Ik vind Mike knapper maar hij begint nu wel een beetje irritant te worden.quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:31 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik vond het accent van Nick wel meevallen, en Nick was vele malen knapper.
Meen je dat nou?quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:42 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik vind Mike knapper maar hij begint nu wel een beetje irritant te worden.
Ze komt me erg bekend voor, hmm..quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:48 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
'Grote gastrol Terence Schreurs in GTST'
[ afbeelding ]
Leuk meiske.
Lijkt wel op de derde Baydar zus.
Zat in Seinpost Den Haag, heeft ook gepresenteerd voor Nickelodeon.quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:53 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ze komt me erg bekend voor, hmm..
quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zat in Seinpost Den Haag, heeft ook gepresenteerd voor Nickelodeon.
En als je haar zo ziet zou je haast gaan hopen dat ze de recast voor Aysen is
I know: SuperNick, de slechtste Telekids-imitatie everquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:36 schreef LetsGame het volgende:
[..]![]()
Misschien van Nickelodeon, omdat m'n broertje (hij is nu 15, maar toen 8/9) soms naar die Nickelodeon programma keek waar zij en Patrick Martens (Morris 1) het presenteerde en ik soms meekeek. Ik kijk heeeel soms mee, dus heel raar dat ik haar nog ken daarvan
quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:22 schreef Madame_Paon het volgende:
Kunnen ze die Mike niet ondertitelen? Ik versta er niks van.
Hij praat goed Nederlands hoor. Wel een Vlaamse tongval, maar het valt wel mee.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:22 schreef Madame_Paon het volgende:
Kunnen ze die Mike niet ondertitelen? Ik versta er niks van.
Ik vind Mike geen lekker ding maar wel aantrekkelijker dan Nick ja. Dat is mijn type niet.quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Meen je dat nou?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wacht maar tot Jef echt Meerdijks gaat praten!quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:24 schreef James1988 het volgende:
[..]
Hij praat goed Nederlands hoor. Wel een Vlaamse tongval, maar het valt wel mee.
Moet je eens een ras-Antwerpenaar horen praten, daar versta je helemaal niks van.
Ik kom uit Drenthe. Ik versta mensen uit (Nederlands) Limburg soms niet eens ...quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:24 schreef James1988 het volgende:
[..]
Hij praat goed Nederlands hoor. Wel een Vlaamse tongval, maar het valt wel mee.
Moet je eens een ras-Antwerpenaar horen praten, daar versta je helemaal niks van.
Nederlandse series worden in Belgie ook ondertiteld.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:26 schreef loezzzje het volgende:
Laura
De Pfaffs worden wel ondertiteld
Die versta ik (als Brabander) ook met moeite. Ik heb minder moeite met Belgen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:25 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik kom uit Drenthe. Ik versta mensen uit (Nederlands) Limburg soms niet eens ...
Daarom vind ik dat Mike wel wat beter mag articuleren. Als ik nou naar Sjoerd luister die versta ik tenminste gewoonquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:27 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Nederlandse series worden in Belgie ook ondertiteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |