Smith schiet atm weer lekkerquote:Op donderdag 15 maart 2012 02:21 schreef ThePlaneteer het volgende:
Shockeffect!
Lekkere foul van Camby op Fields ook :p
ps heeft iemand visueel bewijs dat JR wel heeft gespeeld in China? Ik twijfel steeds meer, ook vanavond valt er helemaal niks voor hem.
Pacers ook met een hele indrukwekkende win op de Sixers!
5*quote:Op donderdag 15 maart 2012 02:40 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ja nu schiet hij opeens 4 3's achter elkaar haha :p
Als Blake wordt getrade in deze deal zal er wel een deal voor een andere PG komen of Arenasquote:Op donderdag 15 maart 2012 08:18 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
D'Antoni weg. Phil Jackson komt misschien terug van pensioen?
Dat kan ik me toch echt niet voorstellen.
But you gotta love the rumors.
Beasley naar de Lakeshow? Waarom nog steeds geen goede PG?
Nee is mijn reactie op t feit dat Felton out of shape enz isquote:
The most common version of the trade scenario had Portland trading guard Jamal Crawford to Minnesota, Minnesota trading forward Michael Beasley to Los Angeles, and Los Angeles trading guard Steve Blake (plus another player or picks) to Portland. Multiple reports indicated on Wednesday night that the deal was expected to be completed on Thursday.quote:
Tjappie hij heeft toch z'n ETO gewaived waardoor hij niet meer kan opt-out en dus pas in 2012-2013 FA wordt. Dat is nou juist de hele grapquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:55 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wie zegt dat ie een jaar blijft? Straks gaat hij in juli gewoon weg... Shaq all over again.
Sessions ook goed? Moet je wel Walton (quote:
Daar snap ik echt geen flikker van. Camby is een held.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:51 schreef zeebeschuit het volgende:
Marcus Camby to Houston for Hasheem Thabeet and guard Jonny Flynn.
Morgen een heel nieuw team op het veld zoAlleen Felton nog steeds niets officieel
De enige (met LMA dan) die winnaarsmentaliteit had.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:54 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Daar snap ik echt geen flikker van. Camby is een held.
Wie is Artest?quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:41 schreef TheGOAT het volgende:
Pffff wat een gekkenhuis opeens, Blazers en Lakers zijn wel lekker bezig zegLakers krijgen wel een goed team zo hoor, benieuwd of ze Beasley nog krijgen. Dan krijg je;
Session, Kobe, Artest, Gasol, Bynum, met nog Beasley, Hill vanaf de bank. Niet heel deep, maar dat waren ze al nietToch wel weer championship material misschien...?
Wat een stakkers zijn het soms ook he, unglaublichquote:
Nene voor McGee, zijn ze gek geworden in Denver ofzoquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:39 schreef Reanimation het volgende:
Portland has fired coach Nate McMillan, league source tells Y! Sports.
Clippers acquire guard Nick Young from the Washington Wizards for forward Brian Cook and a pick, source tells Y! Sports.
As part of three-team deal, Nene goes to the Wizards, JaVale McGee to Denver and Nick Young to Clippers, sources tell Y! Sports.
Ruimte voor Sessios/Blake rotatie. En een jonge decent? PF.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:09 schreef popolon het volgende:
Ze laten een middelmatige maar stabiele PG en een 1st rounder gaan voor wie?
Goed voor Warriors.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:44 schreef Reanimation het volgende:
Verder Stephen Jackson naar San Antonio, Richard Jefferson naar de Warriors (samen met 1st round pick).
Pop heeft in 2003 al een chip met Jackson gewonnen he. Denk niet dat Mark Jackson hem er graag bij gehad heeft. Mark Jackson heeft liever jonge spelers denk ik, Stephen Jackson zou teveel rumoer gaan schoppen. Bij de Spurs zal hij z'n rol kennen en zich rustig opstellen en kan hij van heel veel waarde zijn achter Duncan, Parker en Ginobili. Kan bijv. de 2nd unit gaan leiden. Spurs zijn met deze move misschien opeens wel contenders hoor, laat je niet verrassen. Deep playoff run (WCF?) zit er zeker in nu. Jackson z'n carriere is weer gerevitaliseerd denk ik, back home.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:03 schreef DUK het volgende:
Snap die Jackson/Jefferson deal niet zo...
Jackson in potentie wellicht een betere speler maar ook een problem-kid. Wellicht kan Pop daarmee omgaan..
Wordt spannend denk k tussen Thunder, Spurs en Lakers denk ik...quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:07 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Pop heeft in 2003 al een chip met Jackson gewonnen he. Denk niet dat Mark Jackson hem er graag bij gehad heeft. Mark Jackson heeft liever jonge spelers denk ik, Stephen Jackson zou teveel rumoer gaan schoppen. Bij de Spurs zal hij z'n rol kennen en zich rustig opstellen en kan hij van heel veel waarde zijn achter Duncan, Parker en Ginobili. Kan bijv. de 2nd unit gaan leiden. Spurs zijn met deze move misschien opeens wel contenders hoor, laat je niet verrassen. Deep playoff run (WCF?) zit er zeker in nu. Jackson z'n carriere is weer gerevitaliseerd denk ik, back home.
Denk het ook, clippers gaan afhaken als ze geen homecourt hebben. Lakers zijn op eigen court heel moeilijk te verslaan, hoewel ze on the road echt een drama zijn. Memphis echt een hele grote outsider voor mij met Randolph terug straks en zeker als ze homecourt kunnen pakken. Worst matchup voor OKC en en de enige die de frontcourt van de lakers kunnen matchen. Worden mooie playoffs, dat is zekerquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:50 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Wordt spannend denk k tussen Thunder, Spurs en Lakers denk ik...
Yep. Pop heeft ervaring met Stephen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:07 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Pop heeft in 2003 al een chip met Jackson gewonnen he. Denk niet dat Mark Jackson hem er graag bij gehad heeft. Mark Jackson heeft liever jonge spelers denk ik, Stephen Jackson zou teveel rumoer gaan schoppen. Bij de Spurs zal hij z'n rol kennen en zich rustig opstellen en kan hij van heel veel waarde zijn achter Duncan, Parker en Ginobili. Kan bijv. de 2nd unit gaan leiden. Spurs zijn met deze move misschien opeens wel contenders hoor, laat je niet verrassen. Deep playoff run (WCF?) zit er zeker in nu. Jackson z'n carriere is weer gerevitaliseerd denk ik, back home.
http://espn.go.com/nba/story/_/id/7683565/nba-trade-tracker-2012quote:Op vrijdag 16 maart 2012 07:20 schreef TheFastOne het volgende:
http://www.nba.com/news/transactions/2012-trade-deadline-tracker/
Overzicht
Hij heeft nog gewoon gelijk ookquote:Op zondag 18 maart 2012 03:50 schreef TheGOAT het volgende:
een 'home-and-home-stand', al vond Ian Eagle dacht ik dat niet kloppen. Het moest een home-and-away-stand zijn, omdat je niet 2x thuis speelt maar 1 x thuis en 1 x uitlegendarisch was dat, is 4 jaar geleden, zal dat nooit vergeten. Hij was 5 minuten aan het ranten/grapjes maken over home-and-away. En bleef dat de rest van de uitzending volhouden
Sinds ene paar jaar, zondagmiddag altijd samenvattin van dag of 2 dagen daarvoorquote:
Knieblessure, daarom speelt hij (al lang) niet maar zit nog wel bij de Hornets.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:04 schreef Sasman het volgende:
Trouwens weet iemand waarom Gordon niet meer bij Hornets speelt of waar dat die uithangt?
Is geen play-off team. Misschien als ze zesde kunnen worden en Lakers loten dat ze een kans hebben, maar winnen in LA zie ik ze ook niet doen. Hebben nog een paar jaar nodig denk ik.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:29 schreef peasant het volgende:
Nuggets sign Wilson Chandler to a 5-year deal.
Goeie pickup voor Denver. Die gaan nog een mooie run maken nu Gallinari ook weer gezond is.
Gaan zeker play-off halen. Met Chandler erbij kunnen ze het Lakers zelfs erg lastig maken. Denk ook niet dat ze ver komen, maar ze gaan zeker de play-offs halen.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:35 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Is geen play-off team. Misschien als ze zesde kunnen worden en Lakers loten dat ze een kans hebben, maar winnen in LA zie ik ze ook niet doen. Hebben nog een paar jaar nodig denk ik.
Waren over het algemeen gewoon goeie shots.. Gewoon een off-night. Shit happens...quote:Op maandag 19 maart 2012 06:46 schreef TheGOAT het volgende:
Kobe 3-20, terwijl Gasol&Bynum samen 20-26 zijn
Halen wel, maar niet een team dat daar iets gaat presteren.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:16 schreef peasant het volgende:
[..]
Gaan zeker play-off halen. Met Chandler erbij kunnen ze het Lakers zelfs erg lastig maken. Denk ook niet dat ze ver komen, maar ze gaan zeker de play-offs halen.
Gast, lul jij ook weleens over iets anders dan hoe slecht de Knicks wel niet zijn?quote:Op maandag 19 maart 2012 14:40 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Halen wel, maar niet een team dat daar iets gaat presteren.
True, maar volgens mij had ie ook maar iets van 4 assists en 5 rebounds. Probeer je dan ook ergens anders nuttig te maken.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:34 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Waren over het algemeen gewoon goeie shots.. Gewoon een off-night. Shit happens...
Dan nog, Gasol en Bynum ging een combined 20-26. Dit is de 34e keer ofzo waar Kobe een slechter % schiet dan z'n 3 big men together. Bynum had 33-11 terwijl Kobe 15-5 had ofzo, maar toch meer schoten neemt. Het maakt niet uit of het goede schoten waren, pound the ball inside, BECAUSE IT GETS YOU BUCKETS. Kobe is selfish en een gunner. Ik denk niet dat ik nog hoef te refereren aan de 6-28 game vs. Denver hmm?quote:Op maandag 19 maart 2012 14:34 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Waren over het algemeen gewoon goeie shots.. Gewoon een off-night. Shit happens...
Ik neem aan dat ze dan cap space ook in dat oordeel mee hebben genomen? Anders is het onzin natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:15 schreef ThePlaneteer het volgende:
Las laatst ook een stukje op ESPN waar men opperde dat Lakers misschien maar beter Kobe konden traden.
Nee ik ben zeker geen Kobe hater, ik weet nog steeds niet of hij top-10 all-time is of dat hij niet eens in de top-20 moet. En of hij nu nog top 5 speler is.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:17 schreef Multiply het volgende:
Ja je bent een Kobe hater. We weten het nou wel. 1 van de beste spelers OOIT heeft in zijn LANGE carriere games waarin hij niet slim speelt. Gek zeg.
Het is makkelijk om te zeggen dat je de bal maar inside moet gooien. Het is niet alsof je dat de hele game maar kan doen. Ben het met je eens dat de centers meer ballen moeten krijgen, maar Kobe die 20 schoten neemt is niet extreem veel ofzo. En daar maak ik me dan ook niet echt druk om.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:38 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
veel aanvallen kijkt Kobe niet eens of Bynum of Gasol in de post staan.
Ja ik kijk hele games, maar ik hou ook in m'n achterhoofd de afgelopen 15 van Kobe...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:44 schreef JayJay8 het volgende:
[..]![]()
![]()
Again kijk je hele games, of check je alleen boxscores ?
En de rest van je post...Makkelijk om alle slechte games/momenten eruit te pakken..
Je hoort mij ook niet zeggen dat Kobe geen chucker is en geen slechte games heeft gehad, want dat zijn er meer dan genoeg idd. Daar tegenover staan ook heel veel goeie games playoff series waar hij te weinig credit voor krijgt.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:03 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Ja ik kijk hele games, maar ik hou ook in m'n achterhoofd de afgelopen 15 van Kobe...
Lol, dit zijn slechts een paar wedstrijden, ik kan een stuk of 30, 40 van deze games uit m'n hoofd opnoemen.
Je hebt het hier over een speler die ooit 17-47 ging. 47 schoten in één wedstrijd. Zelfs in z'n 81 point game nam hij maar 46 schoten, think about that. De lijst is langer dan je denkt hoor
So true.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:11 schreef TheFastOne het volgende:
Zoals Larry Bird laatst zei: If you want to have fun in a pick-up game you pick LeBron, if you want to win you pick Kobe.
Exact. Er zijn maar weinig spelers die vandaag de dag nog zouden spelen met de blessures die hij dit jaar heeft gehad.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:20 schreef emokid het volgende:
5 keer kampioen, 2 x finals MVP. Haten op Kobe is het meest irrationele wat je kunt doen. Leave it.
Lol ik haat niet op Kobe, ik probeer kritisch naar z'n spel te kijken. Natuurlijk vind ik Kobe een begenadigd speler en ik kijk nog steeds graag naar hem.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:20 schreef emokid het volgende:
5 keer kampioen, 2 x finals MVP. Haten op Kobe is het meest irrationele wat je kunt doen. Leave it.
Daar verschillen de meningen dan over, maar als je ziet hoe Gasol/Bynum bepaalde nachten domineren, zouden zij allebei 20+ schoten moeten krijgen en dan krijg je een blow-out. Daar zit zeker de irritatie bij mij iig wb Kobequote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:04 schreef JayJay8 het volgende:
Goeie post. Alleen jammer van t laatste stukje, dat is echt complete bullshit
As expected.quote:The Memphis Grizzlies have signed former Washington Wizards guard Gilbert Arenas.
The Grizzlies announced the move Tuesday.
Arenas, who finished last season with the Orlando Magic, worked out for the Wizards on Monday.
The Magic had acquired Arenas in a trade with the Wizards in the middle of last season but elected to amnesty the mercurial veteran before the start of this season. Arenas averaged 8.0 points, 3.2 assists and 2.4 rebounds over 49 games in primarily a reserve role for Orlando.
The Grizzlies are looking to beef up their scoring as they seek a return to the postseason.
Overigens wel bizar dat Kobe en Shaq samen 9 titels hebben, maar slechts 2 MVP-awards...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:20 schreef emokid het volgende:
Steve Kerr heeft ook 5 ringen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:20 schreef emokid het volgende:
Trade naar Rockets waar hij werd gewaived.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:01 schreef DUK het volgende:
Heb die Fisher move naar OKC even gemist.
Zat zonet OKC v Clippers te kijken en was verbaasd hem daar te zien.
Dacht dat hij voor de Rockets had getekend?
Hahahaa echt hequote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:44 schreef Multiply het volgende:
Wel leuk dat mensen aan het begin van het seizoen nog dachten dat de Clippers beter zijn dan de Lakers.
Rockets buy out.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:01 schreef DUK het volgende:
Heb die Fisher move naar OKC even gemist.
Zat zonet OKC v Clippers te kijken en was verbaasd hem daar te zien.
Dacht dat hij voor de Rockets had getekend?
Dit dus. Zonder hem zijn ze niet eens .500 meer. Ze hebben verder zat talent, nu nog een coach die die spelers fatsoenlijk kan laten spelen. Kan toch haast niet dat er een slechtere coach in NBA actief is dan Del Negroquote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:20 schreef popolon het volgende:
Die blessure van Billups is natuurlijk wel een belangrijke factor dat de Clippers nu zo matig presteren.
Vooral dat weglopen? De fout is toch wel een stukje erger..quote:
Hoop dat Memphis de playoffs haalt, niemand wil doe treffen nu iedereen weet waar ze toe in staat zijn na de resultaten van vorig jaar(Wat een vechtmachine was dat teamquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:14 schreef Djokotron het volgende:
Idd, winning record alleen is niet genoeg in het westen. In het oosten kun je met een losing record easy de play-offs halen
Nu Clips-Grizz, benieuwd of ze nog willen lopen voor Vinny
Shawn Kempquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:39 schreef TheFastOne het volgende:
![]()
Reanimation: Lees dit -> http://www.grantland.com/(...)n-base-60-easy-steps
quote:
66 games.quote:Op maandag 26 maart 2012 12:28 schreef ShaoliN het volgende:
Bulls hebben playoff al bereikt zie ik. Hoeveel games spelen ze dit seizoen?
Thunder kan ver komen dit seizoen. Blijven constant sterk.
Ik vind S.A. ook verrassend. Zeker gezien injury en leeftijd.
Niets nieuws toch? Ze hebben al weinig offense (ze hebben naast Rose een extra scorer nodig willen ze Miami pakken vrees ik, en dat is Hamilton nietquote:Op zondag 1 april 2012 20:03 schreef TheGOAT het volgende:
Ibaka-blocka, Thunder zien er weer impressive uit. Chicago is als team goed tegen gewone tegenstanders, maar tegen echte contenders komen ze duidelijk tekort zonder Rose, en vorig seizoen zelfs met Rose in de PO's
Ja man, wat een genot. Eerst die goede defense en vervolgens voor het vermaak de fast breakquote:Op zondag 1 april 2012 20:29 schreef TheFastOne het volgende:
Deze minuten zijn echt bizar goed on both ends van de Thunder.
EDIT :ECHT ECHT HEEL GOED.
Die dunk op Asikquote:Op zondag 1 april 2012 20:45 schreef Djokotron het volgende:
Echt unreal hoeveel talent op dat roster zit. En nog allemaal jonge gasten ook.
Westbrook gaat ook harrrrrrd, ffuckkk
quote:Op zondag 1 april 2012 20:41 schreef Djokotron het volgende:
Moet gek lopen wil Durant niet de MVP krijgen idd.
Vraag dat aan de mensen in Seattle, die balen nu enorm. Hoewel dat ook voornamelijk om het niet te bekostigen stadion en te weinig inkomsten ging maar dat gaat toch vaak samen met een team.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:42 schreef truedestiny het volgende:
Wat gebeurt er als er een NBA team failliet gaat?
Dan verhuizen ze naar een nieuwe stad onder een nieuwe naam, logo, kleuren en alles zowat dat veranderd kan worden. Spelers en coach blijven.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:42 schreef truedestiny het volgende:
Wat gebeurt er als er een NBA team failliet gaat?
Dag en nacht klagen, klagen, en nog eens klagen over hoe slecht dat team, die speler, en zus coach is is inderdaad niet retardedquote:Op donderdag 5 april 2012 02:51 schreef Djokotron het volgende:
Bosh is zo´n retard he, wat een uberkneus is dat zeg
quote:Dwight now denying he asked for Stan to be fired. Asked reporters to give up their source. Hey genius, the source is Stan
Heb liever Bynumquote:Op vrijdag 6 april 2012 08:16 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Wat een soap daar in Orlando.
Dat gaat niet meer lang duren.
I'll just throw it out there again: Howard naar LA en Bynum naar Orlando?
Goed idee of niet?
En kansloos ook. Grizzlies bevestigen wederom dat ze de grootste, maar dan ook veruit de grootste, outsider zijn voor de titel. En dat met Randolph nog steeds niet op 100% en in gameshape. Zou me niets verbazen als ze de run gaan maken die Dallas vorig jaar maakte.quote:
Aan het feit dat ze door de jaren dat ze in hun 1e team speelden altijd zeiden dat ze nergens anders heen wilden. Dat ze hielden van de place waar ze op gegroeid waren. Dat het like home was. Hun team redelijk ver leiden in de PO's (allebei 1x Finals) maar het dan totaal niet waar konden maken. Dat hun supporting cast altijd te slecht was. Dat ze ver boven de rest van het team waren, figuurlijk en letterlijk. Dat ze 1,5 jaar voor hun FA de geruchten op gang bleven houden. Dat ze altijd lachen en vriendelijk waren. Fun-loving guys. Maar als het puntje bij het paaltje komt kun je niet op ze vertrouwen, en blijken ze er een business van te maken, willen ze zoveel mogelijk geld verdienen en bestaat loyaliteit niet.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:27 schreef Sasman het volgende:
Wat doet je dat veel denken aal Lebron dan?
Die man speelt goed vanavond, maar hij speelt vaak erg slecht hoor. Z'n schotje valt redelijk vandaag, maar hij maakt veel foute beslissingen en speelt vaak out of control. Stomme fouten on defense soms. Hij heeft zeker een bright upside, maar heeft ook nog een lange weg te gaan. Maar een wildcard is hij zeker voor jequote:Op zondag 8 april 2012 21:08 schreef TheFastOne het volgende:
Shumpert speelt ook erg goed, toch een van de beste defensive guards in the league.
Hij is een betere versie van Douglasquote:Op zondag 8 april 2012 21:09 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Die man speelt goed vanavond, maar hij speelt vaak erg slecht hoor. Z'n schotje valt redelijk vandaag, maar hij maakt veel foute beslissingen en speelt vaak out of control. Stomme fouten on defense soms. Hij heeft zeker een bright upside, maar heeft ook nog een lange weg te gaan. Maar een wildcard is hij zeker voor je
Discutabel ja.quote:Op zondag 8 april 2012 21:27 schreef TheGOAT het volgende:
Vond het geen goal-tending van Boozer hoor!
Told you so.quote:
Zat er net ook al aan te denken, hij is echt weer helemaal terug.quote:Trouwens credits naar de training staff van Chicago dat ze Rose out hielden totdat hij volledig hersteld was
Heb nooit gezegd dat hij niet goed was, alleen dat hij vaak slecht is.quote:Op zondag 8 april 2012 21:35 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Told you so.
[..]
Zat er net ook al aan te denken, hij is echt weer helemaal terug.De refs vind ik trouwens matig vandaag.
Ik doelde op zijn defense van vandaagquote:Op zondag 8 april 2012 21:39 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Heb nooit gezegd dat hij niet goed was, alleen dat hij vaak slecht is.
Ze winnen wel!quote:Op zondag 8 april 2012 21:56 schreef Burrito het volgende:
Wat een comeback van de Knicks! Geven ze het meteen weer weg![]()
Niet zo zeuren man...quote:Op zondag 8 april 2012 22:01 schreef TheGOAT het volgende:
Pff Melo, nice shots hoor, maar ze waren wel well-contested, en hij kan je zeker een game winnen zoals nu, maar als hij deze tough shots niet maakt is hij waardeloos en verliest hij de game voor je. But you only remember the makes. Net als Kobe, die is iets van 30% in de clutch, toch vind iedereen hem de meest clutch guy.
Jou ava blijftquote:Op zondag 8 april 2012 22:10 schreef TheFastOne het volgende:
Melo en Rose zijn allebei echt prima clutchspelers. Je hoort nu ook niemand zeggen dat Rose het verneukte terwijl hij miste, omdat we weten dat hij ook regelmatig scoort in clutch-situations.
Nou, nou...quote:Op zondag 8 april 2012 22:01 schreef TheGOAT het volgende:
Pff Melo, nice shots hoor, maar ze waren wel well-contested, en hij kan je zeker een game winnen zoals nu, maar als hij deze tough shots niet maakt is hij waardeloos en verliest hij de game voor je. But you only remember the makes. Net als Kobe, die is iets van 30% in de clutch, toch vind iedereen hem de meest clutch guy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |