zie, haz my name on itquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:20 schreef Juud79 het volgende:
Grin, dat dacht ik toen ik ze zag, Mignonne shoes!
Oh echt wel, die blauwe vind ik t leukst!quote:
Ik geloof dr niks van!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:15 schreef Kleurdoos het volgende:
Valt het al op? Ik ben aan het afkicken!
Ik had van de week al gehaald en vandaag was de rest weg.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:27 schreef kaatjejannie het volgende:
Iemand die voor mij bij de wibra wil kijken?
Ze hadden het jurkje en het rokje die ik voor fietje wil niet meer in de goede maat.
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
ik denk dat ze in de zomer wel 86 nodig heeft.
Ja Amsterdam, bij de meneer met een hele kraam vol Doc Martens.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:22 schreef Sandous het volgende:
Wat gaaf Mignonne!!
Waterloo > Amsterdam? Ik loop daar 4 x per week langs, ik kijk gewoon niet goed.
Als jullie ze daar vandaan hebben, waarso?
Ik heb me van begin af aan voorgenomen dat ik vanaf het moment dat L. 2,5 zou zijn anoniemer zou worden. Ik vind dat het niet aan mij is om te bepalen of ze gemakkelijk traceerbaar is via Google. Dat doet ze zelf wel als ze 14 is.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:54 schreef Beessie-Jen het volgende:
jeee het kwartje valt nu pas.... Spring... (uhhh is nachtdienst een excuus??) en vanwaar je nieuwe ID?
ahhh okquote:Op maandag 19 maart 2012 20:58 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik heb me van begin af aan voorgenomen dat ik vanaf het moment dat L. 2,5 zou zijn anoniemer zou worden. Ik vind dat het niet aan mij is om te bepalen of ze gemakkelijk traceerbaar is via Google. Dat doet ze zelf wel als ze 14 is.![]()
Tien cent meer om te pesten.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:21 schreef Sorbootje het volgende:
Spring, da's best wel een Isabeau ja! En laatst had je 't verdorie ook al zo goed met dat jurkje. Dat hangt dus nu in de kast (is nog wel te groot). (zag dat jij er later ook nog op geboden had)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |