Zie OP. DVD's alleen als er ook een cd bijhoort (is vaak ook wel zo, in dezelfde verpakking soms). Ik ben van plan ooit nog een keer een video/dvd toernooi te doen, eigenlijk.quote:
Dus eigenlijk moet ik mijn, sowieso 2011, notering van Radiohead maar verwijderen? Daar is alleen een DVD van, en het is eigenlijk al nauwelijks live.quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:49 schreef ranja het volgende:
[..]
Zie OP. DVD's alleen als er ook een cd bijhoort (is vaak ook wel zo, in dezelfde verpakking soms). Ik ben van plan ooit nog een keer een video/dvd toernooi te doen, eigenlijk.
Het lijkt inderdaad dat er geen audio-only versie van is.quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:52 schreef Norrage het volgende:
Dus eigenlijk moet ik mijn, sowieso 2011, notering van Radiohead maar verwijderen? Daar is alleen een DVD van, en het is eigenlijk al nauwelijks live.
Oh 2007quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:18 schreef WeezerButler het volgende:
Bosbeetle is het Alive 1996 of Alive 2007 van Daft Punk in je lijst
Zie OP, nee.quote:
Sorry.quote:
waarom zouden die niet geldig zijn?quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:10 schreef On het volgende:
Wat ik ook niet zo goed terug lees is: Zijn albums van dit jaar hier wel geldig?
Bij de normale album top 100s is die regel van toepassing.quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:13 schreef Aikara het volgende:
[..]
waarom zouden die niet geldig zijn?
Ja klopt inderdaad, maar daar heb ik die regel ook nooit zo begrepenquote:Op donderdag 15 maart 2012 11:20 schreef On het volgende:
[..]
Bij de normale album top 100s is die regel van toepassing.
Ach anders krijg je veels te hoge noteringen van recente albums, wat bijna altijd onterecht is. Kijk maar naar die Top 2000, waar ze deze regel niet hebben. Van dit kutnummers die in de top 20 komen en dan het jaar daarna niet eens meer de top 1000 halen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:25 schreef Aikara het volgende:
[..]
Ja klopt inderdaad, maar daar heb ik die regel ook nooit zo begrepen
Zijn er al live albums van dit jaar?quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:10 schreef On het volgende:
Wat ik ook niet zo goed terug lees is: Zijn albums van dit jaar hier wel geldig?
Die nieuwe van Swans.quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:32 schreef ranja het volgende:
[..]
Zijn er al live albums van dit jaar?Doe maar niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |