Probeer Paiq, of FOK! En als het echte leven went heb je daar nog de kroeg of aerobiclesquote:Op zondag 18 maart 2012 20:44 schreef AbXorb het volgende:
Iemand suggesties voor iets actievers dan OkCupid? Die site is naar mijn mening best dodig.
Als je al die dames steeds maar een massamail stuurt, is het wel lastig om te weten wie je waarom nou leuk vindquote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:02 schreef Illiberal het volgende:
Ik zou vanavond een eerste date hebben met iemand waarmee ik al een paar dagen aan het whatsappen ben. Ze heeft echter om uitstel gevraagd omdat ze vertrouwensissues heeft. Een aantal relaties van haar waren op een slechte manier afgelopen, dus weet ze niet of ze jongens kan vertrouwen. Ze kent me nog niet goed genoeg dus wil ze langer whatsappen.
Wel zielig opzich.. K bedoel als ze geen vertrouwen meer heeft enzo...quote:Op maandag 19 maart 2012 14:48 schreef Stiggie het volgende:
[..]als je een probleemgeval zoekt vooral daten
Zielig ja, echter kiest ze er voor daar niets aan te doen.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:05 schreef Geester het volgende:
[..]
Wel zielig opzich.. K bedoel als ze geen vertrouwen meer heeft enzo...
Ken je haar dan?quote:Op maandag 19 maart 2012 15:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zielig ja, echter kiest ze er voor daar niets aan te doen.
Misschien loopt ze wel bij een loog of peut... weet jij veel.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee ik ken haar niet en plaats mijn posts naar aanleiding van de posts die hij plaatst.
Nee, dat klopt. Daar kan soms jaren overheen gaan. Echter om daar iemand via WA al over te informeren vind ik wel erg vroeg. Dan heb ik zoiets van; is ze wel klaar voor nieuwe ontmoetingen wanneer ze er direct wantrouwend over is.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
Misschien loopt ze wel bij een loog of peut... weet jij veel.
Zulke shit los je niet in 1 handklap op...
Comunicatie gaat 2 kanten opquote:Op maandag 19 maart 2012 16:54 schreef Illiberal het volgende:
Ik heb het hele weekend niks meer gehoord van d'r.
Neu, ze staat niet meer hoog op de prio.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Comunicatie gaat 2 kanten op
Wat betekend dit?quote:Op maandag 19 maart 2012 17:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Slank = 22 online
Geen keuze = 86
Ziet er uit als een rebusquote:
Ik bedoel niksquote:Op maandag 19 maart 2012 18:26 schreef Silenus het volgende:
DAM bedoelt dat er teveel dikke vrouwen op een datingsite zitten.
Het is maar goed dat 'ie zelf zo'n adonis is natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |