abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109398984
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 19:27 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Wacht even. Het is dus buiten prachtig weer, een dorp/stad vol met leuke meiden met leuke kleding in en jij duikt zo snel mogelijk achter je pc om een account aan te maken voor internetdating?

:')
Dat is hoe we rollen
pi_109399169
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 19:27 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Wacht even. Het is dus buiten prachtig weer, een dorp/stad vol met leuke meiden met leuke kleding in en jij duikt zo snel mogelijk achter je pc om een account aan te maken voor internetdating?

:')
Ja, want buiten = eng enzovoorts. :o

En komend weekend kom ik alléén maar buiten om eens goed dronken te worden.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  donderdag 22 maart 2012 @ 21:27:11 #253
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_109404865
Dit topic. :')

De posters :')

Ik heb medelijden met internet. :')
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_109407875
Ach, stel je niet aan man. Extra lijntje open gooien kan nooit kwaad.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  donderdag 22 maart 2012 @ 22:49:33 #255
347039 Vigil
Like a boss.
pi_109409662
Tijdje terug op enkele sites wat profielen aangemaakt, eigenlijk maar één keer wat afgesproken. Was er vrij snel al weer klaar mee, eigenlijk. Nu aan het daten met een meisje dat ik tijdens een gig heb leren kennen, wat heel erg goed gaat.
"Viva enim mortuorum in memoria vivorum est posita" - Cicero
pi_109410259
Nou mijn date van gisteren was niet erg geslaagd.

Komt ze daar aanlopen nja was een beetje onwennig, dus ik ga een drankje halen.
Meid praatte echt totaal niet, moest de antwoorden echt uit haar trekken.
Toen liet ze me iets zien op haar telefoon dus ik kwam wat dichterbij zitten.
GATVERDAMME.
Die meid stonk, echt niet normaal gewoon
pi_109410986
Hoe lang bleef je zitten?

Net een date gehad, was leuk vast geen toeval dat het geen date site was
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_109411236
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 23:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe lang bleef je zitten?

Net een date gehad, was leuk vast geen toeval dat het geen date site was
Na dat mn glas leeggedronken en een smoes verzonnen.
Nouja misschien was 't pech. Dit weekend maar eens gezellig met vrienden op stap.
Maandag middag nieuwe date!
pi_109413623
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 23:13 schreef kvbeurden het volgende:

[..]

Na dat mn glas leeggedronken en een smoes verzonnen.
Nouja misschien was 't pech. Dit weekend maar eens gezellig met vrienden op stap.
Maandag middag nieuwe date!
Leuke meid op de chat/mail? Op de foto?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_109414040
Zijn er ook MILFS die ik kan pakken als 20 jarige? Zoja, waar?
pi_109414089
In iedere alimentatiebar....

Sws vrouwen die zeggen dat ze lief, sympathiek en aardig zijn en vervolgens niet antwoorden op je mail :')
pi_109414312
Helemaal mee eens pluisje. Ik negeer onzinberichten (e.g., slecht geformuleerde berichten van aziatische / oost europese vrouwen opzoek naar iets dat ik ze niet ga bieden) maar al het andere beantwoord ik toch minimaal met "bedankt maar ik heb geen interesse")
pi_109414784
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 00:18 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Helemaal mee eens pluisje. Ik negeer onzinberichten (e.g., slecht geformuleerde berichten van aziatische / oost europese vrouwen opzoek naar iets dat ik ze niet ga bieden) maar al het andere beantwoord ik toch minimaal met "bedankt maar ik heb geen interesse")
Geen interesse knop is het zelfde, alleen is dat natuurlijk nog veel onpersoonlijker dan zelf een mailtje sturen

Iemand stuurt je een berichtje en wil een conversatie aanknopen, kan je gewoon op reageren lijkt me, leuke, sympathieke en aardige dames zouden zeker een berichtje sturen, ook als ze geen interesse hebben in een date
pi_109420522
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 23:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Leuke meid op de chat/mail? Op de foto?
Ja klonk als een heel normale vrouw, ook aan de telefoon gewoon leuk gesprek gehad
pi_109421755
Hoe streng zijn jullie met jullie "eisen" online?

Kreeg een mail via ematching waarin een vrouw mij afwees vanwege haar vegetarische levensstijl, en ik dus wel vlees eet.

Het grappige is dat ik wel nu date met een vegetariër uit de kroeg. Zij is gelukkig niet extreem pro-dier en ook niet belerend met het omhooggeheven vingertje (zoals sommige vega's met zendingsdrang weleens kunnen zijn), dus buiten dat ik alleen niet voor dr ga koken heb ik nergens last van.

Kortom, als ik de kroegdate online had zien staan, had ik haar misschien weggeklikt :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_109424865
quote:
5s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 11:05 schreef Godshand het volgende:

Kreeg een mail via ematching waarin een vrouw mij afwees vanwege haar vegetarische levensstijl, en ik dus wel vlees eet.

Het grappige is dat ik wel nu date met een vegetariër uit de kroeg. Zij is gelukkig niet extreem pro-dier en ook niet belerend met het omhooggeheven vingertje (zoals sommige vega's met zendingsdrang weleens kunnen zijn), dus buiten dat ik alleen niet voor dr ga koken heb ik nergens last van.

Kortom, als ik de kroegdate online had zien staan, had ik haar misschien weggeklikt :')
Ik vind het heel bekrompen als iemand mij afwijst om wat ik in mijn vrije tijd wel of niet doe. Afgewezen worden omdat ik vlees eet, rook, in de weekenden soms werk etc. vind ik kulredenen. Dat zijn materialistische eisen en daar houd ik niet van.
  vrijdag 23 maart 2012 @ 15:06:31 #267
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_109430025
quote:
5s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 11:05 schreef Godshand het volgende:

Dit is precies het manco van online daten. Het gaat niet over waar het over moet gaan, of je het op elkaar kunt... Het gaat over lijstjes en verwachtingen. Ik denk dat de slagingskans van datingsites op iemand vinden die echt bij je past kleiner is dan overreden worden door een traktor in de binnenstad van Utrecht.
pi_109431387
Dat klinkt nogal cynisch Wauwelaar :).

Maar Godshand, bedoel je dat omdat een vrouw jou afwijst om een bepaalde eigenschap, dat jij daarom soortgelijke vrouwen al bij voorbaat gaat afwijzen? Ik zou dat een vergissing vinden.
Ik heb het idee dat ieder contact wel weer anders verloopt. En dit soort rare rationele dingen zijn niet te voorspellen, en horen ook niet bij een "bepaald type". Dus ik probeer met niet teveel vooroordelen erin te gaan.
pi_109431625
Ik heb binnekort 2 dates.. Ik weet niet of dit netjes is eigenlijk maar de laatste tijd probeer ik gewoon kei veel te daten om een 'goeie' te vinden..
pi_109431639
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 15:42 schreef mpol het volgende:

Maar Godshand, bedoel je dat omdat een vrouw jou afwijst om een bepaalde eigenschap, dat jij daarom soortgelijke vrouwen al bij voorbaat gaat afwijzen? Ik zou dat een vergissing vinden.
Ik heb het idee dat ieder contact wel weer anders verloopt. En dit soort rare rationele dingen zijn niet te voorspellen, en horen ook niet bij een "bepaald type". Dus ik probeer met niet teveel vooroordelen erin te gaan.
Nou mijn vriendin had het er over dat als ik haar niet had gezoend aan het einde van de avond er waarschijnlijk ook niks van gekomen was omdat ze dacht dat ik haar niet aantrekkelijk vond.

Maarja nu heb ik ondertussen een mail gestuurd aan alle meiden die ik gestalked heb via datingsites(sommige 2jr ofzo stuk of 15) dat het voorbij is. :+

Bij sommige had ik met hun zussen gesproken, vriendinnen of ouders was een leuke tijd. Eentje die werkte vlak naast me en had ik een mail gestuurd dat ik alle borden met valentijn zou veranderen waar haar collega's langsreden. Eentje haalde er zelfs nog een vriendin bij op de chat om me weg te jagen, maar ik kreeg de bovenhand in het gesprek. Of ook dat ik ineens mails ging versturen dat ik gestalked werd door een vreselijke kerel die ik zelf bleek te zijn en dan gingen ze helemaal los, later kwamen ze er achter dat ik het was. Toen zei dat ik nog een beetje van hem hield en dat ook aan hun vroeg.

[ Bericht 6% gewijzigd door picardmike op 23-03-2012 16:00:57 ]
UITGESCHREVEN
pi_109431758
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 15:48 schreef picardmike het volgende:

Maarja nu heb ik ondertussen een mail gestuurd aan alle meiden die ik gestalked heb via datingsites(sommige 2jr ofzo stuk of 15) dat het voorbij is. :+

Bij sommige had ik met hun zussen gesproken, vriendinnen of ouders was een leuke tijd.
Wat zullen ze opgelucht zijn :')
  vrijdag 23 maart 2012 @ 16:04:01 #272
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_109432178
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 15:42 schreef mpol het volgende:
Zo is het ook wel bedoeld. :')

Het werkt alleen als je echt heel graag een vriendin wil... zie geester. Maar dan vind je altijd wel wat.
pi_109432565
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 15:48 schreef picardmike het volgende:
Hoeveel daarvan Foksters?
Ja, ik generaliseer.
pi_109432615
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 16:16 schreef Northside het volgende:

[..]

Hoeveel daarvan Foksters?
Geen eigenlijk alleen seven en spirit als je heel strikt meetelt en nog 2 geloof ik. Maarja die openen dan meteen een topic over je.
UITGESCHREVEN
pi_109438301
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 15:06 schreef DenWauwelaar het volgende:

Dit is precies het manco van online daten. Het gaat niet over waar het over moet gaan, of je het op elkaar kunt... Het gaat over lijstjes en verwachtingen. Ik denk dat de slagingskans van datingsites op iemand vinden die echt bij je past kleiner is dan overreden worden door een traktor in de binnenstad van Utrecht.
dan heb ik gewoon heel erg geluk gehad, hoewel ik eigenlijk ook gewoon met je eens was/ben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')