Ik pak de laatste tijd alleen m`n strat nog op, in de 3 weken dat ik die Les Paul heb, heb ik er...... 4 keer op gespeeld of zo?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:53 schreef Dribbel_ het volgende:
Pak de laatste tijd gewoon vaker m'n EC1000 op dan m'n ESP![]()
Neequote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:21 schreef Dribbel_ het volgende:
Jij pakt om de paar weken een andere gitaar op die "de beste ooit is"
Ik moest ook echt ff sparen voor die Ibanezquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:25 schreef Bosbeetle het volgende:
Jullie praten hier ook altijd over gitaren alsof die dingen niets kosten, ik moet al slikken als ik een cdtje koop.
Hier ligt voor 470 aan gitarenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:28 schreef Dribbel_ het volgende:
* kijkt om zich heen
3000,- aan gitaren
En dan liggen er maar 3 hier en nog 1 in het oefenhok
Nouja misschien dat ik dat ook wel aan cds en lps haal, maar daar heb ik dan wel lang over gedaanquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:28 schreef Dribbel_ het volgende:
* kijkt om zich heen
3000,- aan gitaren
En dan liggen er maar 3 hier en nog 1 in het oefenhok
Ja zoeits koop je ook niet in 1 keer maar gaat gespreid over tig jaren, je begint met een goedkope dan verkoop je die weer door, daar leg je wat bij en je koopt een iets betere, die verkoop je weer enz enz.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:30 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nouja misschien dat ik dat ook wel aan cds en lps haal, maar daar heb ik dan wel lang over gedaan
Fixedquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja zoiets koop je ook niet in 1 keer maar gaat gespreid over tig jaren, je begint met een goedkope dan koop je er eentje bij en je koopt er een iets betere bij, die verkoop je dan niet maar je koopt er dan weer eentje bij enz enz.
Hoogtijd voor een gitaarquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:04 schreef The_Dean het volgende:
Hier ligt nu 0 euro aan gitaren in huis. Hooguit een paar tientjes aan onderdelen
Dan mag je 10 nieuwe kopenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:04 schreef The_Dean het volgende:
Hier ligt nu 0 euro aan gitaren in huis. Hooguit een paar tientjes aan onderdelen
Waar zijn je gitaren dan?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:04 schreef The_Dean het volgende:
Nee, in bezit, dat teltquote:
Gestolenquote:
Sow, hebben ze Friesland op de bewoonde wereld aangesloten?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gestolen
Nee, in de oefenruimte. Moest het huis leeg maken voor de installatie van centrale verwarming.
Wel liev van je huisbaas. Of heb je het zelf geregeld?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:05 schreef The_Dean het volgende:
Ja
Collega's heetten me al van harte welkom in 2012
Life ain't nuttin' but bitches and money .quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:20 schreef The_Dean het volgende:
Heb het aangevraagd, en het kon. Paar tientjes per maand erbij.
Moet wel wennen, nu loop je de woonkamer uit en is het overal even warm, geen kou meer
Nu boeide mij dat niet zo heel veel, vooral de vriendin vind dit erg aangenaam allemaal, en daar doe je het voor toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |