers voor. Ik heb toen in overleg met mijn mentor besloten om dit jaar al Nederlands en Engels af te ronden, gewoon omdat ik geen zin heb om het nog een extra jaar te volgen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:33 schreef TWO_FINGERZ het volgende:
[..]
waarom rond je dit jaar Engels en Nederlands al af? Ik heb vorig jaar ook havo afgerond en kan volgend jaar pas vwo examen doen.
het speciale onderwijs wordt niet onder de noemer van EXA geschaard, helaas jouw niveau valt buiten de bootquote:
Vmbo -> havo? Of havo -> vwo? Of iets anders?quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:58 schreef Franknfurter het volgende:
Ik wil modden. Ik heb twee keer examens gedaan dus ik ben een veteraan. En ik hou van macht.
maarja, een vmbo examen een examen noemen is ook weer een overstatementquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:01 schreef Franknfurter het volgende:
Heb één jaartje vmbo gedaan tussen mn havojaren door. Dus vmbo en havo.
Tsja, dat kun je van alles zeggen op het voortgezet onderwijs.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:02 schreef leeell het volgende:
[..]
maarja, een vmbo examen een examen noemen is ook weer een overstatement
Ah.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:01 schreef Franknfurter het volgende:
Heb één jaartje vmbo gedaan tussen mn havojaren door. Dus vmbo en havo.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:02 schreef leeell het volgende:
[..]
maarja, een vmbo examen een examen noemen is ook weer een overstatement
hangt wss af welke subfora en welke andere mod er al is bij het subforumquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:08 schreef Paxcon het volgende:
Is er trouwens een minimum-leeftijd verbonden aan het moderatorschap?
quote:
Welk profiel doe je?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:09 schreef Playtime het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden cum laude te slagen
Had beter in SES kunnen staan eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:18 schreef Paxcon het volgende:
Jammer dat dit topic in dit dode subforum staat.
Ik kijk uit naar de opening van EXA
niks om je voor te schamen man bazenlijstquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:27 schreef TwentyFourr het volgende:
examen gymnasium dit jaarga er met vol vertrouwen en een 6,1 gemiddeld in
schopje yvonne ?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Had beter in SES kunnen staan eigenlijk.
Bewust voor havo gekozen?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:30 schreef FokNederland het volgende:
Ja, examen HAVO ga er zoals het er nu uitziet (moet nog een toetsweek) met een gemiddelde van een 8,1 erin.
Ja, eerste klas VWO gedaan, keihard gefaald, tweede en derde met veel moeite door HAVO gekomen. In de vierde eindelijk is wat gaan doen voor school en een 7,8 gaan staan. En nu nog extra mijn best dus een 8,1. Conclusie: ik faalde in 1e, 2e en 3e klas waardoor ik nu op HAVO zit.quote:
Welk niveau ? 9.3 is echt ziek gemiddeldequote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:35 schreef Rezania het volgende:
Ik ga met een 6 gemiddeld voor Nederlands () en een 9,3 gemiddeld voor Engels het examen in.
Vwo, maar ik heb Engels nooit lastig gevonden.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:38 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Welk niveau ? 9.3 is echt ziek gemiddelde
Ik sta nu gemiddeld op de vakken die er echt toe doen een 7.3 (VWO, E&M). Ik heb echter komende week nog vier toetsen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:33 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Sta jij eer een beetje goed voor?
wut? Ik heb nog ruim 3 weken voor onze toetsweek begint. Ben je erna al vrij?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:29 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb komende week nog een toetsweek. Daarna zijn m'n SE-cijfers bekend
Ik moet meer/langer leren voor de komende tentamenweek dan voor de examensquote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:04 schreef FokNederland het volgende:
Laatste tentamenweek is voor mij de hel, veel toetsen zijn net zo veel stof om te leren als examen.
quote:
quote:
je heb 0 autoriteit , je ben niet assertief en van nature angstig en subdominantquote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Ik ben heel geschikt, altijd aanwezig. Ben leuk en gezellig ook en kan ook streng zijn als het moet en ik heb twee keer examen gedaan.
Cv in bijlage. Groetjes
Dudequote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:21 schreef leeell het volgende:
[..]
je heb 0 autoriteit , je ben niet assertief en van nature angstig en subdominant
kusje op je kontje voorderestquote:
In plaats van anderen afkraken kun je misschien beter aangeven waarom jij het worden moet?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:21 schreef leeell het volgende:
[..]
je heb 0 autoriteit , je ben niet assertief en van nature angstig en subdominant
quote:
Hij heeft zn kans al verspild.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
In plaats van anderen afkraken kun je misschien beter aangeven waarom jij het worden moet?
ik word het nietquote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
In plaats van anderen afkraken kun je misschien beter aangeven waarom jij het worden moet?
waar maak je dan druk om ?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:31 schreef FokNederland het volgende:
Assertieve vaardigheden lijken mij online niet van belang.
Maargoed, verder ik hoor vaak dat examens makkelijker zijn dan de SE's.
Is dat zo?, ik heb nu twee keer examen Economie gemaakt zonder te leren 8,2 en Management en Organisatie 9 en 8,5. Maar Engels, daar wil ik het niet over hebben. En ik heb trouwens net te horen gekregen dat mijn eerste examencijfer vast staat 8,1 voor combinatiecijfer.
want daar sta je een wat voor?quote:
Oh! Goede cijfers joh. Ze zeggen vaak dat examens inderdaad makkelijker zijn, dit komt omdat deze vaak algemener zijn dan de schoolexamens(tentamens) die je krijgt.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:31 schreef FokNederland het volgende:
Assertieve vaardigheden lijken mij online niet van belang.
Maargoed, verder ik hoor vaak dat examens makkelijker zijn dan de SE's.
Is dat zo?, ik heb nu twee keer examen Economie gemaakt zonder te leren 8,2 en Management en Organisatie 9 en 8,5. Maar Engels, daar wil ik het niet over hebben. En ik heb trouwens net te horen gekregen dat mijn eerste examencijfer vast staat 8,1 voor combinatiecijfer.
dus ?quote:
Jazeker.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En dat is niet goed?
Doe je havo of ..?
dan kan ik enkel voorstellen dat je een hobby moet gaan zoeken.quote:
Ik zit in over die nieuwe examenregel.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:38 schreef leeell het volgende:
[..]
dan kan ik enkel voorstellen dat je een hobby moet gaan zoeken.
Dat je gemiddeld minimaal een 5,5 moet staan?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:38 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Ik zit in over die nieuwe examenregel.
Eerst HBO accountancy, daarna Uni welk opleiding doe jij?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat voor vervolgopleiding wil je doen, FokNederland?
Jaquote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat je gemiddeld minimaal een 5,5 moet staan?
denk je echt dat je 3en gaat halen ?quote:
Ahh oke. Nu momenteel geen opleiding, in september begin ik aan ergotherapie.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:39 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Eerst HBO accountancy, daarna Uni welk opleiding doe jij?
Moet goedkomen, veel oude examens oefenen en proberen rustig te blijven!quote:
Nee, maar al die leraren die doen zo serieus en hoor verhalen van mensen die zijn blijven zitten.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:40 schreef leeell het volgende:
[..]
denk je echt dat je 3en gaat halen ?
relax man, heb een beetje zelfvertrouwen, je kan het halen zonder een boek open te slaan als je cijfers staat als de jouwequote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:41 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Nee, maar al die leraren die doen zo serieus en hoor verhalen van mensen die zijn blijven zitten.
Die vakantie in mei non-stop leren. 7 uur per dag dit dat. Nou daar word je alleen al gestresst van.
Maar moet jij nog examens doen?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:42 schreef leeell het volgende:
[..]
relax man, heb een beetje zelfvertrouwen, je kan het halen zonder een boek open te slaan als je cijfers staat als de jouwe
nee vorig jaar gedaanquote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:44 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Maar moet jij nog examens doen?
havoquote:
leeell doet hbo jaquote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:48 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Wat doe je nou dan HBO of niet?
Prima toch?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:12 schreef dramatic het volgende:
[..]
doe normaalm'n hoogste cijfer is afgerond een 7
Uiteraard, maar ik zou geen reden tot zorgen hebben als mn laagste cijfer een 7 was. Ook met de nieuwe regel kan je makkelijk ergens een 3 voor halen (quote:
Ik had een 2.7 voor wiskunde. Haal lager dan mij en ik geef je een bos bloemen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:15 schreef dramatic het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik zou geen reden tot zorgen hebben als mn laagste cijfer een 7 was. Ook met de nieuwe regel kan je makkelijk ergens een 3 voor halen () en dat compenseren.
Hoezo?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:17 schreef dramatic het volgende:
Als ik voor Duits slaag kunnen ze dat examen net zo goed niet meer geven![]()
Heb nu al zin in de SC van dat forum
Ik sta nu een 5.2 en dat is met 1 voldoende. (5.8 voor luistertoets na lang thuis oefenen, naar mijn inzicht naait de leraar me door mij het laagst te beoordelen, en vervolgens de rest steeds wat hoger te geven (bij niet-Cito toetsen)quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik had een 2.7 voor wiskunde. Haal lager dan mij en ik geef je een bos bloemen.
[..]
Hoezo?Duits heeft vaak wel een hele lage normering dus reken maar nergens op.
![]()
Ik heb ook zin in die SC, al die stressende mensen, heerlijk.
Duits is wel echt naaiend.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:26 schreef dramatic het volgende:
[..]
Ik sta nu een 5.2 en dat is met 1 voldoende. (5.8 voor luistertoets na lang thuis oefenen, naar mijn inzicht naait de leraar me door mij het laagst te beoordelen, en vervolgens de rest steeds wat hoger te geven (bij niet-Cito toetsen)) Geef me 20 seconde en ik zeg alle duitse woorden die ik ken
etc. Daarnaast bekeek ik net het examen van 2010 en had ik 10/11 vragen goed die ik bekeek. Waarna ik vervolgens weer denk dat de kans op slagen nu lager geworden is, omdat ik deze teksten dus sowieso al niet krijg, en er meer teksten over blijven die ik niet kan
![]()
2.7 is wel laag jakijken wat ik voor scheikunde ga presteren
bookmark voor bloemen
Doe je goed ja.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:27 schreef roos94 het volgende:
ik stond afgerond een 1 vorig jaar voor wiskunde[ een 1,3]
Huh?! Hoe ben je overgegaan dan?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:27 schreef roos94 het volgende:
ik stond afgerond een 1 vorig jaar voor wiskunde[ een 1,3]
Hmm, krijg je geen schoolexamens meer?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:29 schreef roos94 het volgende:
ik ben best bang voor biologie omdat ik daar nu een 5.6 gemiddeld voor sta
haha ja ze hebben ook een heeeeeeeeele grote uitzondering voor mij gemaakt, en heb nu ook gelukkig dat vak niet meer.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:29 schreef Joell het volgende:
[..]
Huh?! Hoe ben je overgegaan dan?Met een 4 hier bleef ik al zitten
Doe trouwens ook examen havo dit jaar
Dank je. Wie weet slaag ik ook welquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Duits is wel echt naaiend.Ik ken je gevoel broeder, maar niet getreurd. Je slaagt wel.
En die Duitse teksten zijn vaak wel heel gemakkelijk te begrijpen.. Alleen zoals ik net al zei, die normering is altijd heel laag bij Duits.
Das wel minder.
Komt goed met jou hoor, ik weet het zeker.
[..]
Doe je goed ja.
ja, ik krijg nog een aantal SO's en repetities en dan nog een tentamen wat 3 keer meetelt. maar ik vind biologie gewoon vervelend, het ligt me niet en het is vrijwel allemaal inzihtquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hmm, krijg je geen schoolexamens meer?Zo ja, daar keihard voor blokken en proberen een goed cijfer te halen.. Helpt ook in je gemiddelde. En voor bio kan je ook niet echt leren aangezien je zulke random onderwerpen krijgt daarvoor, correct me if Im wrong.
Wees blij, wiskunde is echt kut dit jaarquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:30 schreef roos94 het volgende:
[..]
haha ja ze hebben ook een heeeeeeeeele grote uitzondering voor mij gemaakt, en heb nu ook gelukkig dat vak niet meer.
Mijn zusje stond allemaal 5.2'en en 5.3'en en alle leraren zeiden dat ze niet zou slagen en ze is tóch geslaagd.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:30 schreef dramatic het volgende:
[..]
Dank je. Wie weet slaag ik ook welsta sinds deze week voldoende voor Nederlands
(2e voldoende van de 6 cijfers)
Ik doe iets verkeerd met die talen maar heb geen idee wat.
Das wel balen, waarom heb je het dan gekozen?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:30 schreef roos94 het volgende:
[..]
ja, ik krijg nog een aantal SO's en repetities en dan nog een tentamen wat 3 keer meetelt. maar ik vind biologie gewoon vervelend, het ligt me niet en het is vrijwel allemaal inziht
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:31 schreef Joell het volgende:
[..]
Wees blij, wiskunde is echt kut dit jaarStomme kansberekeningen >.>
Kansberekenen is mijn wiskunde achilleshielquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:34 schreef dramatic het volgende:
[..]kansberekeningen leg ik wel een keer uit als het forum er is. We hadden met Wiskunde D (vwo) al die stof in 2 hoofdstukken. (normalcdf npr binompdf kans dat moertje met afwijking in bout met afwijking past etc?). Leraar kon niet geloven dat ik met niks doen in de les een 10 had door de avond ervoor te leren.. Het enige onderdeel van wiskunde waar ik goed in ben blijkbaar. (maar heb er geen examen van >.>)
Leer me dat laatstequote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:35 schreef Maisnon het volgende:
Heb helaas geen examenkandidaten tussen mn bijlesleerlingen zitten, zou je toch denken zo in de laatste meters voor de eindstreep
Ik heb destijds iets van 3 examens geleerd terwijl ik in bad zat (niet in 1 run)
Het is gewoon zo dat je vanalles wat krijgt, en dat ze je het daarom niet supermoeilijk in een specifieke richting kunnen maken. Dus zolang je zorgt dat je de ene kennis binnen een onderwerp met de andere kan compenseren, kom je al een heel eind.
Ik stond trouwens voor mn examen een 5,5 gemiddeld voor Scheikunde, haalde ik een 8,3 op mn examendat kan ook gewoon, het kwartje viel toen ineens, haha
Episch fotoboek in elk gevalquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:40 schreef Maisnon het volgende:
t Is allemaal wel al best lang geleden, voel me echt oud nu als ik dit lees![]()
Ik heb gymnasium gedaan maar met een onvoldoende op mn diploma voor GrieksWe hadden minimaal elk jaar een andere docent, een jaar zelfs binnen het jaar een andere, en iedereen had een andere methode.
Bij de een hoefde we niks te doen, bij die erna weer heel veel, en bleek dat we een hoop niet kenden en het lukte gewoon echt niet
Dan voel je je ook mooi genaaid.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:40 schreef Maisnon het volgende:
t Is allemaal wel al best lang geleden, voel me echt oud nu als ik dit lees![]()
Ik heb gymnasium gedaan maar met een onvoldoende op mn diploma voor GrieksWe hadden minimaal elk jaar een andere docent, een jaar zelfs binnen het jaar een andere, en iedereen had een andere methode.
Bij de een hoefde we niks te doen, bij die erna weer heel veel, en bleek dat we een hoop niet kenden en het lukte gewoon echt niet
Ongeveer 6 jaar geledenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dan voel je je ook mooi genaaid.Hoe lang is het geleden voor jou dan?
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:48 schreef dramatic het volgende:
Ga ik weer verder in Nineteen Eighty-Four.. Heel goed boek maar wel lang. hoi
Oh wauw, je ziet er veel jonger uit.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:49 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ongeveer 6 jaar geleden
Ben toen Bouwkunde gaan doen na de middelbare omdat ik creatieve dingen graag deed en wel ok was in de exacte vakken.
Dat is geen goede reden om zomaar een studie te kiezenWant ik had niks met gebouwen, haha
Ben later geswitched naar Industrial Design, onder andere daardoor heb ik nu alleen mn Bachelor nog maarmaarja, sommige dingen zijn belangrijker dan studeren.
Volgens mij valt dat best wel mee ?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Oh wauw, je ziet er veel jonger uit.En tja, bijna iedereen kiest een verkeerde studie in het begin.
Meh.
Volgens mij kan je niet zo 1 2 3 zeggen dat de lambalmentaliteit heerst, binnen Bouwkunde en Industrial Design ging het gewoon hard en werd je er met een lambalmentaliteit (nu heb ik het woord te veel gebruiktquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:59 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat best wel mee ?
De langstudeerdersboete gaat er wel voor zorgen dat mensen beter kiezen en wel twee keer nadenken voordat ze switchen. Die lambalmentaliteit die er nu heerst is ook schadelijk.
Ik ging m'n 4.5 dus herkansen... Die toets was dus ontzettend veel makkelijker dan deze. Voor die toets had ik de laatste paar paragrafen niet geleerd omdat we die in de les niet behandeld hadden. (Hij had er ook niks over gezegd mja domquote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:37 schreef FokNederland het volgende:
Ik ga dood met 20 hoofdstukken ben nu bij 14, maar mijn herkansing is wel goed gemaakt een 7.
Dus mijn laagste cijfer is nu een 6,9.
Wiskunde B (vwo). Voor wiskunde D haalde ik veel hoger maar daar krijg je dan weer geen examen vanquote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:21 schreef FokNederland het volgende:
Stoer, veel plezier verder met Wiskunde (welke doe je)?
aw, wat sta je nu?quote:Op zondag 25 maart 2012 11:00 schreef Paxcon het volgende:
Vorige week toetsweek gehad en m'n wiA-cijfer al terug: 4.6
ditquote:
Is besloten geworden.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:02 schreef Polyfemos het volgende:
denk niet dat het heel lang meer gaat duren, ging vorig jaar volgens mij op 28 maart open. Ik kon laatst ook gewoon in exa komen via google, nu niet meer
bij mijn wiA klas lag het gemiddelde in de vorige toetsweek op een 3.5quote:Op zondag 25 maart 2012 11:00 schreef Paxcon het volgende:
Vorige week toetsweek gehad en m'n wiA-cijfer al terug: 4.6
Mijn cijfer voor de vorige toetsweek was een 4.1. Ik heb hem vorige vrijdag herkanst dus ik hoor waarschijnlijk morgen mijn cijfer. Was het onderwerp ook kansberekening bij jullie? Bij ons lag het gemiddelde ook rond de 3.5 volgens mijquote:Op zondag 25 maart 2012 14:35 schreef Shispeed het volgende:
[..]
bij mijn wiA klas lag het gemiddelde in de vorige toetsweek op een 3.5__!
maar dat kan ook wel iets met onze klas te maken hebben
Ik voel deze broquote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:21 schreef dramatic het volgende:
bump
Gisteren een wiskunde toets gehad die zeker tweemaal zo lastig is als een gemiddeld examenEen bewijsvraag van 10 punten en de rest de moeilijkste sommen van de methode en misschien nog olympiade vragen erbij?
Hierdoor moet ik straks m'n examen nog goed gaan leren ook.
Hier is het 1:1 B:A/Cquote:Op zondag 25 maart 2012 16:47 schreef Xu het volgende:
Hoe zit het bij jullie scholen? Ik hoor steeds van mijn docent dat andere scholen in 6 vwo meer wiskA leerlingen hebben dan wiskB
.. nog geslaagd (voor wiskunde)?quote:Op zondag 25 maart 2012 17:04 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Ik voel deze bro: 1/3 SE toetsen uit 6vwo een 1,0 gehaald. Echt zwaar kansloos en dus ook niet herkanst. Blijkt op examens dat die bewijzen echt fucking simpel zijn.
Hier 2x meer WiAquote:Op zondag 25 maart 2012 16:47 schreef Xu het volgende:
Hoe zit het bij jullie scholen? Ik hoor steeds van mijn docent dat andere scholen in 6 vwo meer wiskA leerlingen hebben dan wiskB
Blij dat ik zo'n vak niet gekozen hebquote:Op maandag 26 maart 2012 08:39 schreef mtchel112 het volgende:
Havo5 kandidaat hier,
Bidden dat ik scheikunde op een 5 blijf staan
Heb er ook spijt van :pquote:Op maandag 26 maart 2012 09:20 schreef Polyfemos het volgende:
[..]
Blij dat ik zo'n vak niet gekozen heb
Hier net iets meer wisA dan wisB.. Scheelt niet heel veel.quote:Hoe zit het bij jullie scholen? Ik hoor steeds van mijn docent dat andere scholen in 6 vwo meer wiskA leerlingen hebben dan wiskB
Ik vond het ook een grafvak maar heb het nu toevallig toch weer nodig terwijl ik dat aan het begin van mijn studie niet had verwachtquote:Op maandag 26 maart 2012 12:45 schreef v-eraax het volgende:
Scheikunde! Leuk!
(dat ga ik studeren haha)
[..]
Hier net iets meer wisA dan wisB.. Scheelt niet heel veel.
BTW ik zit in 6vwo en doe dus ook examen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |