als k geld had zou k dat misschien ook denkenquote:Op donderdag 15 maart 2012 09:37 schreef Claudia_x het volgende:
Dat denk ik ook altijd, maar dan andersom: bijna zonde om zelf te gaan maken als het ook zo makkelijk te kopen valt.
Leuke collectie!
Roept u maar in dm of pm.quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:46 schreef bitterend het volgende:
Oh ben te laat voor de Lindex bestelling...dacht te lezen dat het tot vanavond was dus heb niet gehaast! volgende keer
Loont het zelf maken van dit soort spul? Ik heb het idee dat de H&M zo voordelig geprijsd is dat je daar met zelfarbeid niet tegenop kunt. Of wordt het vanaf een bepaald punt voordeliger, als je al een machine en veel stof hebt en regelmatig dingen maakt?quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:42 schreef mignonne het volgende:
[..]
als k geld had zou k dat misschien ook denken
hoewel ik altijd erg veel lol heb met het zelf maken van iets
nee?quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Roept u maar in dm of pm.
De 10% korting is alleen voor kids en niet voor baby's trouwens.
nee helemaal nietquote:Op donderdag 15 maart 2012 09:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Loont het zelf maken van dit soort spul? Ik heb het idee dat de H&M zo voordelig geprijsd is dat je daar met zelfarbeid niet tegenop kunt. Of wordt het vanaf een bepaald punt voordeliger, als je al een machine en veel stof hebt en regelmatig dingen maakt?
Ik voel me ernstig tekortschieten op dit front.quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:00 schreef mignonne het volgende:
voor dit rokje trek ik bijv. een oude spijkerbroek van B. of van mezelf uit elkaar met slijtgaten enzo erin. Gratis stof
waarom?quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:01 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik voel me ernstig tekortschieten op dit front.
ja dat vind ik ook fijn. hier en daar wat breder of smaller maken, dingen net wat meer je smaak enzoquote:Op donderdag 15 maart 2012 10:03 schreef oeke het volgende:
Het enige wat ik leuk vind voor de mijne is dat pluk en de petteflet outfitje. De rest vind ik niks.![]()
En zelfmaken is ook fijn dat je het naar je eigen smaak kan trekken! En inderdaad recyclen.
Of gewoon sowieso al andere stof. Bij mij valt al heel veel snel af gewoon vanwege hoe het aanvoelt. Als het maar iets te synthetisch is dan wil ik er liever geen geld aan uitgeven.quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:05 schreef mignonne het volgende:
ja dat vind ik ook fijn. hier en daar wat breder of smaller maken, dingen net wat meer je smaak enzo![]()
ik zie héél vaak dingen waarvan ik denk oh, ja! superleuk! maar dan wel met een ander stofje/andere voering/andere knoopjes/met of juist zonder zakken/dikkere of dunnere bandjes enz enz enz
dit rokje vind ik erg leuk, maar stiekem vind ik het leuker in een lichte spijkerstof en met stoffen knopen erop.
ken je dat getrompetter bij dodenherdenking? ik geloof dat dat een bugel is.quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:05 schreef oeke het volgende:
Weten jullie dat ik trouwens heel lang dacht dat Claudia een schrijffout had gemaakt.
Dat ze bedoelde 'beugel' van boksbeugel?
Ik ben toch wel benieuwd naar het geluid van een bugel!
neem je toch een maatje groter?quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:08 schreef Kyara het volgende:
crap, ik vind de rompers met lange mouwen en een kraagje van Lindex zo fijn. Zijn ze net uitverkocht
ja dat heb ik ook wel een beetje. Hoewel ik moet zeggen dat ik daar toch wat makkelijk in ben nog. Heeft ook wel een beetje met de doorloopsnelheid en de hoeveelheid kleding in de kasten te maken.quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:07 schreef oeke het volgende:
[..]
Of gewoon sowieso al andere stof. Bij mij valt al heel veel snel af gewoon vanwege hoe het aanvoelt. Als het maar iets te synthetisch is dan wil ik er liever geen geld aan uitgeven.
Echt? Ik dacht dat dat een trompet was!quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:09 schreef mignonne het volgende:
ken je dat getrompetter bij dodenherdenking? ik geloof dat dat een bugel is.
Ik vraag me af of ik het nog kan! Misschien maar eens een op de vrijmarkt proberen te scoren.quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:03 schreef mignonne het volgende:
[..]
waarom?
jij kunt bügel spelen![]()
![]()
*wegduikt*
ik wou al een maatje groter. Nog een maatje groter wordt 68 en dan is het misschien hoogzomerquote:
zou best kunnen hoor! het is wel een vergelijkbaar instrument. Ik weet niet wat ze bij dodenherdenking gebruiken, maar een bugel klinkt wel t zelfde bij mijn weten.quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:11 schreef oeke het volgende:
[..]
Echt? Ik dacht dat dat een trompet was!
Brrr ja! en dan zweten!quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:10 schreef mignonne het volgende:
Maar van dat hele synthetische hoeft van mij ook niet. Met name bij zomerjasjes bij de voering haak ik echt, vooral omdat ik er zelf zo'n hekel aan heb als dat dan zo tegen je rug en armen gaat plakken enzo![]()
natúúrlijk kun je dat wel!quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:11 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ik het nog kan! Misschien maar eens een op de vrijmarkt proberen te scoren.
Ik ben niet heel milieubewust, maar ik vind het telkens weer doodzonde om kleding met slijtage weg te gooien. Ik zou het fijn vinden om te kunnen recyclen. In algemene zin lijkt het me fijn om op naaifront handig te zijn. Ik heb heel regelmatig dat ik iets zelf zou willen kunnen maken (een kussenhoes, een gordijntje). En dat kan niet. Het zou ook een behoorlijke investering voor me zijn om het te leren, een machine te kopen. Ik twijfel nog of dat de moeite en de kosten waard is. Dat wil zeggen, ik moet dan wel ook echt gaan naaien.
Ik moet het straks nog eens goed gaan narekenen dan. Het wordt wat ingewikkeld met ook een aantal 3=2 bestellingen. Het is wat lastig te herleiden waar de korting nu over berekend wordt maar ik zal niemand te veel laten betalen natuurlijk!quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:58 schreef bitterend het volgende:
[..]
nee?
want de korting is wel toegevoegd
Fill in your Internet code here. Read more REGISTER >
Total sum:
¤ 46,80
Service charge: ¤ 0,00
Discounts
EU-10% discount on childrens department ¤ -4,68
Ik ga het gewoon overwegen!quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:12 schreef oeke het volgende:
He Clau, je zocht toch nog een hobby voor die grote zolder van je? Ik zie iets gloren aan de horizon!
hehe, of zo een die om de haverklap meisjes mee naar huis brengt en dat je er dan achter komt dat ie drie vriendinnetjes tegelijk heeft en dat ie dan een scooter wil enzoquote:Op donderdag 15 maart 2012 10:25 schreef Claudia_x het volgende:
Haha, ik ben heel benieuwd hoe die verhoudingen dan zullen zijn. Ik kan me nu sowieso maar moeilijk voorstellen dat Ivan ooit een jongetjes-jongetje wordt, zo een die van voetbal houdt en beestjes doodmaken. Dat wil ik helemaal niet.Hij is zo lief en leuk en zachtaardig zoals hij nu is.
Idem hier!quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:25 schreef Claudia_x het volgende:
Haha, ik ben heel benieuwd hoe die verhoudingen dan zullen zijn. Ik kan me nu sowieso maar moeilijk voorstellen dat Ivan ooit een jongetjes-jongetje wordt, zo een die van voetbal houdt en beestjes doodmaken. Dat wil ik helemaal niet.Hij is zo lief en leuk en zachtaardig zoals hij nu is.
noh ik heb ook een héle andere smaak dan mn zusje, maar toch...quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:33 schreef pessie het volgende:
Mijn zus en ik droegen als tiener echt nooit elkaars kleding. We hadden een volledig andere stijl. Ik ging het liefst als grijze muis in spijkerbroek en zij had een door mijn moeder gemaakte broek van een stof met print koeienvlekken (ze is er zelfs mee in de krant gekomen).
Oh, ik draag nog steeds altijd een spijkerbroek. Als ik een jurkje zoek kan ik toch nooit vinden wat ik zoek en als ik heb gevonden wat ik zocht dan blijkt dat ik daar een buik in krijg als was ik 7 maanden zwanger
ghehequote:Op donderdag 15 maart 2012 11:58 schreef Kleurdoos het volgende:
Nouja iedereen kent mijn verhaal natuurlijk, met mijn scandinavische hysterie
oh! moet dat poloshirt en die onderste broek! moet!quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:41 schreef mignonne het volgende:
En voor jommes zoveel leuks ook <3 vind ik dan![]()
mijn zonen zijn alledrie lieve zachtaardige knullen die géén beestjes dood maken, twee houden er van voetbal, één niet, ze houden alledrie van lezen en ze stuiteren en stoeienquote:Op donderdag 15 maart 2012 10:25 schreef Claudia_x het volgende:
Als je die tuinbroek bedoelt, die heeft Kyllian ook (vorig jaar of jaar ervoor gekocht) en er zit best genoeg ruimte inquote:Op donderdag 15 maart 2012 09:59 schreef Claudia_x het volgende:
En dat jongetje is ook gewoon net Pluk!![]()
Ik vind dat broekje geweldig, maar ik ben bang dat Ivan eruit zou knappen.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:00 schreef bitterend het volgende:
Juud die heb ik ook in mijn mandje gestopt
zie, haz my name on itquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:20 schreef Juud79 het volgende:
Grin, dat dacht ik toen ik ze zag, Mignonne shoes!
Oh echt wel, die blauwe vind ik t leukst!quote:
Ik geloof dr niks van!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:15 schreef Kleurdoos het volgende:
Valt het al op? Ik ben aan het afkicken!
Ik had van de week al gehaald en vandaag was de rest weg.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:27 schreef kaatjejannie het volgende:
Iemand die voor mij bij de wibra wil kijken?
Ze hadden het jurkje en het rokje die ik voor fietje wil niet meer in de goede maat.
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
ik denk dat ze in de zomer wel 86 nodig heeft.
Ja Amsterdam, bij de meneer met een hele kraam vol Doc Martens.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:22 schreef Sandous het volgende:
Wat gaaf Mignonne!!
Waterloo > Amsterdam? Ik loop daar 4 x per week langs, ik kijk gewoon niet goed.
Als jullie ze daar vandaan hebben, waarso?
Ik heb me van begin af aan voorgenomen dat ik vanaf het moment dat L. 2,5 zou zijn anoniemer zou worden. Ik vind dat het niet aan mij is om te bepalen of ze gemakkelijk traceerbaar is via Google. Dat doet ze zelf wel als ze 14 is.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:54 schreef Beessie-Jen het volgende:
jeee het kwartje valt nu pas.... Spring... (uhhh is nachtdienst een excuus??) en vanwaar je nieuwe ID?
ahhh okquote:Op maandag 19 maart 2012 20:58 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik heb me van begin af aan voorgenomen dat ik vanaf het moment dat L. 2,5 zou zijn anoniemer zou worden. Ik vind dat het niet aan mij is om te bepalen of ze gemakkelijk traceerbaar is via Google. Dat doet ze zelf wel als ze 14 is.![]()
Tien cent meer om te pesten.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:21 schreef Sorbootje het volgende:
Spring, da's best wel een Isabeau ja! En laatst had je 't verdorie ook al zo goed met dat jurkje. Dat hangt dus nu in de kast (is nog wel te groot). (zag dat jij er later ook nog op geboden had)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |