Hmm nee ik vind echt dat je er zo niet bij kan lopen, maarja....quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:23 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Uberhaupt, die OP en begripvolle opmerkingen hier verwacht je toch sowieso niet van een normaal functionerend mens. Wat voor ziek en triest stuk onmens ben je, als je graag jezelf van menselijk contact afsluit op je zolder en hoopt dat het buiten kut-weer is zodat dat dan niet opvalt.
Maar wel leuke troll(hoop ik
)
Opzich had ik dat hier wel weer verwacht...quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:23 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Uberhaupt, die OP en begripvolle opmerkingen hier verwacht je toch sowieso niet van een normaal functionerend mens. Wat voor ziek en triest stuk onmens ben je, als je graag jezelf van menselijk contact afsluit op je zolder en hoopt dat het buiten kut-weer is zodat dat dan niet opvalt.
Maar wel leuke troll(hoop ik
)
wie ben jij om dat te bepalen?quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hmm nee ik vind echt dat je er zo niet bij kan lopen, maarja....
Meiden palen in de buitenlucht zonder dat de boel eraf vriest! Alleen daarom is de zomer al baasquote:
Wat weet je dat ook elke keer weer goed te treffen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:28 schreef Piethur het volgende:
[..]
Meiden palen in de buitenlucht zonder dat de boel eraf vriest! Alleen daarom is de zomer al baas
Wajoo gewoon voor het eerst eens met wise.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:41 schreef wise het volgende:
winter>zomer maar dan alleen tijdens het werk.
Aangezien de zomer in NL fucking kut is ga ik altijd lekker naar het buitenland voor een maand
Dat vind ik nog een kwestie van smaakquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hmm nee ik vind echt dat je er zo niet bij kan lopen, maarja....
Nou nee, dit gaat zelfs hier een stapje te ver.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:25 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Opzich had ik dat hier wel weer verwacht...
Hoe triest het ook is.
Nou ja, doe dan maar lente tijdens het werk. Niet zo warm dat je binnen zit te zweten, maar ook niet zo koud dat je s'ochtends als een mummie de deur uit moet en overal te laat bent door uitvallende treinen en file's.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:41 schreef wise het volgende:
winter>zomer maar dan alleen tijdens het werk.
Aangezien de zomer in NL fucking kut is ga ik altijd lekker naar het buitenland voor een maand
je reactie valt meequote:Op woensdag 14 maart 2012 23:46 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nou ja, doe dan maar lente tijdens het werk. Niet zo warm dat je binnen zit te zweten, maar ook niet zo koud dat je s'ochtends als een mummie de deur uit moet en overal te laat bent door uitvallende treinen en file's.
In de kerstvakantie ofzo mag het best ff winter zijn. Maar niet als je dan gedwongen veel naar buiten moet.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:42 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wajoo gewoon voor het eerst eens met wise.
Nou, je reactie bevatte enige waarheid. Niet alleen dat het binnen te warm is om te werken, maar ook de frustratie dát je moet werken en niet aan het strand of op het terras zit maakt het vervelend.quote:
Tegenwoordig wel ja. De afgelopen jaren was de lente beter dan de zomer. Voor een goede zomer moet je ff een paar weken naar een zuidelijk land.quote:
niksquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |