Mooi geshopt girlie.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:57 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
deze girl weet![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Denken dat dit geshopt is.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mooi geshopt girlie.Niemand gaat in zo'n kort rokje lopen.
Soms drijf je gewoon je bed uitquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:01 schreef Piethur het volgende:
[..]
Klopt en van die rokjes klopt ook zeker! In de zomer heb ik ook veel minder slaap nodig en het is niet zo lastig wakker worden in de ochtend.
Ja. Dit kan onmogelijk echt zijn.quote:
Deze bedoel je?quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik zou het zo doen als de temperatuur er goed voor was.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Heb ik slecht nieuws voor je.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja. Dit kan onmogelijk echt zijn.
Zo lekker de poes laten buitenspelen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:23 schreef classpc het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik zou het zo doen als de temperatuur er goed voor was.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zo lekker de poes laten buitenspelen.
Je moet natuurlijk wel weten wanneer je het wel en wanneer je het niet kunt dragenquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zo lekker de poes laten buitenspelen.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:25 schreef Madame_Paon het volgende:
Dat is toch een broekje? Een bizar korte, dat wel ...
Dan wil ik wel een klokkenspel.quote:
Wel lekker luchtig hoor op van die warme dagenquote:
Laat me even weten wanneer jij er zo bijloopt.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:28 schreef classpc het volgende:
[..]
Wel lekker luchtig hoor op van die warme dagen.
Komt goedquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:29 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Laat me even weten wanneer jij er zo bijloopt.
`quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:28 schreef hardcore-gabber het volgende:
kan ik weer op m'n slippers naar buuten
dat is gewoon echtquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Uberhaupt, die OP en begripvolle opmerkingen hier verwacht je toch sowieso niet van een normaal functionerend mens. Wat voor ziek en triest stuk onmens ben je, als je graag jezelf van menselijk contact afsluit op je zolder en hoopt dat het buiten kut-weer is zodat dat dan niet opvalt.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:13 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
dat is gewoon echt
deze opmerking had ik niet van een vrouw verwacht...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |