MintBerry is te gek wat betreft het kunnen customizen van de looks van je telefoon. Plus een hoop leuke handigheidjes die voor mij - ik kwam van standaard Samsung rom - helemaal nieuw waren. En wat echt zalig was: eindelijk deed de Facebook app het gewoon goed op mijn telefoonquote:Op maandag 21 mei 2012 03:12 schreef Parafernalia het volgende:
Toch ook wel benieuwd naar Mintberry
Hoe is het ivm CM9?
Ik vermoed dat je dan ook eerst factory reset moet doen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:36 schreef Parafernalia het volgende:
Stel, ik wil nu Slim ICS flashen, over een bestaande CM9...
Is dat dan gewoon op dezelfde manier als ik een nieuwe nightly installeer?
http://www.slimroms.com/installation.htmquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:36 schreef Parafernalia het volgende:
Stel, ik wil nu Slim ICS flashen, over een bestaande CM9...
Is dat dan gewoon op dezelfde manier als ik een nieuwe nightly installeer?
Wat moet ik nou precies downloaden? http://code.google.com/p/slimics38/downloads/listquote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:34 schreef DAARHEID het volgende:
[..]
http://www.slimroms.com/installation.htm![]()
Ik draai Slim ICS nu een week en het gaat nog steeds als een speer. Inmiddels is er net weer een nieuwe rom uit, dus die ga ik van 't weekend maar eens even flashen.
Jij zit al op ICS hè? Ik raad je aan om eerst Slim ICS 3.7 te proberen want in 3.8 zit een andere launcher die ik persoonlijk een stuk minder mooi vind dan die in 3.7 ( http://code.google.com/p/slimics37/downloads/list ). Oké komt ie. Jij hebt de volgende bestanden nodig voor een Samsung Galaxy S:quote:Op zondag 27 mei 2012 13:23 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Wat moet ik nou precies downloaden? http://code.google.com/p/slimics38/downloads/list
quote:Op maandag 28 mei 2012 22:51 schreef DAARHEID het volgende:
[..]
Jij zit al op ICS hè? Ik raad je aan om eerst Slim ICS 3.7 te proberen want in 3.8 zit een andere launcher die ik persoonlijk een stuk minder mooi vind dan die in 3.7 ( http://code.google.com/p/slimics37/downloads/list ). Oké komt ie. Jij hebt de volgende bestanden nodig voor een Samsung Galaxy S:
• Base_3.7.zip
• 3.7_I9000_Essentials.zip
• Telefoon opstarten in CWM Recovery Mode.
• Wipe Data
• Format System (onder Mounts and Storage)
• Flash Base
• Flash Essentials
• Reboot System
Ben benieuwd hoe het je bevalt
Ik heb nooit CM9 gebruikt, dus lastig vergelijken maar kan wel vertellen dat toen ik nog braaf op mijn ouwe Samsung rom zat, ik op een gegeven moment dacht dat mijn batterij vervangen moest worden. Als ik 's ochtends met een volle batterij van huis ging, was ie rond 4 uur al helemaal leeg zonder ook maar een belletje te hebben gepleegd. Nu kan ik makkelijk een etmaal toe met dezelfde batterijquote:Op maandag 28 mei 2012 23:17 schreef Parafernalia het volgende:
[..]thx
Hoe zit het met accuduur tov CM9?
ps. trouwens, launchers zitten toch niet ingebakken in het systeem, je kan die toch gewoon weggooien?
Nou ik dacht dat die launchers gewoon apps waren, maar ik heb dus cm9 met Trebuchet, en die kan je niet weggooien voor zover ik weet. Maar je kan - denk ik - gewoon een andere launcher downloader en die gebruiken..maar ik vind launcher niet echt boeiend.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 07:23 schreef DAARHEID het volgende:
[..]
Ik heb nooit CM9 gebruikt, dus lastig vergelijken maar kan wel vertellen dat toen ik nog braaf op mijn ouwe Samsung rom zat, ik op een gegeven moment dacht dat mijn batterij vervangen moest worden. Als ik 's ochtends met een volle batterij van huis ging, was ie rond 4 uur al helemaal leeg zonder ook maar een belletje te hebben gepleegd. Nu kan ik makkelijk een etmaal toe met dezelfde batterij![]()
Van die launcher dat klopt maar ben er ook weer niet zo heel ervaren mee dat ik weet hoe ik die Lightning Launcher kan weggooien. Maar jij bent ICS al meer gewend dus als jij de truuk weet, dan hoor ik het graag want dan ga ik ook weer naar 3.8 maar dan wel met de Zeam launcher
Sneller en beter dan CM9?quote:Op woensdag 30 mei 2012 01:20 schreef Parafernalia het volgende:
Sodeju, slim ics is echt retesnel zeg.Het was even wennen, maar ik denk dat ik deze hou
Voor zover ik nu kan zeggen, 100% zeker. Het begin was kut, vooral de launcher. Maar je kan gewoon de launcher waarover ze het hierboven hebben downloaden.quote:
Uhm... ICS?quote:Op woensdag 30 mei 2012 01:44 schreef Parafernalia het volgende:
Iemand een goed screen capture programma?
Vooral simpel en snel...ik hoef niet teveel opties
ehh?quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 01:20 schreef Parafernalia het volgende:
Sodeju, slim ics is echt retesnel zeg.Het was even wennen, maar ik denk dat ik deze hou
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:49 schreef Parafernalia het volgende:
Zo die launcher van 3.8 is wel echt verrot zeg
Ik heb gewoon 3.8 gehouden, en die launcher van 3.7 geinstalleerd. Werkt prima.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:52 schreef DAARHEID het volgende:
[..]
[..]![]()
Ja echt wel hè, toen ik van 3.7 naar 3.8 upgrade, was ik zo teleurgesteld dat Zeam Launcher was ingeruild voor even dat ieniemienie beetje minder geheugengebruik door Lightning Launcher. Kom op zeg, retesnel is goed genoeg en juist die 'hoge resolutie' met Zeam maakt het te gek. Overigens heb ik geen enkel probleem van rare schaduwbalken in Whatsapp
Ik heb dus terug geflasht naar 3.7 omdat ik geen launcher over een launcher wilde. Welke kernel heb jij? Want zo te zien heb ik wel die van 3.8 gehouden?quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:57 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ik heb gewoon 3.8 gehouden, en die launcher van 3.7 geinstalleerd. Werkt prima.
Misschien daarom die whatsapp shit, bedenk ik me nu..maar goed, maakt niet veel uit.Slim ics
Iemand? Ik denk dat iedereen op dit moment druk bezig is Slim ICS te flashenquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:30 schreef Parafernalia het volgende:
3.0.8-g0fa7927-dirty
ar@ar-Lenovo-B570 #1
Wed May 23 17:20:12 ADT 2012
Build number
3.8
---------------
Vraag me eigenlijk af of deze launcher dan "over" die andere launcher ligt..of dat het gewoon of/of is..iemand? Ik heb dat liever ook niet, maar liever wel de nieuwste versie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |