SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je het zeker?quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:17 schreef elkravo het volgende:
In hoeverre kun je nou instellen/filteren op paiq?
Voor mij is bijvoorbeeld een rokende vrouw een absolute "no". Kan ik ergens dan instellen dat ik zulke dames nooit als match krijg, of dat ze niet in de fotostapels zitten?
Als je dit soort vrouwen kunt bereiken dan zijn er ook genoeg zonder sigaretquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:43 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Weet je het zeker?
[ afbeelding ]
Heel zeker... het grootste lekkere stuk wordt totaal oninteressant als d'r zo'n peuk wordt opgestoken.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:43 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Weet je het zeker?
[ afbeelding ]
Mwah, shag vind ik velen malen erger. En dat zeg ik als fervent non-roker die gelooft in zijn eigen theorie dat je bij rokende vrouwen tijdens het uitgaan een grotere kans hebt om te kunnen scoren, alleen al vanwege het feit dat je beiden er even tussenuit kunt om te roken en dus gemakkelijker een babbeltje kunt maken buiten of in wat voor ruimte dan ook. Social Intercourse, you know.quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:07 schreef elkravo het volgende:
[..]
Heel zeker... het grootste lekkere stuk wordt totaal oninteressant als d'r zo'n peuk wordt opgestoken.
Zoek eens voor de grap naar mannen... ben benieuwd hoeveel profielen je daarvan kunt vinden (als vrouw zijnde dan)quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is pak hem beet 30 online profielen per provincie op RP niet erg weinig, weinig kans dat er wat interessants tussen zit lijkt me
53 en 79, dat valt nog wel meequote:Op donderdag 15 maart 2012 10:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zoek eens voor de grap naar mannen... ben benieuwd hoeveel profielen je daarvan kunt vinden (als vrouw zijnde dan)
Hoi stalkertje, hoe gaat het vandaag met je?quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:55 schreef Silenus het volgende:
Vragen-meter Diego Armando Maradona: 4.182.930.
Actie-meter Diego Armando Maradona: 0.
Ow dat valt erg tegen, ik had het 3 dubbele verwachtquote:Op donderdag 15 maart 2012 10:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
53 en 79, dat valt nog wel mee
Vinden de betaalde leden van RP wel dat er genoeg aanbod is?
Ik denk dat iedereen je rete-irritant vindt hoor met die domme kutvragen. Je kan toch zelf even kijken en iets proberen?quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hoi stalkertje, hoe gaat het vandaag met je?
Het is lastig, de leuke vrouwen zullen niet terug reageren, en dat komt misschien omdat ik te "gemiddeld" ben. Soms lukt het wel om contact te initiëren, maar dan vervolgens reageert zo'n iemand niet. Speld in een hooiberg dus. Ik zou in ieder geval interesse berichten uitzetten, want daar heb je echt niks aan. Ik heb soms het gevoel dat vrouwen gewoon voor jan-lul aan het interesseren zijn.quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
53 en 79, dat valt nog wel mee
Vinden de betaalde leden van RP wel dat er genoeg aanbod is?
Nee hoor, gemiddeld is al vaak goed genoeg. Kijk naar zo'n Diego Armando, dan vallen de gemiddelden ook enorm positief op. Misschien ben je teveel onder het gemiddeldequote:Op donderdag 15 maart 2012 13:04 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Het is lastig, de leuke vrouwen zullen niet terug reageren, en dat komt misschien omdat ik te "gemiddeld" ben. Soms lukt het wel om contact te initiëren, maar dan vervolgens reageert zo'n iemand niet. Speld in een hooiberg dus. Ik zou in ieder geval interesse berichten uitzetten, want daar heb je echt niks aan. Ik heb soms het gevoel dat vrouwen gewoon voor jan-lul aan het interesseren zijn.
Ik zou eigenlijk denken dat ik iets boven het gemiddelde ben, maar ik corrigeer voor bias, dus ik stel dat ik "gemiddeld" ben.quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:09 schreef macondo het volgende:
[..]
Nee hoor, gemiddeld is al vaak goed genoeg. Kijk naar zo'n Diego Armando, dan vallen de gemiddelden ook enorm positief op. Misschien ben je teveel onder het gemiddelde? Reageer je op de verkeerde vrouwen?
Nerd alert!! En daar gaat het al foutquote:Op donderdag 15 maart 2012 13:16 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk denken dat ik iets boven het gemiddelde ben, maar ik corrigeer voor bias, dus ik stel dat ik "gemiddeld" ben.
Waar gaat het fout?quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nerd alert!! En daar gaat het al fout
Of niet natuurlijkquote:Op donderdag 15 maart 2012 12:01 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen je rete-irritant vindt hoor met die domme kutvragen. Je kan toch zelf even kijken en iets proberen?
Spirit!quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nerd alert!! En daar gaat het al fout
Leren kennen op RP?quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:44 schreef macondo het volgende:
[..]
Spirit!![]()
Ik ga een iets trager tempo dan jij, maar veel scheelt het niet met mijn schatje
Ben je al zwanger?quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:44 schreef macondo het volgende:
[..]
Spirit!![]()
Ik ga een iets trager tempo dan jij, maar veel scheelt het niet met mijn schatje
Dat heb ik ook. Ik rook ook shag trouwens, maar niet als ik een date heb, dan koop ik eerst een pakje sigaretten. Pauper zijn doe ik wel in mijn eigen tijd, niet in die van haar.quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:33 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Mwah, shag vind ik velen malen erger.
Wacht even, is dit een kryptisch verpakte boodschap dat jullie de babykamer aan het inrichten zijn?quote:
Ligt alvast een tipje van de sluier opquote:
Is daar OOIT een grens qua aantal mailtjes of chatgesprekjes aan verbonden geweest?quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:15 schreef Zihuatanejo het volgende:
Ik vroeg me af: na hoe vaak emailen of chatten probeer je iemand uit te nodigen voor een drankje etc?
Mijn vriend stond na minder als een week chatten al voor de deur hier. Dus gewoon doen waar je je goed bij voelt!quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:15 schreef Zihuatanejo het volgende:
Ik vroeg me af: na hoe vaak emailen of chatten probeer je iemand uit te nodigen voor een drankje etc?
Je zeurt. Ik maak dit maar weinig mee. Je komt waarschijnlijk niet interessant over of je valt op horken van vrouwen. Dan kan je het beter ergens anders zoeken, inderdaad.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 01:52 schreef Rhalius het volgende:
dating sites lijken alleen voor vrouwen interessant te zijn, die hebben de mannen voor het uitzoeken en als man zijnde kan je al blij zijn als ze reageren op een bericht van je.
Ik ben er helemaal klaar mee in ieder geval, van zulk soort sites raak je alleen maar je respect voor vrouwen kwijt.
99% reageert gewoon niet, ook al stuur je gewoon een beleefd en persoonlijk bericht waarin je reageer op de vermelde hobby's, muziek smaak of interesses.
Nee, ik heb soms al de volgende dag afgesproken, maar bij anderen heeft het ook wel eens een week of drie geduurd voordat ze eindelijk een keertje af wilden spreken.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:15 schreef Zihuatanejo het volgende:
Gelukkig zijn die vrouwen wel interessantquote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:10 schreef Mystikvm het volgende:
Je zeurt. Ik maak dit maar weinig mee. Je komt waarschijnlijk niet interessant over of je valt op horken van vrouwen. Dan kan je het beter ergens anders zoeken, inderdaad.
Geen wonder dat vrouwen geen interesse hebben in jou. Zo'n droeftoeter vol zelfmedelijden, daar zit toch niemand op te wachten.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 01:52 schreef Rhalius het volgende:
dating sites lijken alleen voor vrouwen interessant te zijn, die hebben de mannen voor het uitzoeken en als man zijnde kan je al blij zijn als ze reageren op een bericht van je.
Ik ben er helemaal klaar mee in ieder geval, van zulk soort sites raak je alleen maar je respect voor vrouwen kwijt.
99% reageert gewoon niet, ook al stuur je gewoon een beleefd en persoonlijk bericht waarin je reageer op de vermelde hobby's, muziek smaak of interesses.
Nee, ze kunnen ook jou hebben, dan is de keuze zo gemaaktquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:01 schreef macondo het volgende:
[..]
Geen wonder dat vrouwen geen interesse hebben in jou. Zo'n droeftoeter vol zelfmedelijden, daar zit toch niemand op te wachten.
Hoezo? Mij kunnen ze helemaal niet hebben. Ik sta niet op een datingsite.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, ze kunnen ook jou hebben, dan is de keuze zo gemaakt
Ik zou het dan lekker een beetje beperkt houden dat whatsappen, anders zit je misschien wel een flinke berg tijd te verspillen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:02 schreef Illiberal het volgende:
Ik zou vanavond een eerste date hebben met iemand waarmee ik al een paar dagen aan het whatsappen ben. Ze heeft echter om uitstel gevraagd omdat ze vertrouwensissues heeft. Een aantal relaties van haar waren op een slechte manier afgelopen, dus weet ze niet of ze jongens kan vertrouwen. Ze kent me nog niet goed genoeg dus wil ze langer whatsappen.
Hoe oud zijn jullie? Ik bedoel, misschien ben ik wat traditioneel maar waarom niet gewoon een paar mailtjes over en weer om mee te beginnen? Kost minder tijd, en whatsapp als eerste contact.. nah..quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:50 schreef Illiberal het volgende:
Ik vind een weekje whatsappen meestal wel zat, daarna wil ik toch echt een date om te zien hoe iemand nou in het echt is en of ook echt werkelijk iemand is waarmee het klikt. Waarover kun je nog na één week whatsappen? Bij mijn vorige date had ik na één week een date. Dat was hem niet van haar kant uit, prima, dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben en kan ik me weer op andere dingen concentreren.
Dus ik weet even niet wat ik ermee aan moet.
Misschien even rustig aan doen met reageren op de whatsappjes, paar uur wachten af en toequote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:50 schreef Illiberal het volgende:
Ik vind een weekje whatsappen meestal wel zat, daarna wil ik toch echt een date om te zien hoe iemand nou in het echt is en of ook echt werkelijk iemand is waarmee het klikt. Waarover kun je nog na één week whatsappen? Bij mijn vorige date had ik na één week een date. Dat was hem niet van haar kant uit, prima, dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben en kan ik me weer op andere dingen concentreren.
Dus ik weet even niet wat ik ermee aan moet.
Ik 25, zij 22. Hiervoor hadden we gechat op PaiQ.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:09 schreef macondo het volgende:
[..]
Hoe oud zijn jullie? Ik bedoel, misschien ben ik wat traditioneel maar waarom niet gewoon een paar mailtjes over en weer om mee te beginnen? Kost minder tijd, en whatsapp als eerste contact.. nah..
En wat je er mee aan moet : afkappen.
Dat van die postbode verzin je, neem ik aan?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:41 schreef Illiberal het volgende:
Dat andere gasten tegen haar gelogen hebben (De postbode waarmee ze afgesproken had, die vrouw en kinderen bleek te hebben.), kan ik natuurlijk weinig aan doen. Dat ze dan 10x moet nadenken of ze mij wil vertrouwen, kan ik eigenlijk niks mee. Ik heb haar nog nooit van mijn leven gezien.
Nee.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:45 schreef macondo het volgende:
[..]
Dat van die postbode verzin je, neem ik aan?
Het spijt me kerel, maar als vrouwen dat soort verhalen ophangen.. weet je zeker dat er geen harige shagrokende kerel je loopt te fokken? Heb je "haar" stem wel eens gehoord? Je hebt haar nummer..quote:
Als ze de boot af gaat houden omdat ze hem niet vertrouwd moet ze die issues misschien eerst aanpakken. Het geeft iig een slechte fundering als het al zo begint...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:15 schreef Zocalo het volgende:
Het blijft internetdaten, dus alles is mogelijk. In de zin dat het net zo goed waar als niet waar kan zijn. En maar 1 manier om daar achter te komen
Nee, dat is niet waar. Gezond verstand wil ook wel eens helpen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:15 schreef Zocalo het volgende:
Het blijft internetdaten, dus alles is mogelijk. In de zin dat het net zo goed waar als niet waar kan zijn. En maar 1 manier om daar achter te komen
Dat sowieso. Maar een hoop mensen gebruiken die sites ook om gewoon een beetje te rotzooien achter hun vrouw om heb ik het idee, dan moet je inderdaad op intuitie afgaan.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als ze de boot af gaat houden omdat ze hem niet vertrouwd moet ze die issues misschien eerst aanpakken. Het geeft iig een slechte fundering als het al zo begint...
Die 1e twee is gewoon wel mogelijk en te acteren.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:20 schreef macondo het volgende:
[..]
Nee, dat is niet waar. Gezond verstand wil ook wel eens helpen.
• Een affaire met de postbode. Yeah right, soort van spreekwoordelijke "de melkboer".
• Verdorie, hij had gewoon een heel gezin! Right, wat een verrassing. Dat hebben normale mensen wel door vooraf.
• Het ergste ; áls dit al waar zou zijn - dan dit genante feit per whatsapp aan potentiele date vertellen.
Wake up and smell the coffee..
Hoeveel internetdates heb je gehad?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:28 schreef Mystikvm het volgende:
Ik zou niet meer af willen spreken met iemand die al te schijterig is om een keertje te daten. Het is gewoon vrijblijvend, ze kan altijd weglopen. Het is niet alsof je haar vraagt om jouw kinderen te baren
Wat kunnen mensen soms moeilijk doen
RTFMquote:Op zaterdag 17 maart 2012 04:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kan je op RP je foto's niet zichtbaar maken behalve voor diegene die je een bericht stuurt?
Iedereen hoeft mijn foto's niet te kunnen zien, diegene die ik een mail stuur wel
Kan het ook in niet breezer taal?quote:
Probeer Paiq, of FOK! En als het echte leven went heb je daar nog de kroeg of aerobiclesquote:Op zondag 18 maart 2012 20:44 schreef AbXorb het volgende:
Iemand suggesties voor iets actievers dan OkCupid? Die site is naar mijn mening best dodig.
Als je al die dames steeds maar een massamail stuurt, is het wel lastig om te weten wie je waarom nou leuk vindquote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:02 schreef Illiberal het volgende:
Ik zou vanavond een eerste date hebben met iemand waarmee ik al een paar dagen aan het whatsappen ben. Ze heeft echter om uitstel gevraagd omdat ze vertrouwensissues heeft. Een aantal relaties van haar waren op een slechte manier afgelopen, dus weet ze niet of ze jongens kan vertrouwen. Ze kent me nog niet goed genoeg dus wil ze langer whatsappen.
Wel zielig opzich.. K bedoel als ze geen vertrouwen meer heeft enzo...quote:Op maandag 19 maart 2012 14:48 schreef Stiggie het volgende:
[..]als je een probleemgeval zoekt vooral daten
Zielig ja, echter kiest ze er voor daar niets aan te doen.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:05 schreef Geester het volgende:
[..]
Wel zielig opzich.. K bedoel als ze geen vertrouwen meer heeft enzo...
Ken je haar dan?quote:Op maandag 19 maart 2012 15:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zielig ja, echter kiest ze er voor daar niets aan te doen.
Misschien loopt ze wel bij een loog of peut... weet jij veel.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee ik ken haar niet en plaats mijn posts naar aanleiding van de posts die hij plaatst.
Nee, dat klopt. Daar kan soms jaren overheen gaan. Echter om daar iemand via WA al over te informeren vind ik wel erg vroeg. Dan heb ik zoiets van; is ze wel klaar voor nieuwe ontmoetingen wanneer ze er direct wantrouwend over is.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
Misschien loopt ze wel bij een loog of peut... weet jij veel.
Zulke shit los je niet in 1 handklap op...
Comunicatie gaat 2 kanten opquote:Op maandag 19 maart 2012 16:54 schreef Illiberal het volgende:
Ik heb het hele weekend niks meer gehoord van d'r.
Neu, ze staat niet meer hoog op de prio.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Comunicatie gaat 2 kanten op
Wat betekend dit?quote:Op maandag 19 maart 2012 17:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Slank = 22 online
Geen keuze = 86
Ziet er uit als een rebusquote:
Ik bedoel niksquote:Op maandag 19 maart 2012 18:26 schreef Silenus het volgende:
DAM bedoelt dat er teveel dikke vrouwen op een datingsite zitten.
Het is maar goed dat 'ie zelf zo'n adonis is natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |