Iddquote:Op donderdag 15 maart 2012 10:50 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Van die dagen dat je met vrienden op 't strand of bij een meer ligt en zin hebt om iets te ondernemen en dus maar besluit om allemaal samen te gaan barbecueën!![]()
Je ging er zelf nog serieus op in ookquote:Op donderdag 15 maart 2012 10:28 schreef Ritmo het volgende:
Is deze nog steeds open?
TS is wel een baas... lopen trollen en dan nog medestanders vinden ook.![]()
Hou nou eens op manquote:Op donderdag 15 maart 2012 11:23 schreef Ritmo het volgende:
[..]
IddWat voor stoornis of ziekte heb je, als je dat niet de allerbeste dagen vindt?
Ja, "hey, zullen we barbecueën?" en dan snel nog even alles inslaan.quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:25 schreef sinepedraap het volgende:
Het leukste is nog als er ook bier en rookwaar aanwezig is en je knalt ff met de auto naar de supermarkt om gelijk zo'n wegwerpbarbecue te halen. Na het zwemmen is het vlees klaar.
Ja keiharde bbq rookwalm daar op het strand. Muziekje erbij, voetballetje, en bieeeeerrrrr.quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, "hey, zullen we barbecueën?" en dan snel nog even alles inslaan.
Gewoon een satétje aanbieden of zo.quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:55 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja keiharde bbq rookwalm daar op het strand. Muziekje erbij, voetballetje, en bieeeeerrrrr.
Wat zijn mensen blij met ons.
Alsof er vlees overblijftquote:Op donderdag 15 maart 2012 12:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Gewoon een satétje aanbieden of zo.
Betere tijden !!quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:55 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja keiharde bbq rookwalm daar op het strand. Muziekje erbij, voetballetje, en bieeeeerrrrr.
Wat zijn mensen blij met ons.
Ik koop nogal eens te veel in. Beter dan te weinig in ieder geval.quote:
Zeker waar. We hadden een keer zoveel vlees (maar echt duur vlees ossenhaassaté en zo) bij van de valk ingekocht en er bleef gewoon zoveel over dat ik ze 's avonds nog in de magnetron opwarmde. Hoe bedoel je goed vlees verneukenquote:Op donderdag 15 maart 2012 12:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik koop nogal eens te veel in. Beter dan te weinig in ieder geval.
Dat heb ik ook wel een keer gehad.quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:15 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Zeker waar. We hadden een keer zoveel vlees (maar echt duur vlees ossenhaassaté en zo) bij van de valk ingekocht en er bleef gewoon zoveel over dat ik ze 's avonds nog in de magnetron opwarmde. Hoe bedoel je goed vlees verneukenMaar ja het was zoveel dan maakt het niet meer uit ook
![]()
Good times my friend, good times.quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel een keer gehad.Dat moet wel een goede bbq geweest zijn.
Bijna veertien jaar geleden alweer.quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:18 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Good times my friend, good times.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With my pack on my back, down the road I will stray.
Maximaal spare ribs bunkeren!quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:18 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Good times my friend, good times.
Extra pittig en knoflooksaus!quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:22 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Spareribs, in restaurants ook zo super.
Voor 17,50 (ongeveer) onbeperkt spareribs.
Zeg gewoon bier kutbuitenlander!quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik ga een Corona open maken.
Ja, maar dat was meer op de mensen die zelf 'terechte klacht' etc riepen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:44 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Je ging er zelf nog serieus op in ook___!!
Zo vaak gedaan afgelopen zomerquote:Op donderdag 15 maart 2012 11:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, "hey, zullen we barbecueën?" en dan snel nog even alles inslaan.
Er zijn gewoon mensen met andere interesses, laat het gaanquote:
Heeft weinig met interesses te maken.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er zijn gewoon mensen met andere interesses, laat het gaan
Oke ja, geesteziek en traumas.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:15 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Heeft weinig met interesses te maken.
Dan nog, niet hun schuld.quote:
En deze post vat het gewoon perfect samen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:22 schreef Cracka-ass het volgende:
Zomer is de beste tijd van het jaar.
BBQ-en, over de lek knallen met waterscooter, chillen tot laat met een vuurtje, dames in zomeroutfit, terrasjes, het ruikt lekker buiten, alles ziet er mooier uit.
Haart.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
Vreselijk de zomer. Iedereen loopt buiten, herrie, jan en alleman moet naar zo'n smerig zandstrand of iets anders in de buitenlucht doen.
Geef mij maar lekker de winter; dikke winterjassen, smeulende haartvuurtjes, vroeg donker en uitgestorven op straat. Heelijk
Ik weet wat je bedoeldquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
Vreselijk de zomer. Iedereen loopt buiten, herrie, jan en alleman moet naar zo'n smerig zandstrand of iets anders in de buitenlucht doen.
Geef mij maar lekker de winter; dikke winterjassen, smeulende haartvuurtjes, vroeg donker en uitgestorven op straat. Heelijk
Klopt, en voor sommigen zal het echt wel voorkeur/interesses zijn.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:25 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Mee eens, maar dat wil toch niet zeggen dat het normaal en gezond gedrag is.
Ik weet tegen wie ik het heb.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:27 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Een post met zo'n inhoud, en jij valt over 'haart' ?
Frank_Drebin.quote:
Dat is wel een hele slorige van mij...quote:
Niemand kiest ervoor om als een contactgestoorde eenzame holbewoner te leven die nooit buiten komt.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klopt, en voor sommigen zal het echt wel voorkeur/interesses zijn.
Maar we hebben dit al wel vaker gelezen dat mensen op fok niet sporen
voor in NL ja, maar voor vakantie kies ik toch iets warmers+de bloeiende natuur en oude steden/cultuurquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
Geef mij maar lekker de winter; dikke winterjassen, smeulende haardvuurtjes, vroeg donker en uitgestorven op straat. Heelijk
WHAHAHAHA SLORIGE!!!! HAR HAR HARquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is wel een hele slorige van mij...
Best wel. Maar ja, kan gebeuren.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar fout zitquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:29 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Niemand kiest ervoor om als een contactgestoorde eenzame holbewoner te leven die nooit buiten komt.
Slorigequote:Op donderdag 15 maart 2012 16:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Deze man!quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:22 schreef Cracka-ass het volgende:
Zomer is de beste tijd van het jaar.
BBQ-en, over de lek knallen met waterscooter, chillen tot laat met een vuurtje, dames in zomeroutfit, terrasjes, het ruikt lekker buiten, alles ziet er mooier uit.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:29 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
WHAHAHAHA SLORIGE!!!! HAR HAR HAR
Eens. Sowieso is het toch niets, als je in een mooie stad bent waar het gewoon keihard plenst de hele tijd? Dat maakt alles voor de helft minder mooi en leuk.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:29 schreef wise het volgende:
[..]
voor in NL ja, maar voor vakantie kies ik toch iets warmers+de bloeiende natuur en oude steden/cultuur
waarom noemen ze jou zooo mooiii? hihihihiihihquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:44 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Waarom noemen ze dit of heter mooi weer?
quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:44 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Waarom noemen ze dit of heter mooi weer?
Ik ben het soms best met hem eens, en z'n posts zijn opzich prima, maar volgens mij is het wel iemand die eens wat meer bourgondisch moet leren worden in plaats van alles te serieus te nemen. Geniet eens man.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:52 schreef ikjijallebei het volgende:
Frank_Drebin doet zich voor als een doodnormaal nuchter individu, maar volgens mij is het een zielige kneus.
Verder is zo'n beetje alles goed aan zomer
Nu op kantoor zitten
Oh is dat zo?quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:52 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
waarom noemen ze jou zooo mooiii? hihihihiihih
Dit ja. Heerlijk in het zonnetje in de hangmat liggenquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:42 schreef Scjvb het volgende:
Potverdrie, over zomer gesproken. Ik geniet nu al.
parapluquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:31 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Eens. Sowieso is het toch niets, als je in een mooie stad bent waar het gewoon keihard plenst de hele tijd? Dat maakt alles voor de helft minder mooi en leuk.
Dat maakt het nog steeds niet echt leuk. Het fijnste is als je lekker in het zonnetje kunt lopen en zitten, buiten kunt eten etc.quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat maakt het nog steeds niet echt leuk. Het fijnste is als je lekker in het zonnetje kunt lopen en zitten, buiten kunt eten etc.Kan niet wachten op m'n vakantie naar Lissabon over 3 maandjes
Sws dezen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:07 schreef amenth het volgende:
lekker weer man net weze chille op teras whiskeytje enzo binnekort weer naar strande enzo dan krijg je wat meer het idee dat je soort van turkije ben met die heerlijke zon hoop dat de zomer goed word ookalb en ik er dan 3 weke toch niet
Verslaan door middel van staredown.quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:42 schreef Anno2012 het volgende:
En ook die wespen. Dan hoor je iedereen zeggen van ''als je niks doet,dan doen hun ook niks''.
Maar dat is echt grote onzin. Wespen steken ook zonder aanleiding.
Ik blijf altijd kalm zitten en heb veruit het minste last van die beesten vergeleken met alle hysterische mensen om me heen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:42 schreef Anno2012 het volgende:
En ook die wespen. Dan hoor je iedereen zeggen van ''als je niks doet,dan doen hun ook niks''.
Maar dat is echt grote onzin. Wespen steken ook zonder aanleiding.
negers steken ze ook nietquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:09 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik blijf altijd kalm zitten en heb veruit het minste last van die beesten vergeleken met alle hysterische mensen om me heen.
Het is nog niet eens lente.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:50 schreef DeRakker. het volgende:
Heerlijk zomer...eerste terrasje alweer gepakt
Waarom ga je niet lekker in Turkije wonen dan is het altijd alsof je soort van turkije benquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:07 schreef amenth het volgende:
lekker weer man net weze chille op teras whiskeytje enzo binnekort weer naar strande enzo dan krijg je wat meer het idee dat je soort van turkije ben met die heerlijke zon hoop dat de zomer goed word ookalb en ik er dan 3 weke toch niet
niggah pleasequote:Op donderdag 15 maart 2012 21:58 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Are you making this a racial issue?
Kan jou het schelen, vandaag zaten alle terrasjes in Groningen alweer helemaal vol. Was wel fris maar de eerste eenheden van ons heilige gerstenat smaakten uitstekendquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:20 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
lekker boeiend? zit heerlijk buiten
Als het weer het toelaat maakt dat niet uit.quote:
Gelijk hebben ze...quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:22 schreef Piethur het volgende:
[..]
Kan jou het schelen, vandaag zaten alle terrasjes in Groningen alweer helemaal vol. Was wel fris maar de eerste eenheden van ons heilige gerstenat smaakten uitstekend
Naja het is immers wel 2012 dus nog 9 maanden tot de aarde vergaat.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:58 schreef Anno2012 het volgende:
Mensen die nu al gaan BBQ alsof het de laatste zomerdag van het jaar is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |