Geen enkel onderdeel van het tenue past bij elkaar en dan besluiten ze ook nog eens groene schoenen te dragenquote:
Nicequote:Op dinsdag 10 april 2012 13:12 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
Portugal uit vind ik niet slecht
hier een link met alle shirts voor EK
http://www.thescore.ie/fo(...)12/#slide-slideshow1
Ze hadden het gewoon bij wit moeten laten! Die waren echt mooi vond ikquote:Op dinsdag 10 april 2012 13:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen enkel onderdeel van het tenue past bij elkaar en dan besluiten ze ook nog eens groene schoenen te dragen
Met lelijke tenues win je toernooien, zie 1988.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:07 schreef Caland het volgende:
Spanje uit is wel heel fugly zeg
[ afbeelding ]
Ik heb hemquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:56 schreef Kevinas het volgende:
Kwam net toevallig weer eens op het meest brute shirt van deze eeuw:
http://www.fanfootball.co(...)y-kit-2007-20081.jpg
Heb er al vaak naar gezocht maar dacht drop hier eens een vraagje: iemand enig idee waar ik deze nog zou kunnen krijgen?
Goed planquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:14 schreef zerokil het volgende:
Als we is even een OP maken?
Met de site's en sommige ''reviews''.
Whehehehequote:Op dinsdag 10 april 2012 13:07 schreef Caland het volgende:
Spanje uit is wel heel fugly zeg
[ afbeelding ]
Franse shirts vind ook echt mooi. Mooi simpel.quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heb even alle EK shirts bekeken op die site.
Mijn god wat een extreem lelijke exemplaren zitten ertussen zeg.
Ik vind Griekenland en Nederland toch echt het mooiste!!
Schoonquote:Op maandag 16 april 2012 15:08 schreef R_B het volgende:
waarschijnlijk het nieuwe feyenoord uitshirt:
[ afbeelding ]
Hoelang blijft Feijenoord nog bij Puma?quote:Op maandag 16 april 2012 15:08 schreef R_B het volgende:
waarschijnlijk het nieuwe feyenoord uitshirt:
[ afbeelding ]
Waar heb je het shirt gekocht en hoe is de kwaliteit?quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:13 schreef Fiorano het volgende:
Chelsea shirt is gruwelijk gaaf. Gelukkig is het oranje shirt hetzelfde als die ik al besteld had. Zou toch wel keihard falen als hij anders zou zijn haha
Als iemand nog bij andere sites heeft besteld, vul dan svp even aan, dan kan er een OP komen.quote:Sites:
www.soccertriads.com (Goede kwaliteit, volgens mij thaisekwaliteit.)
www.footballkitstore.com (Goede kwaliteit, niet van echt te onderscheiden, goede service en snelle verzending. Betaling alleen via Creditcard of Money Transfer, Geen Paypal dus)
quote:Sites:
www.footballkitstore.com (Goede kwaliteit, niet van echt te onderscheiden, goede service en snelle verzending. Betaling alleen via Creditcard of Money Transfer, Geen Paypal dus)
www.9footballshirt.com (Goede kwaliteit, niet van echt te onderscheiden. Snelle verzending. Via de site alleen betaling via Creditcard, maar je kan ook contact met zo opnemen. Dan kan je betalen met Paypal/overschrijving.)
Nederland veruit het lelijkst.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:43 schreef LWD-Godius het volgende:
[ afbeelding ]
Nike t-shirts nationale elftallen.
Nog meer mensen die ervaringen met sites hebben?quote:Op woensdag 18 april 2012 17:10 schreef Ooku het volgende:
Sites:
www.9footballshirt.com (Goede kwaliteit, niet van echt te onderscheiden. Snelle verzending. Via de site alleen betaling via Creditcard, maar je kan ook contact met zo opnemen. Dan kan je betalen met Paypal/overschrijving.)
quote:Op woensdag 18 april 2012 20:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nog meer mensen die ervaringen met sites hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |