Hoezo uiteindelijk? Was dat na het eerste bericht waarin ze je een nummer toespeelden al niet duidelijk? Zijn ook vaak seks-chatboxen trouwens. Iemand die ik ken ''adverteerde'' daar ook regelmatig door middel van een fake profiel en dan 'r nummer erbij.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:35 schreef kvbeurden het volgende:
[..]
badoo geprobeerd maar teveel voeg me toe op *site* en 06 nrs die uiteindelijk hoeren bleken.
Meestal de vrouwen waarvan je denkt, die is té knap (voor mijn standaarden dan haha)quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hoezo uiteindelijk? Was dat na het eerste bericht waarin ze je een nummer toespeelden al niet duidelijk? Zijn ook vaak seks-chatboxen trouwens. Iemand die ik ken ''adverteerde'' daar ook regelmatig door middel van een fake profiel en dan 'r nummer erbij.
Je wilt niet weten hoeveel berichten er binnenkwamen ondanks dat het er toch vrij dik bovenop lag.
Echt, gast....what the hell brengt jou er toe om die shit hier steeds te plaatsen? Echt nog irritanter dan die kutvragen van je. Bijna zo irritant als het aantal slanke vrouwen on-line in friesland.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik ben een drukke dame die redelijk zelfverzekerd is maar niet té, ik ben altijd warm, liefde- en begrip-vol. Ik geloof heel sterk in opkomen voor mijzelf en staan voor dat gene waar ik in geloof, maar ik zal nooit wegrennen voor de mening van een ander. Voor mij is het heel belangrijk in een relatie om de ander zo goed mogelijk te begrijpen en om ruimte en respect te bieden voor elkaars mening en gevoelens. Ik wil altijd het beste uitmijzelf halen.
Veder ben ik een hele harde werker en leef ik mijn leven tot in het maximale. Ik hou heel erg van reizen en sporten en waar mogelijk een combinatie van die twee.
Ik ben altijd eerlijk, betrouwbaar en gevoelig ik verwacht van een partner diezelfde kwaliteiten.
Ik zoek een man die naast charismatisch en zeer intelligent ook gevoelig is, iemand die zichzelf niet omlaag laat praten, maar ook zeker respect heeft voor de mening van anderen. Jij moet die sterkte rug zijn om achter schuilen. Ik zou het super van als je: avontuurlijk, spontaan, romantisch, verantwoordelijk, sensueel, hard werkend en wijs bent. Natuurlijk zou het heel fijn zijn als je ook van sporten houdt of in ieder geval in staat bent om mijn enthousiasme hierin te steunen.
Hopelijk tot mail/bels/ en wie weet tot bier's.
Groetjes van XXXX
* Ik ben volledig tweetalig, reageren in het Engels mag ook.
Weer een pareltje
Hoe vindt je die site?quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:34 schreef Vinylrulez het volgende:
Dit is mn eerste berichtje met deze account maar ik volg dit topic al een tijdje gezien mn vrijgezelle status.. en heb me een week of 4 terug ook maar eens aangemeld op een datingsite.
Aangezien ik geen zin had om er ook maar een cent aan uit te geven had ik me aangemeld op singlesplace.nl
Op zich zaten er maar weinig voor mij interessante dames tussen, eigenlijk helemaal niet als ik op de foto's af ging. Toch sprak een profiel me aan, echter had deze meid er geen foto op gezet.
Ik heb die ene meid dus een berichtje gestuurd, we hebben een weekje gemaild, een weekje gebeld en gewhatsappt en toen maar eens afgesproken. Toen ze een foto stuurde schrok ik er echt van hoe knap ze wel niet was en dacht dat ze way out of my league was, echter het klikte tijdens de eerste date zo goed dat er al snel een tweede en derde volgden.. en nu zijn we hopeloos verliefd op elkaar!
Ze vertelde me dat ze meer dan 60(!!!) reacties had gekregen maar alleen mij terug had gemaild omdat mijn mailtje haar aansprak en er ook bijv. geen spelfouten in zaten.
Dus mensen er is hoop!
Wat bedoel je precies met deze vraag? De in die post gegeven url in je browser kloppen helpt een heel eind!quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hoe vindt je die site?
Flikker eens op met je reclame.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:34 schreef Vinylrulez het volgende:
Dit is mn eerste berichtje met deze account maar ik volg dit topic al een tijdje gezien mn vrijgezelle status.. en heb me een week of 4 terug ook maar eens aangemeld op een datingsite.
Aangezien ik geen zin had om er ook maar een cent aan uit te geven had ik me aangemeld op singlesplace.nl
Op zich zaten er maar weinig voor mij interessante dames tussen, eigenlijk helemaal niet als ik op de foto's af ging. Toch sprak een profiel me aan, echter had deze meid er geen foto op gezet.
Ik heb die ene meid dus een berichtje gestuurd, we hebben een weekje gemaild, een weekje gebeld en gewhatsappt en toen maar eens afgesproken. Toen ze een foto stuurde schrok ik er echt van hoe knap ze wel niet was en dacht dat ze way out of my league was, echter het klikte tijdens de eerste date zo goed dat er al snel een tweede en derde volgden.. en nu zijn we hopeloos verliefd op elkaar!
Ze vertelde me dat ze meer dan 60(!!!) reacties had gekregen maar alleen mij terug had gemaild omdat mijn mailtje haar aansprak en er ook bijv. geen spelfouten in zaten.
Dus mensen er is hoop!
tuurlijkquote:Op donderdag 22 maart 2012 05:45 schreef Vinylrulez het volgende:
Reclame?? Hahaha grapjas, waarom zou ik reclame maken voor een site. Ik deel gewoon mijn eerste ervaring met een datingsite hier..
Wat zijn sommige mensen toch naîef.quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:45 schreef muhahaha het volgende:
Reclame voor een site die niks kost? Het moet niet gekker worden hier, ook zei hij dat het aanbod slecht was
Inderdaad, dit is wel heel obvious verkapte reclame.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:16 schreef dadadadavid het volgende:
[..]
Wat zijn sommige mensen toch naîef.Ook gratis datingsites willen meer leden hebben hoor, waarom zou hij in godsnaam zich helemaal hier gaan aanmelden om te pronken met zijn dubieuze eerste ervaring en dan vervolgens geen details vertellen? Maar goed, ga jij je er maar lekker aanmelden hoor.
Ik had me meteen aangemeldt en ik date nu de allerlekkerste mokkelsquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:16 schreef dadadadavid het volgende:
[..]
Wat zijn sommige mensen toch naîef.Ook gratis datingsites willen meer leden hebben hoor, waarom zou hij in godsnaam zich helemaal hier gaan aanmelden om te pronken met zijn dubieuze eerste ervaring en dan vervolgens geen details vertellen? Maar goed, ga jij je er maar lekker aanmelden hoor.
Wacht even. Het is dus buiten prachtig weer, een dorp/stad vol met leuke meiden met leuke kleding in en jij duikt zo snel mogelijk achter je pc om een account aan te maken voor internetdating?quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
Toch maar weer een account op paiq aangemaakt daarstraks. Het bloed kruipt immers waar het niet gaan kan, is het niet?![]()
En verder komt het door dat fokkin' weer uiteraard...
Hahaha, wat heeft mijn postgeschiedenis ermee te maken? Je weet wat ze zeggen, hoe dichter bij de nul...quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:50 schreef Vinylrulez het volgende:
Dadadadadaadadavid moet ik nu ook gaan denken dat jij reclame maakt voor minderjarige finse chicks? Ik zit sinds 2003 op het fokfurm, maar heb een maand gelden een nieuwe account aangemaakt omdat ik een dik jaar geleden een nieuw wachtwoord aan had moeten vragen vanwege een gecrashte server en ik geen toegang meer had tot het emailadres waarmee ik die account aangemaakt heb..
Pff waarom probeer ik dit überhaupt uit te leggen aan iemand die minderjarige meisjes checkt en te lui is om een studie af te ronden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |