abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109102417
Welkom bij het grote Fok! Datingsite Ervaringen topic!

Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden? Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite? Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken? Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

De datingsites:

Relatieplanet (RP)
Paiq /
next·lover
Knuz
Badoo
Parship
Lexa
E-Matching
Friendscout24
Yellowdate
OKcupid
Pepper
FOK! Fotoboek
En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

De Ervaringsdeskundigen
X39.jpg
fok02.jpg
skipperdepip.jpg
t-seven.gif
231981622_5_60s2.JPG
neelix-small.jpg
perfectday.jpg
PAdv.jpg
stanger_img.jpg

Voorgaande delen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_109108677
Pfft, heb ik eindelijk een meisje wat er én leuk uitziet én een goede muzieksmaak heeft (zeldzaamheid); moet ik de informatie echt uit haar trekken. Lijkt gvd wel een interview :(
  woensdag 14 maart 2012 @ 22:55:26 #3
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_109112962
Anders ga je eerst iets over jezelf vertellen. Of je spreekt af. Wie weet is het dan pats boem en/of hele verhalen :)
pi_109114178
In hoeverre kun je nou instellen/filteren op paiq?

Voor mij is bijvoorbeeld een rokende vrouw een absolute "no". Kan ik ergens dan instellen dat ik zulke dames nooit als match krijg, of dat ze niet in de fotostapels zitten?

Ik kan nu wel zien of men aan die criteria voldoet of niet.. maar waarom die dames wel langskomen dat is natuurlijk onzin.
  woensdag 14 maart 2012 @ 23:43:42 #5
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_109115380
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 23:17 schreef elkravo het volgende:
In hoeverre kun je nou instellen/filteren op paiq?

Voor mij is bijvoorbeeld een rokende vrouw een absolute "no". Kan ik ergens dan instellen dat ik zulke dames nooit als match krijg, of dat ze niet in de fotostapels zitten?

Weet je het zeker?
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
pi_109115482
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 23:43 schreef Mister1977 het volgende:

[..]

Weet je het zeker?
[ afbeelding ]
Als je dit soort vrouwen kunt bereiken dan zijn er ook genoeg zonder sigaret
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_109115970
Doen die meiden op badoo ook wat anders dan op de bank hangen met een laptop?

Oh ja, luier verschonen ook :')
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_109116287
Is pak hem beet 30 online profielen per provincie op RP niet erg weinig, weinig kans dat er wat interessants tussen zit lijkt me
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_109116319
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 23:43 schreef Mister1977 het volgende:

[..]

Weet je het zeker?
[ afbeelding ]
Heel zeker... het grootste lekkere stuk wordt totaal oninteressant als d'r zo'n peuk wordt opgestoken.
  donderdag 15 maart 2012 @ 00:08:03 #10
277515 Illiberal
Clever tagline here
pi_109116321
Gesprek 1: Wat ik nu iig weet is wat ik NIET wil, een man die na een half uur begint met "de vrouw thuis met de kinderen,voor eten zorgen en daarna dr vent verwennen" komt een beetje over als een oh oh cherso relatie in mijn perspectief.Ben geen Barbie die heel de dag mooi gaat zitten zijn en met een poetsdoek door het huis rent, kindjes op de wereld zet om vervolgens ouderwets 1955 alleen de taak als ouder op haar schouders neemt. Dus vind je jezelf hier in ? reageer dan vooral niet....

En nee ben geen feminist, maar je denkt toch niet dat ik 7 jaar heb gestudeerd om 24/7 huismuts te zijn ?

Veel gefrustreerde wijven zeg op cyberspace.
pi_109120052
Die laatste klinkt idd behoorlijk gefrustreerd ja :)
pi_109122318
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 00:07 schreef elkravo het volgende:

[..]

Heel zeker... het grootste lekkere stuk wordt totaal oninteressant als d'r zo'n peuk wordt opgestoken.
Mwah, shag vind ik velen malen erger. En dat zeg ik als fervent non-roker die gelooft in zijn eigen theorie dat je bij rokende vrouwen tijdens het uitgaan een grotere kans hebt om te kunnen scoren, alleen al vanwege het feit dat je beiden er even tussenuit kunt om te roken en dus gemakkelijker een babbeltje kunt maken buiten of in wat voor ruimte dan ook. Social Intercourse, you know. :D. Het o zo galant aanbieden van een aansteker is al een begin, een voorspel, zo u wil. Anderzijds kan het ook prima als je binnen blijft met een niet-rokende dame, maar ik heb altijd het idee dat er sneller een klik ontstaat daar buiten, tijdens het roken. Het delen van een sigaret kan een intiem iets zijn. After all, sharing is caring.

Klinkt vast als oud nieuws voor de rokers onder ons, maar deze niet-roker met voorheen een lange relatie met een niet-rokende meid moest zijn mening vervolgens toch maar herzien. Met andere woorden, het is voor mij geen issue meer, al vind ik het persoonlijk niet altijd even fris ruiken, maar goed, daar zijn middeltjes voor. Een rokende internetdate vind ik dus ook geen probleem.

Zelf ben ik natuurlijk al gelijk begonnen zodat ik een legitieme reden heb om er bij te staan, maar helaas werkt het nog niet altijd naar behoren. Flauw, want die Cubans zijn al zo duur! ;)

En de 24/7 huismuts van hierboven met die tekst zal wel weinig actie gezien hebben in die 7 jaar. :P
pi_109122540
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 00:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is pak hem beet 30 online profielen per provincie op RP niet erg weinig, weinig kans dat er wat interessants tussen zit lijkt me
Zoek eens voor de grap naar mannen... ben benieuwd hoeveel profielen je daarvan kunt vinden (als vrouw zijnde dan)
pi_109122900
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 10:40 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Zoek eens voor de grap naar mannen... ben benieuwd hoeveel profielen je daarvan kunt vinden (als vrouw zijnde dan)
53 en 79, dat valt nog wel mee

Vinden de betaalde leden van RP wel dat er genoeg aanbod is?
  donderdag 15 maart 2012 @ 10:55:34 #15
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_109123058
Vragen-meter Diego Armando Maradona: 4.182.930.
Actie-meter Diego Armando Maradona: 0.
Gourmetten of steengrillen?
pi_109123141
quote:
9s.gif Op donderdag 15 maart 2012 10:55 schreef Silenus het volgende:
Vragen-meter Diego Armando Maradona: 4.182.930.
Actie-meter Diego Armando Maradona: 0.
Hoi stalkertje, hoe gaat het vandaag met je?
pi_109123267
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 10:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ow dat valt erg tegen, ik had het 3 dubbele verwacht :').
  donderdag 15 maart 2012 @ 12:01:34 #18
290081 VitaminWater
Geen ondertitel
pi_109125304
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 10:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Hoi stalkertje, hoe gaat het vandaag met je?
Ik denk dat iedereen je rete-irritant vindt hoor met die domme kutvragen. Je kan toch zelf even kijken en iets proberen?
Ik heb geen signature.
pi_109126270
Iets vragen zal altijd vrij staan, maar het begint mij ook op te vallen dat je op elke pagina meteen weer begint met een vraag.
Ik heb er geen antwoord op, zit niet op een datingsite en zal er ook niet komen lijkt me aangezien ik al voorzien ben ;) Maar vindt het een interessant topic aangezien ik wel mensen ken die elkaar zo gevonden hebben en lees/discussier graag mee.
  donderdag 15 maart 2012 @ 13:04:21 #20
277515 Illiberal
Clever tagline here
pi_109127251
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 10:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Het is lastig, de leuke vrouwen zullen niet terug reageren, en dat komt misschien omdat ik te "gemiddeld" ben. Soms lukt het wel om contact te initiëren, maar dan vervolgens reageert zo'n iemand niet. Speld in een hooiberg dus. Ik zou in ieder geval interesse berichten uitzetten, want daar heb je echt niks aan. Ik heb soms het gevoel dat vrouwen gewoon voor jan-lul aan het interesseren zijn.
  donderdag 15 maart 2012 @ 13:09:34 #21
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_109127384
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 13:04 schreef Illiberal het volgende:

[..]

Het is lastig, de leuke vrouwen zullen niet terug reageren, en dat komt misschien omdat ik te "gemiddeld" ben. Soms lukt het wel om contact te initiëren, maar dan vervolgens reageert zo'n iemand niet. Speld in een hooiberg dus. Ik zou in ieder geval interesse berichten uitzetten, want daar heb je echt niks aan. Ik heb soms het gevoel dat vrouwen gewoon voor jan-lul aan het interesseren zijn.
Nee hoor, gemiddeld is al vaak goed genoeg. Kijk naar zo'n Diego Armando, dan vallen de gemiddelden ook enorm positief op. Misschien ben je teveel onder het gemiddelde >:) ? Reageer je op de verkeerde vrouwen?
Overal verstand van.
  donderdag 15 maart 2012 @ 13:16:39 #22
277515 Illiberal
Clever tagline here
pi_109127602
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 13:09 schreef macondo het volgende:

[..]

Nee hoor, gemiddeld is al vaak goed genoeg. Kijk naar zo'n Diego Armando, dan vallen de gemiddelden ook enorm positief op. Misschien ben je teveel onder het gemiddelde >:) ? Reageer je op de verkeerde vrouwen?
Ik zou eigenlijk denken dat ik iets boven het gemiddelde ben, maar ik corrigeer voor bias, dus ik stel dat ik "gemiddeld" ben.
pi_109128667
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 13:16 schreef Illiberal het volgende:

[..]

Ik zou eigenlijk denken dat ik iets boven het gemiddelde ben, maar ik corrigeer voor bias, dus ik stel dat ik "gemiddeld" ben.
Nerd alert!! En daar gaat het al fout ;(
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 15 maart 2012 @ 14:07:38 #24
277515 Illiberal
Clever tagline here
pi_109129283
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 13:49 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Waar gaat het fout?
pi_109130005
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 12:01 schreef VitaminWater het volgende:

[..]

Ik denk dat iedereen je rete-irritant vindt hoor met die domme kutvragen. Je kan toch zelf even kijken en iets proberen?
Of niet natuurlijk
  donderdag 15 maart 2012 @ 14:44:43 #26
57047 macondo
pi_109130517
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 13:49 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Spirit! *O*

Ik ga een iets trager tempo dan jij, maar veel scheelt het niet met mijn schatje O+
Overal verstand van.
pi_109130566
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 14:44 schreef macondo het volgende:

[..]

Spirit! *O*

Ik ga een iets trager tempo dan jij, maar veel scheelt het niet met mijn schatje O+
Leren kennen op RP?
pi_109130966
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 14:44 schreef macondo het volgende:

[..]

Spirit! *O*

Ben je al zwanger? O+
Sarcasme. Herken het.
pi_109132133
quote:
10s.gif Op donderdag 15 maart 2012 10:33 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Mwah, shag vind ik velen malen erger.
Dat heb ik ook. Ik rook ook shag trouwens, maar niet als ik een date heb, dan koop ik eerst een pakje sigaretten. Pauper zijn doe ik wel in mijn eigen tijd, niet in die van haar.

Dat rokers socialer zijn heb ik, als fervent roker, lang willen ontkennen. Maar de leukste mensen die ik heb leren kennen in mijn leven heb ik vrijwel allemaal ontmoet door samen te gaan roken. Niet dat de niet-rokers niet interessant zijn, maar die blijven toch vaak zitten als ik ga roken. Of ze gaan met hun armen staan wapperen. Ga dan niet mee :')

De leukste dates zijn ook met rokers geweest, overigens. Het zal wel verbinden, op de één of andere manier.
  donderdag 15 maart 2012 @ 15:47:24 #30
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_109132573
Ik rook niet, maar ga in de kroeg ook wel eens naar het rookhok. Altijd een gezellige boel, iedereen zit er wat met elkaar te ouwehoeren en de muziek staat niet zo hard.
  donderdag 15 maart 2012 @ 15:57:39 #31
57047 macondo
pi_109132932
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 14:59 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ben je al zwanger? O+
Wacht even, is dit een kryptisch verpakte boodschap dat jullie de babykamer aan het inrichten zijn?
Overal verstand van.
pi_109133083
Sterker nog, er is een hele tijd geweest dat ik de énige niet-roker van mijn vriendengroep (waar ik toen mee omging) was. Maar sinds het rookverbod ben ik absoluut vaker buiten of in een hok te vinden. Niettemin, als een meid echt twee pakjes per dag oprookt en eigenlijk om de zoveel minuten niet zonder kan, ben ik er ook wel vrij snel klaar mee. :P
pi_109149721
Nog wat leuke verhalen?
  donderdag 15 maart 2012 @ 23:05:39 #34
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_109153378
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 22:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nog wat leuke verhalen?
morgen heb ik er 2 voor je
pi_109153401
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 22:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nog wat leuke verhalen?
Yup. Hier.

Succes.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_109153515
quote:
14s.gif Op donderdag 15 maart 2012 23:05 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

morgen heb ik er 2 voor je
Ligt alvast een tipje van de sluier op :)
  donderdag 15 maart 2012 @ 23:15:35 #37
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_109153831
Ik vroeg me af: na hoe vaak emailen of chatten probeer je iemand uit te nodigen voor een drankje etc?
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_109156343
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 23:15 schreef Zihuatanejo het volgende:
Ik vroeg me af: na hoe vaak emailen of chatten probeer je iemand uit te nodigen voor een drankje etc?
Is daar OOIT een grens qua aantal mailtjes of chatgesprekjes aan verbonden geweest?

Als er iets net zo variabel als het weer is zijn het dat soort zaken wel. Er is geen standaard, geen norm, geen minimum danwel maximum aantal tekstkarakters die ingetikt dienen te worden alvorens men over kan gaan tot de nobele kunst van het irl-hosselen.

Dingen een beetje aanvoelen tijdens zo'n gesprek is toch niet zo moeilijk? Als ze lacht om je opmerkingen en interesse toont, you're good to go. Otherwise, don't bother.

[ Bericht 0% gewijzigd door Hungry_Joe op 16-03-2012 00:53:59 ]
pi_109157334
dating sites lijken alleen voor vrouwen interessant te zijn, die hebben de mannen voor het uitzoeken en als man zijnde kan je al blij zijn als ze reageren op een bericht van je.

Ik ben er helemaal klaar mee in ieder geval, van zulk soort sites raak je alleen maar je respect voor vrouwen kwijt.

99% reageert gewoon niet, ook al stuur je gewoon een beleefd en persoonlijk bericht waarin je reageer op de vermelde hobby's, muziek smaak of interesses.
Durf kritiek te geven en te discusseren, maar doe het altijd met respect.
pi_109157886
quote:
Mijn vriend stond na minder als een week chatten al voor de deur hier. Dus gewoon doen waar je je goed bij voelt!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_109159167
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 01:52 schreef Rhalius het volgende:
dating sites lijken alleen voor vrouwen interessant te zijn, die hebben de mannen voor het uitzoeken en als man zijnde kan je al blij zijn als ze reageren op een bericht van je.

Ik ben er helemaal klaar mee in ieder geval, van zulk soort sites raak je alleen maar je respect voor vrouwen kwijt.

99% reageert gewoon niet, ook al stuur je gewoon een beleefd en persoonlijk bericht waarin je reageer op de vermelde hobby's, muziek smaak of interesses.
Je zeurt. Ik maak dit maar weinig mee. Je komt waarschijnlijk niet interessant over of je valt op horken van vrouwen. Dan kan je het beter ergens anders zoeken, inderdaad.

quote:
Nee, ik heb soms al de volgende dag afgesproken, maar bij anderen heeft het ook wel eens een week of drie geduurd voordat ze eindelijk een keertje af wilden spreken.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 09:17:09 #42
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_109159278
Precies, bij mij varieerde het van 10 minuten tot 1,5 jaar. :')
pi_109160430
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 09:10 schreef Mystikvm het volgende:
Je zeurt. Ik maak dit maar weinig mee. Je komt waarschijnlijk niet interessant over of je valt op horken van vrouwen. Dan kan je het beter ergens anders zoeken, inderdaad.

Gelukkig zijn die vrouwen wel interessant
  vrijdag 16 maart 2012 @ 11:01:21 #44
57047 macondo
pi_109161811
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 01:52 schreef Rhalius het volgende:

Geen wonder dat vrouwen geen interesse hebben in jou. Zo'n droeftoeter vol zelfmedelijden, daar zit toch niemand op te wachten.
Overal verstand van.
pi_109163127
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 11:01 schreef macondo het volgende:

[..]

Geen wonder dat vrouwen geen interesse hebben in jou. Zo'n droeftoeter vol zelfmedelijden, daar zit toch niemand op te wachten.
Nee, ze kunnen ook jou hebben, dan is de keuze zo gemaakt
  vrijdag 16 maart 2012 @ 12:13:50 #46
57047 macondo
pi_109164090
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 11:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nee, ze kunnen ook jou hebben, dan is de keuze zo gemaakt
Hoezo? Mij kunnen ze helemaal niet hebben. Ik sta niet op een datingsite.
Overal verstand van.
pi_109164190
Jammer zeg
  vrijdag 16 maart 2012 @ 13:02:03 #48
277515 Illiberal
Clever tagline here
pi_109165572
Ik zou vanavond een eerste date hebben met iemand waarmee ik al een paar dagen aan het whatsappen ben. Ze heeft echter om uitstel gevraagd omdat ze vertrouwensissues heeft. Een aantal relaties van haar waren op een slechte manier afgelopen, dus weet ze niet of ze jongens kan vertrouwen. Ze kent me nog niet goed genoeg dus wil ze langer whatsappen.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 13:44:26 #49
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_109166977
:') Ik zou er dan dus al geen zin meer in hebben.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 14:02:21 #50
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_109167642
Hoe moet ik dat Whatsappen opvatten?

Hoi

Hoi

Hoest?

Goed, jij?

Ook goed.

Oké.

.....

.....

?
  vrijdag 16 maart 2012 @ 14:05:06 #51
277515 Illiberal
Clever tagline here
pi_109167754
Beetje kletsen over werk, school, muziek, gadgets, uitgaan...
pi_109167938
Uitstelgedrag is nooit een goed teken. Niet van jezelf, alsook niet van een ander.
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_109169148
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 13:02 schreef Illiberal het volgende:
Ik zou vanavond een eerste date hebben met iemand waarmee ik al een paar dagen aan het whatsappen ben. Ze heeft echter om uitstel gevraagd omdat ze vertrouwensissues heeft. Een aantal relaties van haar waren op een slechte manier afgelopen, dus weet ze niet of ze jongens kan vertrouwen. Ze kent me nog niet goed genoeg dus wil ze langer whatsappen.
Ik zou het dan lekker een beetje beperkt houden dat whatsappen, anders zit je misschien wel een flinke berg tijd te verspillen.

Ik heb eens 4 dagen lang heel intensief zitten whatsappen, echt van 's morgensvroeg, tijdens werk, na het eten, tot 's avonds laat. Maar gelukkig hadden we na 4 dagen al afgesproken en toen bleek het een grote afknapper, we hadden niks met elkaar, althans ik niet met haar in ieder geval.
٩๏̯͡๏)۶
  vrijdag 16 maart 2012 @ 14:50:17 #54
277515 Illiberal
Clever tagline here
pi_109169435
Ik vind een weekje whatsappen meestal wel zat, daarna wil ik toch echt een date om te zien hoe iemand nou in het echt is en of ook echt werkelijk iemand is waarmee het klikt. Waarover kun je nog na één week whatsappen? Bij mijn vorige date had ik na één week een date. Dat was hem niet van haar kant uit, prima, dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben en kan ik me weer op andere dingen concentreren.

Dus ik weet even niet wat ik ermee aan moet.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 15:09:06 #55
57047 macondo
pi_109170031
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 14:50 schreef Illiberal het volgende:
Ik vind een weekje whatsappen meestal wel zat, daarna wil ik toch echt een date om te zien hoe iemand nou in het echt is en of ook echt werkelijk iemand is waarmee het klikt. Waarover kun je nog na één week whatsappen? Bij mijn vorige date had ik na één week een date. Dat was hem niet van haar kant uit, prima, dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben en kan ik me weer op andere dingen concentreren.

Hoe oud zijn jullie? Ik bedoel, misschien ben ik wat traditioneel maar waarom niet gewoon een paar mailtjes over en weer om mee te beginnen? Kost minder tijd, en whatsapp als eerste contact.. nah..

En wat je er mee aan moet : afkappen.
Overal verstand van.
pi_109170086
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 14:50 schreef Illiberal het volgende:

Misschien even rustig aan doen met reageren op de whatsappjes, paar uur wachten af en toe
(moet je natuurlijk niet constant inloggen op whatsapp anders update ie je timestamp).

Dus beetje negeren, kijken of ze dan misschien aanstalten maakt toch nog af te spreken.
٩๏̯͡๏)۶
  vrijdag 16 maart 2012 @ 15:20:02 #57
277515 Illiberal
Clever tagline here
pi_109170318
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 15:09 schreef macondo het volgende:

[..]

Hoe oud zijn jullie? Ik bedoel, misschien ben ik wat traditioneel maar waarom niet gewoon een paar mailtjes over en weer om mee te beginnen? Kost minder tijd, en whatsapp als eerste contact.. nah..

En wat je er mee aan moet : afkappen.
Ik 25, zij 22. Hiervoor hadden we gechat op PaiQ.

Het verder niet zo dat we non-stop aan het whatsappen zijn, gister bijvoorbeeld helemaal niet. Dus waarschijnlijk is het sowieso wel een aflopende zaak.
pi_109170584
Ik zou niet meer af willen spreken met iemand die al te schijterig is om een keertje te daten. Het is gewoon vrijblijvend, ze kan altijd weglopen. Het is niet alsof je haar vraagt om jouw kinderen te baren :')

Wat kunnen mensen soms moeilijk doen :')
pi_109171008
Mijn afwachtende houding heeft ook eens geholpen :)
We hadden gister een date staan, maar ik wilde dat zij eens zou vragen hoe of wat zonder mij telkens te laten komen. And so happened :)
  vrijdag 16 maart 2012 @ 15:41:53 #60
277515 Illiberal
Clever tagline here
pi_109171016
Dat andere gasten tegen haar gelogen hebben (De postbode waarmee ze afgesproken had, die vrouw en kinderen bleek te hebben.), kan ik natuurlijk weinig aan doen. Dat ze dan 10x moet nadenken of ze mij wil vertrouwen, kan ik eigenlijk niks mee. Ik heb haar nog nooit van mijn leven gezien.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 15:45:49 #61
57047 macondo
pi_109171124
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 15:41 schreef Illiberal het volgende:
Dat andere gasten tegen haar gelogen hebben (De postbode waarmee ze afgesproken had, die vrouw en kinderen bleek te hebben.), kan ik natuurlijk weinig aan doen. Dat ze dan 10x moet nadenken of ze mij wil vertrouwen, kan ik eigenlijk niks mee. Ik heb haar nog nooit van mijn leven gezien.
Dat van die postbode verzin je, neem ik aan?
Overal verstand van.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 15:46:04 #62
277515 Illiberal
Clever tagline here
pi_109171134
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 15:45 schreef macondo het volgende:

[..]

Dat van die postbode verzin je, neem ik aan?
Nee.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 15:50:01 #63
57047 macondo
pi_109171258
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 15:46 schreef Illiberal het volgende:

[..]

Nee.
Het spijt me kerel, maar als vrouwen dat soort verhalen ophangen.. weet je zeker dat er geen harige shagrokende kerel je loopt te fokken? Heb je "haar" stem wel eens gehoord? Je hebt haar nummer..

Als het toch een vrouw blijkt te zijn, dan gok ik op een borderline met tal van issues.
Overal verstand van.
pi_109171860
Bij mij gaan de bellen af iig..
pi_109172115
Het blijft internetdaten, dus alles is mogelijk. In de zin dat het net zo goed waar als niet waar kan zijn. En maar 1 manier om daar achter te komen ;)
pi_109172251
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 16:15 schreef Zocalo het volgende:
Het blijft internetdaten, dus alles is mogelijk. In de zin dat het net zo goed waar als niet waar kan zijn. En maar 1 manier om daar achter te komen ;)
Als ze de boot af gaat houden omdat ze hem niet vertrouwd moet ze die issues misschien eerst aanpakken. Het geeft iig een slechte fundering als het al zo begint...
  vrijdag 16 maart 2012 @ 16:19:48 #67
277515 Illiberal
Clever tagline here
pi_109172269
Nou dat het een kerel is die mij loopt te fucken lijkt me toch sterk.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 16:20:48 #68
57047 macondo
pi_109172309
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 16:15 schreef Zocalo het volgende:
Nee, dat is niet waar. Gezond verstand wil ook wel eens helpen.

• Een affaire met de postbode. Yeah right, soort van spreekwoordelijke "de melkboer".
• Verdorie, hij had gewoon een heel gezin! Right, wat een verrassing. Dat hebben normale mensen wel door vooraf.
• Het ergste ; áls dit al waar zou zijn - dan dit genante feit per whatsapp aan potentiele date vertellen.

Wake up and smell the coffee..
Overal verstand van.
pi_109172450
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 16:19 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Als ze de boot af gaat houden omdat ze hem niet vertrouwd moet ze die issues misschien eerst aanpakken. Het geeft iig een slechte fundering als het al zo begint...
Dat sowieso. Maar een hoop mensen gebruiken die sites ook om gewoon een beetje te rotzooien achter hun vrouw om heb ik het idee, dan moet je inderdaad op intuitie afgaan.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 16:30:34 #70
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_109172674
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 16:20 schreef macondo het volgende:

[..]

Nee, dat is niet waar. Gezond verstand wil ook wel eens helpen.

• Een affaire met de postbode. Yeah right, soort van spreekwoordelijke "de melkboer".
• Verdorie, hij had gewoon een heel gezin! Right, wat een verrassing. Dat hebben normale mensen wel door vooraf.
• Het ergste ; áls dit al waar zou zijn - dan dit genante feit per whatsapp aan potentiele date vertellen.

Wake up and smell the coffee..
Die 1e twee is gewoon wel mogelijk en te acteren.
Maar dat 3e punt....zo een meid moet je niet eens willen ontmoeten. Ook al sta je 8 maanden droog, ook al is dat het enige intensieve contact wat je hebt met een chick. Welke vd 2 is het eigenlijk?
pi_109178272
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 15:28 schreef Mystikvm het volgende:
Ik zou niet meer af willen spreken met iemand die al te schijterig is om een keertje te daten. Het is gewoon vrijblijvend, ze kan altijd weglopen. Het is niet alsof je haar vraagt om jouw kinderen te baren :')

Wat kunnen mensen soms moeilijk doen :')
Hoeveel internetdates heb je gehad?
pi_109194998
Kan je op RP je foto's niet zichtbaar maken behalve voor diegene die je een bericht stuurt?

Iedereen hoeft mijn foto's niet te kunnen zien, diegene die ik een mail stuur wel
pi_109196765
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 04:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kan je op RP je foto's niet zichtbaar maken behalve voor diegene die je een bericht stuurt?

Iedereen hoeft mijn foto's niet te kunnen zien, diegene die ik een mail stuur wel
RTFM
pi_109197823
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 09:53 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

RTFM
Kan het ook in niet breezer taal?
pi_109214911
Breezer taal?? :')

Ken je klassiekers.
  zondag 18 maart 2012 @ 20:44:47 #76
325683 AbXorb
Shoegazing forever.
pi_109248043
Iemand suggesties voor iets actievers dan OkCupid? Die site is naar mijn mening best dodig. :{w
I________have become. Comfortably numb.
pi_109251655
quote:
2s.gif Op zondag 18 maart 2012 20:44 schreef AbXorb het volgende:
Iemand suggesties voor iets actievers dan OkCupid? Die site is naar mijn mening best dodig. :{w
Probeer Paiq, of FOK! En als het echte leven went heb je daar nog de kroeg of aerobicles :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_109255615
Jammer dat je op RP niet kan zien of je de dame al een mail gestuurd hebt of een contact van je is
  maandag 19 maart 2012 @ 09:16:24 #79
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_109264191
Dat weet je toch gewoon? :')
pi_109264438
Of, net als met de gewone mail, gewoon kijken in je sent items folder......... of spam je zoveel rond DAM?
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_109267027
Had voor afgelopen vrijdag een date, maar ik was ziek en wilde het wel door laten gaan ( dan maar extra paracetamol eten ).. Kreeg toen een sms dat ze ook ziek was en dat ze pas weer over 2 weken kan! Ik vind dit wel lang duren want ik had me er wel op veheugd....Maargoed. Ze ziet er leuk uit en ze is redelijk nuchter als ik zo het sms verkeerd met haar teruglees..
  maandag 19 maart 2012 @ 13:41:15 #82
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_109271438
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 09:16 schreef Silenus het volgende:
Dat weet je toch gewoon? :')
Als je al die dames steeds maar een massamail stuurt, is het wel lastig om te weten wie je waarom nou leuk vind :P
pi_109273660
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 13:02 schreef Illiberal het volgende:
_O- als je een probleemgeval zoekt vooral daten
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_109274245
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 14:48 schreef Stiggie het volgende:

[..]

_O- als je een probleemgeval zoekt vooral daten
Wel zielig opzich.. K bedoel als ze geen vertrouwen meer heeft enzo...
pi_109274453
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 15:05 schreef Geester het volgende:

[..]

Wel zielig opzich.. K bedoel als ze geen vertrouwen meer heeft enzo...
Zielig ja, echter kiest ze er voor daar niets aan te doen.
pi_109274738
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 15:12 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Zielig ja, echter kiest ze er voor daar niets aan te doen.
Ken je haar dan?
pi_109275178
quote:
5s.gif Op maandag 19 maart 2012 15:21 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ken je haar dan?
Nee ik ken haar niet en plaats mijn posts naar aanleiding van de posts die hij plaatst.
pi_109275291
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 15:36 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Nee ik ken haar niet en plaats mijn posts naar aanleiding van de posts die hij plaatst.
Misschien loopt ze wel bij een loog of peut... weet jij veel.

Zulke shit los je niet in 1 handklap op...
pi_109275552
quote:
4s.gif Op maandag 19 maart 2012 15:39 schreef Godshand het volgende:

[..]

Misschien loopt ze wel bij een loog of peut... weet jij veel.

Zulke shit los je niet in 1 handklap op...
Nee, dat klopt. Daar kan soms jaren overheen gaan. Echter om daar iemand via WA al over te informeren vind ik wel erg vroeg. Dan heb ik zoiets van; is ze wel klaar voor nieuwe ontmoetingen wanneer ze er direct wantrouwend over is.
  maandag 19 maart 2012 @ 16:54:13 #90
277515 Illiberal
Clever tagline here
pi_109278257
Ik heb het hele weekend niks meer gehoord van d'r.
pi_109279385
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 16:54 schreef Illiberal het volgende:
Ik heb het hele weekend niks meer gehoord van d'r.
Comunicatie gaat 2 kanten op
pi_109279496
Slank = 22 online

Geen keuze = 86

:')
  maandag 19 maart 2012 @ 17:32:00 #93
277515 Illiberal
Clever tagline here
pi_109279530
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 17:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Comunicatie gaat 2 kanten op
Neu, ze staat niet meer hoog op de prio. :)
pi_109280962
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 17:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Slank = 22 online

Geen keuze = 86

:')
Wat betekend dit?
pi_109281087
Wat er staat
pi_109281203
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 18:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat er staat
Ziet er uit als een rebus
  maandag 19 maart 2012 @ 18:26:57 #97
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_109281247
DAM bedoelt dat er teveel dikke vrouwen op een datingsite zitten.

Het is maar goed dat 'ie zelf zo'n adonis is natuurlijk.
pi_109281882
Vind dat nog wel meevallen juist. Ik heb wel eerder het idee dat ze vaker issues hebben, met zichzelf of gewoon met het leven op zich. Maar goed, welke vrouw mens heeft dat niet...? :+
pi_109282243
quote:
10s.gif Op maandag 19 maart 2012 18:26 schreef Silenus het volgende:
DAM bedoelt dat er teveel dikke vrouwen op een datingsite zitten.

Het is maar goed dat 'ie zelf zo'n adonis is natuurlijk.
Ik bedoel niks
  maandag 19 maart 2012 @ 20:04:19 #100
277515 Illiberal
Clever tagline here
pi_109286040
20:00 19 mrt. - Ik: Ik snap het niet helemaal?
20:00 19 mrt. - Zij: Zal ik je dan maar gewoon verwijderen?
19:58 19 mrt. - Zij: Duidelijk ;)
19:56 19 mrt. - Zij: Laat maar. Misschien is het wel een grote fout geweest om mijn nr te geven...
19:55 19 mrt. - Ik: Niks hoezo?
19:55 19 mrt. - Zij: Wat is er?
19:54 19 mrt. - Zij: Okay....
19:54 19 mrt. - Ik: Goed
19:54 19 mrt. - Zij: Hoe gaat het?
19:53 19 mrt. - Ik: Hoi
19:36 19 mrt. - Zij: Holla

En toen blies het olifantje het verhaaltje uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')