Aha, ik had de verkeerde theme. Nu Holo Greenquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:11 schreef Parafernalia het volgende:
Fijn zeg, vond dat blauw maar lelijk. Nu groen
Ze zijn alleen de horizontale schuifbalk vergeten
..en de energiebeheer widget
Holo Oranjequote:Op donderdag 10 mei 2012 17:29 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Aha, ik had de verkeerde theme. Nu Holo Green
Link naar meer skins: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1643406
Ja, er is een S2 topicquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:37 schreef DaviniaHR het volgende:
ik heb twee vraagjes:
1. is het mogelijk om de batterijspanning weer te geven boven in het scherm?
2. ik heb nu onderin vier icoontjes staan "telefoon contacten berichten apps"
kan ik deze aanpassen?
ik heb trouwens een samsung galaxy s2. is dit dan het verkeerde topic?
Heb ik ook, hoewel ik paar maanden terug wel update kreeg...2.3.6 geloof ik...maar het is een ramp met T-Mobile. Of Kies..ik weet t niet.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:25 schreef Jovatov het volgende:
Ik ben niet iemand die veel met zijn telefoon speelt qua rooten en alles.
Maar ik wil hem wel graag redelijk up-to-date houden het liefst, alleen via Kies kom ik met m'n firmware niet verder dan een android 2.2.1 terwijl 2.3.6 toch al lang uit moet zijn?
Heb een T-mobile branded-versie trouwens.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:12 schreef redboyke het volgende:
ik naar zo'n 0900 nr gebeld(2¤/m) voor belwaarde om te zetten in geld
maar iedere keer ik een code moest overtypen zei die dat de ingegeven code onjuist is.
na 3 keer proberen word je dan afgesloten en moet je dan terug bellen
uiteindelijk van de 40euro belwaarde dat ik had is het me maar om 4euro erop te zetten al de rest waren niet gelukte pogingen.
kan dit aan CM9 liggen ofzo?
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:12 schreef redboyke het volgende:
maar iedere keer ik een code moest overtypen zei die dat de ingegeven code onjuist is.
uiteindelijk van de 40euro belwaarde dat ik had is het me maar om 4euro erop te zetten al de rest waren niet gelukte pogingen.
Hoppahoppa, ik denk er over om Slim ICS te gaan proberen. Draai al een tijdje Mintberry maar wil toch wel graag ICS en dan beslissen wat ik doe als mijn abo toe is aan verlenging. De S3 valt me qua looks eigenlijk een beetje tegen... Misschien dus toch nog wat langer met m'n Galaxy S1 doorgaan en kijken of Samsung in het najaar niet met nog iets beters komt. Maarreuh, heb jij ervaring met Slim ICS?quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:44 schreef Hoppahoppa het volgende:
Zo. Afgelopen weken een hoop gekloot gehad met CM9. Steeds spontane reboots, verbinding kwijt. Zelfs na een compleet nieuwe install bleef hij van de wap. En dat terwijl ik mijn telefoon dagelijks nodig heb voor navigatie.
Om geen risico te nemen ben ik maar even tijdelijk teruggegaan naar stock-Android. Wel de laatste JW5-variant. Go-Launcher erbij en weer genoeg mogelijkheden om te ontdekken. Over een paar weken ga ik wel weer terug op de nightlys van CM9.... Of ik moet eerder door hebben wat er aan de hand was.
Ik wou ook een keer mijn beltegoed opwaarderen ook op ics en had precies hetzelfde probleem, heb hem toen in mijn oude nokia gedaan en daar deed ie het welquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:12 schreef redboyke het volgende:
Ik was ook braaf gebruiker van dat Kies gedrocht... totdat mijn Galaxy S halverwege in een firmware update bleef hangen en dood was. Aangezien ik toch niets meer te verliezen had, ben ik maar gaan flashen, rooten en de hele rimram. Eerst naar MintBerry rom: ziet er echt geweldig uit. Maar gisteravond toch maar weer een nieuwe rom geflasht: Slim ICSquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:25 schreef Jovatov het volgende:
Ik ben niet iemand die veel met zijn telefoon speelt qua rooten en alles.
Maar ik wil hem wel graag redelijk up-to-date houden het liefst, alleen via Kies kom ik met m'n firmware niet verder dan een android 2.2.1 terwijl 2.3.6 toch al lang uit moet zijn?
Heb een T-mobile branded-versie trouwens.
MintBerry is te gek wat betreft het kunnen customizen van de looks van je telefoon. Plus een hoop leuke handigheidjes die voor mij - ik kwam van standaard Samsung rom - helemaal nieuw waren. En wat echt zalig was: eindelijk deed de Facebook app het gewoon goed op mijn telefoonquote:Op maandag 21 mei 2012 03:12 schreef Parafernalia het volgende:
Toch ook wel benieuwd naar Mintberry
Hoe is het ivm CM9?
Ik vermoed dat je dan ook eerst factory reset moet doen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:36 schreef Parafernalia het volgende:
Stel, ik wil nu Slim ICS flashen, over een bestaande CM9...
Is dat dan gewoon op dezelfde manier als ik een nieuwe nightly installeer?
http://www.slimroms.com/installation.htmquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:36 schreef Parafernalia het volgende:
Stel, ik wil nu Slim ICS flashen, over een bestaande CM9...
Is dat dan gewoon op dezelfde manier als ik een nieuwe nightly installeer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |