abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109336468
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 22:35 schreef kvbeurden het volgende:

[..]

badoo geprobeerd maar teveel voeg me toe op *site* en 06 nrs die uiteindelijk hoeren bleken.

Hoezo uiteindelijk? Was dat na het eerste bericht waarin ze je een nummer toespeelden al niet duidelijk? Zijn ook vaak seks-chatboxen trouwens. Iemand die ik ken ''adverteerde'' daar ook regelmatig door middel van een fake profiel en dan 'r nummer erbij.

Je wilt niet weten hoeveel berichten er binnenkwamen ondanks dat het er toch vrij dik bovenop lag. :')
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_109336600
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 22:42 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Hoezo uiteindelijk? Was dat na het eerste bericht waarin ze je een nummer toespeelden al niet duidelijk? Zijn ook vaak seks-chatboxen trouwens. Iemand die ik ken ''adverteerde'' daar ook regelmatig door middel van een fake profiel en dan 'r nummer erbij.

Je wilt niet weten hoeveel berichten er binnenkwamen ondanks dat het er toch vrij dik bovenop lag. :')
Meestal de vrouwen waarvan je denkt, die is té knap (voor mijn standaarden dan haha)
En meestal het eerste berichtje idd..
Verder heb ik het idee dat vrouwen Badoo niet zo serieus nemen
pi_109346303
Best ergerlijk als je een meid in je foto-lijst hebt staan die goed scoort maar een locatiebalkje heeft van minder dan 1 cm. Dit op PAIQ, uiteraard. Nederland is klein, maar het verschil tussen een uurtje reizen en een dag er voor uit trekken is groot imho.
pi_109359645
OKCupid is wel een bepaalde niche:

- erg internationaal (ook al wonen ze in Nederland)
- overdreven vrolijke profielen... op z'n Amerikaans (gewoon te overdreven)
pi_109362449
Ik ben een drukke dame die redelijk zelfverzekerd is maar niet té, ik ben altijd warm, liefde- en begrip-vol. Ik geloof heel sterk in opkomen voor mijzelf en staan voor dat gene waar ik in geloof, maar ik zal nooit wegrennen voor de mening van een ander. Voor mij is het heel belangrijk in een relatie om de ander zo goed mogelijk te begrijpen en om ruimte en respect te bieden voor elkaars mening en gevoelens. Ik wil altijd het beste uitmijzelf halen.

Veder ben ik een hele harde werker en leef ik mijn leven tot in het maximale. Ik hou heel erg van reizen en sporten en waar mogelijk een combinatie van die twee.

Ik ben altijd eerlijk, betrouwbaar en gevoelig ik verwacht van een partner diezelfde kwaliteiten.
Ik zoek een man die naast charismatisch en zeer intelligent ook gevoelig is, iemand die zichzelf niet omlaag laat praten, maar ook zeker respect heeft voor de mening van anderen. Jij moet die sterkte rug zijn om achter schuilen. Ik zou het super van als je: avontuurlijk, spontaan, romantisch, verantwoordelijk, sensueel, hard werkend en wijs bent. Natuurlijk zou het heel fijn zijn als je ook van sporten houdt of in ieder geval in staat bent om mijn enthousiasme hierin te steunen.

Hopelijk tot mail/bels/ en wie weet tot bier's.

Groetjes van XXXX

* Ik ben volledig tweetalig, reageren in het Engels mag ook.

Weer een pareltje
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 21 maart 2012 @ 20:23:16 #231
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_109362723
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 20:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik ben een drukke dame die redelijk zelfverzekerd is maar niet té, ik ben altijd warm, liefde- en begrip-vol. Ik geloof heel sterk in opkomen voor mijzelf en staan voor dat gene waar ik in geloof, maar ik zal nooit wegrennen voor de mening van een ander. Voor mij is het heel belangrijk in een relatie om de ander zo goed mogelijk te begrijpen en om ruimte en respect te bieden voor elkaars mening en gevoelens. Ik wil altijd het beste uitmijzelf halen.

Veder ben ik een hele harde werker en leef ik mijn leven tot in het maximale. Ik hou heel erg van reizen en sporten en waar mogelijk een combinatie van die twee.

Ik ben altijd eerlijk, betrouwbaar en gevoelig ik verwacht van een partner diezelfde kwaliteiten.
Ik zoek een man die naast charismatisch en zeer intelligent ook gevoelig is, iemand die zichzelf niet omlaag laat praten, maar ook zeker respect heeft voor de mening van anderen. Jij moet die sterkte rug zijn om achter schuilen. Ik zou het super van als je: avontuurlijk, spontaan, romantisch, verantwoordelijk, sensueel, hard werkend en wijs bent. Natuurlijk zou het heel fijn zijn als je ook van sporten houdt of in ieder geval in staat bent om mijn enthousiasme hierin te steunen.

Hopelijk tot mail/bels/ en wie weet tot bier's.

Groetjes van XXXX

* Ik ben volledig tweetalig, reageren in het Engels mag ook.

Weer een pareltje
Echt, gast....what the hell brengt jou er toe om die shit hier steeds te plaatsen? Echt nog irritanter dan die kutvragen van je. Bijna zo irritant als het aantal slanke vrouwen on-line in friesland.
pi_109362907
Je hoeft het niet te lezen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_109363248
Dit is mn eerste berichtje met deze account maar ik volg dit topic al een tijdje gezien mn vrijgezelle status.. en heb me een week of 4 terug ook maar eens aangemeld op een datingsite.

Aangezien ik geen zin had om er ook maar een cent aan uit te geven had ik me aangemeld op singlesplace.nl

Op zich zaten er maar weinig voor mij interessante dames tussen, eigenlijk helemaal niet als ik op de foto's af ging. Toch sprak een profiel me aan, echter had deze meid er geen foto op gezet.

Ik heb die ene meid dus een berichtje gestuurd, we hebben een weekje gemaild, een weekje gebeld en gewhatsappt en toen maar eens afgesproken. Toen ze een foto stuurde schrok ik er echt van hoe knap ze wel niet was en dacht dat ze way out of my league was, echter het klikte tijdens de eerste date zo goed dat er al snel een tweede en derde volgden.. en nu zijn we hopeloos verliefd op elkaar!

Ze vertelde me dat ze meer dan 60(!!!) reacties had gekregen maar alleen mij terug had gemaild omdat mijn mailtje haar aansprak en er ook bijv. geen spelfouten in zaten.

Dus mensen er is hoop!
pi_109363335
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 20:34 schreef Vinylrulez het volgende:
Dit is mn eerste berichtje met deze account maar ik volg dit topic al een tijdje gezien mn vrijgezelle status.. en heb me een week of 4 terug ook maar eens aangemeld op een datingsite.

Aangezien ik geen zin had om er ook maar een cent aan uit te geven had ik me aangemeld op singlesplace.nl

Op zich zaten er maar weinig voor mij interessante dames tussen, eigenlijk helemaal niet als ik op de foto's af ging. Toch sprak een profiel me aan, echter had deze meid er geen foto op gezet.

Ik heb die ene meid dus een berichtje gestuurd, we hebben een weekje gemaild, een weekje gebeld en gewhatsappt en toen maar eens afgesproken. Toen ze een foto stuurde schrok ik er echt van hoe knap ze wel niet was en dacht dat ze way out of my league was, echter het klikte tijdens de eerste date zo goed dat er al snel een tweede en derde volgden.. en nu zijn we hopeloos verliefd op elkaar!

Ze vertelde me dat ze meer dan 60(!!!) reacties had gekregen maar alleen mij terug had gemaild omdat mijn mailtje haar aansprak en er ook bijv. geen spelfouten in zaten.

Dus mensen er is hoop!
Hoe vindt je die site?
pi_109363389
Het aanbod valt tegen
pi_109364817
vindt? Gast hahaha
  woensdag 21 maart 2012 @ 21:30:19 #237
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_109366188
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 20:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Hoe vindt je die site?
Wat bedoel je precies met deze vraag? De in die post gegeven url in je browser kloppen helpt een heel eind! :s) :P
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
pi_109367917
Wat hij van die site vindt
pi_109372571
Heeft iemand die vragen van OKCupid wel eens doorgenomen?

Wat een enorme hoeveelheid vragen over seks... over hoe, en wanneer, en op welke manier etc.
Als dat de basis is voor partnerselectie alleen...pfff, Beetje overkill aan seksvragen.
- Do you have rape fantasies?
- Do you like to be dominated?
... en dan meerdere keren maar dan in een net ander vormpje.

Ook veel vragen over (de mate van) politieke interesses vs. andere dingen, en van die vragen over abortus en zo...

Echt Amerikaanse inslag...
pi_109374651
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 20:34 schreef Vinylrulez het volgende:

Dus mensen er is hoop!
Flikker eens op met je reclame.
pi_109375637
Reclame?? Hahaha grapjas, waarom zou ik reclame maken voor een site. Ik deel gewoon mijn eerste ervaring met een datingsite hier..
pi_109375931
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 05:45 schreef Vinylrulez het volgende:
Reclame?? Hahaha grapjas, waarom zou ik reclame maken voor een site. Ik deel gewoon mijn eerste ervaring met een datingsite hier..
tuurlijk :+
pi_109378062
Reclame voor een site die niks kost? Het moet niet gekker worden hier, ook zei hij dat het aanbod slecht was :D
pi_109385061
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 09:45 schreef muhahaha het volgende:
Reclame voor een site die niks kost? Het moet niet gekker worden hier, ook zei hij dat het aanbod slecht was :D
Wat zijn sommige mensen toch naîef. :') Ook gratis datingsites willen meer leden hebben hoor, waarom zou hij in godsnaam zich helemaal hier gaan aanmelden om te pronken met zijn dubieuze eerste ervaring en dan vervolgens geen details vertellen? Maar goed, ga jij je er maar lekker aanmelden hoor. :+
pi_109385683
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 13:16 schreef dadadadavid het volgende:

[..]

Wat zijn sommige mensen toch naîef. :') Ook gratis datingsites willen meer leden hebben hoor, waarom zou hij in godsnaam zich helemaal hier gaan aanmelden om te pronken met zijn dubieuze eerste ervaring en dan vervolgens geen details vertellen? Maar goed, ga jij je er maar lekker aanmelden hoor. :+
Inderdaad, dit is wel heel obvious verkapte reclame.

Een user die zich ineens komt melden en als eerste post op Fok! een behoorlijk onbekende dating site komt aanprijzen.
٩๏̯͡๏)۶
pi_109386655
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 13:16 schreef dadadadavid het volgende:

[..]

Ik had me meteen aangemeldt en ik date nu de allerlekkerste mokkels
pi_109396454
Dadadadadaadadavid moet ik nu ook gaan denken dat jij reclame maakt voor minderjarige finse chicks? Ik zit sinds 2003 op het fokfurm, maar heb een maand gelden een nieuwe account aangemaakt omdat ik een dik jaar geleden een nieuw wachtwoord aan had moeten vragen vanwege een gecrashte server en ik geen toegang meer had tot het emailadres waarmee ik die account aangemaakt heb..

Pff waarom probeer ik dit überhaupt uit te leggen aan iemand die minderjarige meisjes checkt en te lui is om een studie af te ronden..
pi_109397776
Toch maar weer een account op paiq aangemaakt daarstraks. Het bloed kruipt immers waar het niet gaan kan, is het niet? *)

En verder komt het door dat fokkin' weer uiteraard... :@
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  donderdag 22 maart 2012 @ 19:27:28 #249
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_109398067
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 19:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
Toch maar weer een account op paiq aangemaakt daarstraks. Het bloed kruipt immers waar het niet gaan kan, is het niet? *)

En verder komt het door dat fokkin' weer uiteraard... :@
Wacht even. Het is dus buiten prachtig weer, een dorp/stad vol met leuke meiden met leuke kleding in en jij duikt zo snel mogelijk achter je pc om een account aan te maken voor internetdating?

:')
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_109398561
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 18:50 schreef Vinylrulez het volgende:
Dadadadadaadadavid moet ik nu ook gaan denken dat jij reclame maakt voor minderjarige finse chicks? Ik zit sinds 2003 op het fokfurm, maar heb een maand gelden een nieuwe account aangemaakt omdat ik een dik jaar geleden een nieuw wachtwoord aan had moeten vragen vanwege een gecrashte server en ik geen toegang meer had tot het emailadres waarmee ik die account aangemaakt heb..

Pff waarom probeer ik dit überhaupt uit te leggen aan iemand die minderjarige meisjes checkt en te lui is om een studie af te ronden..
Hahaha, wat heeft mijn postgeschiedenis ermee te maken? Je weet wat ze zeggen, hoe dichter bij de nul... :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')