quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:49 schreef Anno2012 het volgende:
[..]Waarom dan deze klacht? Waarom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With my pack on my back, down the road I will stray.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, het is dubbelzijdig. De ene kant is mijn beginpost,de andere kant is T-shirt,warm,korte rokjes,etc,etc.quote:
Een echte kutdag voor KLB, dat kan ik je alvast zeggen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het is een vreemde avond, wat jij?
De vijfde al op rij.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:37 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Een echte kutdag voor KLB, dat kan ik je alvast zeggen.
[..]wtf manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
Gelukkig ben ik niet de enige met die mening.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:45 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dit is nu inderdaad al enkele dagen aan de gang.
omdat ik fucking lekker benquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:47 schreef Lithia het volgende:
Waarom ik het nog open laat? Ik ben geschokt, TS, geschokt.
Ik eis uitleg.
Ja, serieus. Het enige lastige aan de zomer is dat als het heel warm is ik nog wel eens moeite heb met slapen. Voor de rest? Hoe kun je de zomer niet chill vinden?quote:
insecten.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:50 schreef Piethur het volgende:
[..]
Ja, serieus. Het enige lastige aan de zomer is dat als het heel warm is ik nog wel eens moeite heb met slapen. Voor de rest? Hoe kun je de zomer niet chill vinden?
Dat jaquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:51 schreef Lithia het volgende:
[..]
insecten.
Dan heb ik liever herfst.
Verder vind ik de zomer ook chill.
horren.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:51 schreef Lithia het volgende:
[..]
insecten.
Dan heb ik liever herfst.
Verder vind ik de zomer ook chill.
Ja... en meestal vind ik dat niet kunnen slapen niet eens zo'n ramp want in de zomer heb ik op de een of andere manier toch veel minder slaap nodigquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:50 schreef Piethur het volgende:
[..]
Ja, serieus. Het enige lastige aan de zomer is dat als het heel warm is ik nog wel eens moeite heb met slapen. Voor de rest? Hoe kun je de zomer niet chill vinden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:54 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja... en meestal vind ik dat niet kunnen slapen niet eens zo'n ramp want in de zomer heb ik op de een of andere manier toch veel minder slaap nodig
En sowieso, zomer is voor mannen toch ideaal? Meisjes met rokjes enzo...deze girl weetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:54 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja... en meestal vind ik dat niet kunnen slapen niet eens zo'n ramp want in de zomer heb ik op de een of andere manier toch veel minder slaap nodig
En sowieso, zomer is voor mannen toch ideaal? Meisjes met rokjes enzo...Klopt en van die rokjes klopt ook zeker! In de zomer heb ik ook veel minder slaap nodig en het is niet zo lastig wakker worden in de ochtend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan, maar ik zet altijd een potje met Amonia met kruidnagels erin op tafel.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:54 schreef Arcadia het volgende:
Wespen in een potje doen en schudden, dat zal ze leren!
Mooi geshopt girlie.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:57 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
deze girl weet![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Denken dat dit geshopt is.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mooi geshopt girlie.Niemand gaat in zo'n kort rokje lopen.
Soms drijf je gewoon je bed uitquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:01 schreef Piethur het volgende:
[..]
Klopt en van die rokjes klopt ook zeker! In de zomer heb ik ook veel minder slaap nodig en het is niet zo lastig wakker worden in de ochtend.
Ja. Dit kan onmogelijk echt zijn.quote:
Deze bedoel je?quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik zou het zo doen als de temperatuur er goed voor was.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Heb ik slecht nieuws voor je.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja. Dit kan onmogelijk echt zijn.
Zo lekker de poes laten buitenspelen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:23 schreef classpc het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik zou het zo doen als de temperatuur er goed voor was.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zo lekker de poes laten buitenspelen.
Je moet natuurlijk wel weten wanneer je het wel en wanneer je het niet kunt dragenquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zo lekker de poes laten buitenspelen.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:25 schreef Madame_Paon het volgende:
Dat is toch een broekje? Een bizar korte, dat wel ...
Dan wil ik wel een klokkenspel.quote:
Wel lekker luchtig hoor op van die warme dagenquote:
Laat me even weten wanneer jij er zo bijloopt.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:28 schreef classpc het volgende:
[..]
Wel lekker luchtig hoor op van die warme dagen.
Komt goedquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:29 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Laat me even weten wanneer jij er zo bijloopt.
`quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:28 schreef hardcore-gabber het volgende:
kan ik weer op m'n slippers naar buuten
dat is gewoon echtquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Uberhaupt, die OP en begripvolle opmerkingen hier verwacht je toch sowieso niet van een normaal functionerend mens. Wat voor ziek en triest stuk onmens ben je, als je graag jezelf van menselijk contact afsluit op je zolder en hoopt dat het buiten kut-weer is zodat dat dan niet opvalt.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:13 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
dat is gewoon echt
deze opmerking had ik niet van een vrouw verwacht...
Hmm nee ik vind echt dat je er zo niet bij kan lopen, maarja....quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:23 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Uberhaupt, die OP en begripvolle opmerkingen hier verwacht je toch sowieso niet van een normaal functionerend mens. Wat voor ziek en triest stuk onmens ben je, als je graag jezelf van menselijk contact afsluit op je zolder en hoopt dat het buiten kut-weer is zodat dat dan niet opvalt.
Maar wel leuke troll(hoop ik
)
Opzich had ik dat hier wel weer verwacht...quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:23 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Uberhaupt, die OP en begripvolle opmerkingen hier verwacht je toch sowieso niet van een normaal functionerend mens. Wat voor ziek en triest stuk onmens ben je, als je graag jezelf van menselijk contact afsluit op je zolder en hoopt dat het buiten kut-weer is zodat dat dan niet opvalt.
Maar wel leuke troll(hoop ik
)
wie ben jij om dat te bepalen?quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hmm nee ik vind echt dat je er zo niet bij kan lopen, maarja....
Meiden palen in de buitenlucht zonder dat de boel eraf vriest! Alleen daarom is de zomer al baasquote:
Wat weet je dat ook elke keer weer goed te treffen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:28 schreef Piethur het volgende:
[..]
Meiden palen in de buitenlucht zonder dat de boel eraf vriest! Alleen daarom is de zomer al baas
Wajoo gewoon voor het eerst eens met wise.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:41 schreef wise het volgende:
winter>zomer maar dan alleen tijdens het werk.
Aangezien de zomer in NL fucking kut is ga ik altijd lekker naar het buitenland voor een maand
Dat vind ik nog een kwestie van smaakquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hmm nee ik vind echt dat je er zo niet bij kan lopen, maarja....
Nou nee, dit gaat zelfs hier een stapje te ver.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:25 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Opzich had ik dat hier wel weer verwacht...
Hoe triest het ook is.
Nou ja, doe dan maar lente tijdens het werk. Niet zo warm dat je binnen zit te zweten, maar ook niet zo koud dat je s'ochtends als een mummie de deur uit moet en overal te laat bent door uitvallende treinen en file's.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:41 schreef wise het volgende:
winter>zomer maar dan alleen tijdens het werk.
Aangezien de zomer in NL fucking kut is ga ik altijd lekker naar het buitenland voor een maand
je reactie valt meequote:Op woensdag 14 maart 2012 23:46 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nou ja, doe dan maar lente tijdens het werk. Niet zo warm dat je binnen zit te zweten, maar ook niet zo koud dat je s'ochtends als een mummie de deur uit moet en overal te laat bent door uitvallende treinen en file's.
In de kerstvakantie ofzo mag het best ff winter zijn. Maar niet als je dan gedwongen veel naar buiten moet.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:42 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wajoo gewoon voor het eerst eens met wise.
Nou, je reactie bevatte enige waarheid. Niet alleen dat het binnen te warm is om te werken, maar ook de frustratie dįt je moet werken en niet aan het strand of op het terras zit maakt het vervelend.quote:
Tegenwoordig wel ja. De afgelopen jaren was de lente beter dan de zomer. Voor een goede zomer moet je ff een paar weken naar een zuidelijk land.quote:
niksquote:
er zullen vast wel users komen die afgelopen winter op de winter zaten te kankeren en dat ze graag zomer wilden. Nu zomer er aankomt zullen deze zelfde users gaan klagen over de zomerquote:Op donderdag 15 maart 2012 10:28 schreef Ritmo het volgende:
Is deze nog steeds open?
TS is wel een baas... lopen trollen en dan nog medestanders vinden ook.![]()
[..]Wtf manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn nieuwe ondertitel
Waarom doen ze dat dan?quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:30 schreef wise het volgende:
[..]
er zullen vast wel users komen die afgelopen winter op de winter zaten te kankeren en dat ze graag zomer wilden. Nu zomer er aankomt zullen deze zelfde users gaan klagen over de zomer
Lekker klagen, en als er niks te klagen is dan zoeken we wel wat.quote:
Biermishandeling!quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:35 schreef 2NutZ het volgende:
Die geur altijd inde zomer en die waas ofso die dan in de lucht hangt, echt fantastisch.
Weer met licht van en naar werk
s'Avonds voetballen met bier zomaar lekker spontaan
wat?quote:
Zal wel door knight-errant komen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:37 schreef Cyvx het volgende:
Ik hou van zomer, het doet me denken aan tonijnsalade...vraag me niet hoe aub
Ja en lekker spontaan ineens gaan barbecuen en lekker spontaan allerlei leuke dingen doen. In de zomer gaat (voor mijn gevoel) ook alles veel spontaner.quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:35 schreef 2NutZ het volgende:
Die geur altijd inde zomer en die waas ofso die dan in de lucht hangt, echt fantastisch.
Weer met licht van en naar werk
s'Avonds voetballen met bier zomaar lekker spontaan
Klopt welquote:Op donderdag 15 maart 2012 10:42 schreef Piethur het volgende:
[..]
Ja en lekker spontaan ineens gaan barbecuen en lekker spontaan allerlei leuke dingen doen. In de zomer gaat (voor mijn gevoel) ook alles veel spontaner.
Van die dagen dat je met vrienden op 't strand of bij een meer ligt en zin hebt om iets te ondernemen en dus maar besluit om allemaal samen te gaan barbecueėn!quote:
Ja, maar je gaat toch niet over letterlijk het tegenovergestelde klagen van waar je 3 maanden geleden over klaagde?quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Lekker klagen, en als er niks te klagen is dan zoeken we wel wat.
Je denkt toch niet werkelijk dat daar verband tussen bestaat? Misschien is de stand van zaken, met de kennis van NU, wel weer veranderd. Misschien bieden in het verleden behaalde resultaten wel geen garantie voor de toekomst. Misschien doet men maar wat.quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:51 schreef Ritmo het volgende:
Ja, maar je gaat toch niet over letterlijk het tegenovergestelde klagen van waar je 3 maanden geleden over klaagde?
En er zo in het echt uitzien:quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:00 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Onterechte klacht TS
Zo rol ik in de zommers je weetz
[ afbeelding ]
Chickas scoren op de beach, beetje Sol-bier tikken hele dag
Dat is de zolder Ts.quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:03 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
En er zo in het echt uitzien:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:50 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Van die dagen dat je met vrienden op 't strand of bij een meer ligt en zin hebt om iets te ondernemen en dus maar besluit om allemaal samen te gaan barbecueėn!![]()
Wat een dikzakquote:Op donderdag 15 maart 2012 11:00 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Onterechte klacht TS
Zo rol ik in de zommers je weetz
[ afbeelding ]
Chickas scoren op de beach, beetje Sol-bier tikken hele dag
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |