Spirit!quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nerd alert!! En daar gaat het al fout
Leren kennen op RP?quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:44 schreef macondo het volgende:
[..]
Spirit!![]()
Ik ga een iets trager tempo dan jij, maar veel scheelt het niet met mijn schatje
Ben je al zwanger?quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:44 schreef macondo het volgende:
[..]
Spirit!![]()
Ik ga een iets trager tempo dan jij, maar veel scheelt het niet met mijn schatje
Dat heb ik ook. Ik rook ook shag trouwens, maar niet als ik een date heb, dan koop ik eerst een pakje sigaretten. Pauper zijn doe ik wel in mijn eigen tijd, niet in die van haar.quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:33 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Mwah, shag vind ik velen malen erger.
Wacht even, is dit een kryptisch verpakte boodschap dat jullie de babykamer aan het inrichten zijn?quote:
Ligt alvast een tipje van de sluier opquote:
Is daar OOIT een grens qua aantal mailtjes of chatgesprekjes aan verbonden geweest?quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:15 schreef Zihuatanejo het volgende:
Ik vroeg me af: na hoe vaak emailen of chatten probeer je iemand uit te nodigen voor een drankje etc?
Mijn vriend stond na minder als een week chatten al voor de deur hier. Dus gewoon doen waar je je goed bij voelt!quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:15 schreef Zihuatanejo het volgende:
Ik vroeg me af: na hoe vaak emailen of chatten probeer je iemand uit te nodigen voor een drankje etc?
Je zeurt. Ik maak dit maar weinig mee. Je komt waarschijnlijk niet interessant over of je valt op horken van vrouwen. Dan kan je het beter ergens anders zoeken, inderdaad.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 01:52 schreef Rhalius het volgende:
dating sites lijken alleen voor vrouwen interessant te zijn, die hebben de mannen voor het uitzoeken en als man zijnde kan je al blij zijn als ze reageren op een bericht van je.
Ik ben er helemaal klaar mee in ieder geval, van zulk soort sites raak je alleen maar je respect voor vrouwen kwijt.
99% reageert gewoon niet, ook al stuur je gewoon een beleefd en persoonlijk bericht waarin je reageer op de vermelde hobby's, muziek smaak of interesses.
Nee, ik heb soms al de volgende dag afgesproken, maar bij anderen heeft het ook wel eens een week of drie geduurd voordat ze eindelijk een keertje af wilden spreken.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:15 schreef Zihuatanejo het volgende:
Gelukkig zijn die vrouwen wel interessantquote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:10 schreef Mystikvm het volgende:
Je zeurt. Ik maak dit maar weinig mee. Je komt waarschijnlijk niet interessant over of je valt op horken van vrouwen. Dan kan je het beter ergens anders zoeken, inderdaad.
Geen wonder dat vrouwen geen interesse hebben in jou. Zo'n droeftoeter vol zelfmedelijden, daar zit toch niemand op te wachten.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 01:52 schreef Rhalius het volgende:
dating sites lijken alleen voor vrouwen interessant te zijn, die hebben de mannen voor het uitzoeken en als man zijnde kan je al blij zijn als ze reageren op een bericht van je.
Ik ben er helemaal klaar mee in ieder geval, van zulk soort sites raak je alleen maar je respect voor vrouwen kwijt.
99% reageert gewoon niet, ook al stuur je gewoon een beleefd en persoonlijk bericht waarin je reageer op de vermelde hobby's, muziek smaak of interesses.
Nee, ze kunnen ook jou hebben, dan is de keuze zo gemaaktquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:01 schreef macondo het volgende:
[..]
Geen wonder dat vrouwen geen interesse hebben in jou. Zo'n droeftoeter vol zelfmedelijden, daar zit toch niemand op te wachten.
Hoezo? Mij kunnen ze helemaal niet hebben. Ik sta niet op een datingsite.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, ze kunnen ook jou hebben, dan is de keuze zo gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |