Ik dus ook nauwelijks. Er zijn een paar artiesten waar ik absoluut niks anders luister dan dat, en dat zijn precies die ik in mijn top 10 heb...Verder vind ik live albums meestal niet echt veel. Ze zijn gewoon veels te lang over het algemeen. Ik heb dan ook vaak een paar nummers waar ik vaak de live-versies van luister, maar niet hele albums.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:12 schreef Beregd het volgende:
ik heb eigenlijk helemaal niet zoveel live-albums
Maar deze in bovenstaande lijst zijn idd wel bazenalbums
Veel beter ja. Ik luister de studioalbums (behalve dan de latere die niet op Okonokos staan) nooit. Maar het is vooral zo lang, dus ik luister hem nooit helemaal en hij is ook wel heel erg machtig jaquote:Op zondag 18 maart 2012 13:29 schreef Beregd het volgende:
die van mmj is ook wel machtig he? veel beter dan hun studoalbums wmb
Ik denk het wel.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:19 schreef fripper het volgende:
Ben ik de enige die meer dan 100 live cd's in de kast heeft staan ?
quote:......
98 Raymond Van Het Groenewoud - Kamiel In België (1978)
....
goed punt deze verdient meer aandacht!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:29 schreef Norrage het volgende:
Andere lijstjestopics moeten niet ondergesneeuwd worden door het grote lijstjestopic he!
Nee hoor,ik heb er schat ik ruim 200. Ik vond het alleen teveel moeite om er een top 100 van te maken, dus ik heb het bij 25 gelatenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:19 schreef fripper het volgende:
Ben ik de enige die meer dan 100 live cd's in de kast heeft staan ?
Oh ja , dat lijstje. Die viel me wel op ; ik heb de helft uit jouw top 25 ook in de kast staan , en toch hebben we maar 1 cd alle twee gekozen (Rush: Exit .... Stage Left )quote:Op zaterdag 31 maart 2012 09:58 schreef Aikara het volgende:
[..]
Nee hoor,ik heb er schat ik ruim 200. Ik vond het alleen teveel moeite om er een top 100 van te maken, dus ik heb het bij 25 gelaten
nee toch zeker?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |