Iddquote:Op donderdag 15 maart 2012 10:50 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Van die dagen dat je met vrienden op 't strand of bij een meer ligt en zin hebt om iets te ondernemen en dus maar besluit om allemaal samen te gaan barbecueën!![]()
Je ging er zelf nog serieus op in ookquote:Op donderdag 15 maart 2012 10:28 schreef Ritmo het volgende:
Is deze nog steeds open?
TS is wel een baas... lopen trollen en dan nog medestanders vinden ook.![]()
Hou nou eens op manquote:Op donderdag 15 maart 2012 11:23 schreef Ritmo het volgende:
[..]
IddWat voor stoornis of ziekte heb je, als je dat niet de allerbeste dagen vindt?
Ja, "hey, zullen we barbecueën?" en dan snel nog even alles inslaan.quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:25 schreef sinepedraap het volgende:
Het leukste is nog als er ook bier en rookwaar aanwezig is en je knalt ff met de auto naar de supermarkt om gelijk zo'n wegwerpbarbecue te halen. Na het zwemmen is het vlees klaar.
Ja keiharde bbq rookwalm daar op het strand. Muziekje erbij, voetballetje, en bieeeeerrrrr.quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, "hey, zullen we barbecueën?" en dan snel nog even alles inslaan.
Gewoon een satétje aanbieden of zo.quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:55 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja keiharde bbq rookwalm daar op het strand. Muziekje erbij, voetballetje, en bieeeeerrrrr.
Wat zijn mensen blij met ons.
Alsof er vlees overblijftquote:Op donderdag 15 maart 2012 12:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Gewoon een satétje aanbieden of zo.
Betere tijden !!quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:55 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja keiharde bbq rookwalm daar op het strand. Muziekje erbij, voetballetje, en bieeeeerrrrr.
Wat zijn mensen blij met ons.
Ik koop nogal eens te veel in. Beter dan te weinig in ieder geval.quote:
Zeker waar. We hadden een keer zoveel vlees (maar echt duur vlees ossenhaassaté en zo) bij van de valk ingekocht en er bleef gewoon zoveel over dat ik ze 's avonds nog in de magnetron opwarmde. Hoe bedoel je goed vlees verneukenquote:Op donderdag 15 maart 2012 12:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik koop nogal eens te veel in. Beter dan te weinig in ieder geval.
Dat heb ik ook wel een keer gehad.quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:15 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Zeker waar. We hadden een keer zoveel vlees (maar echt duur vlees ossenhaassaté en zo) bij van de valk ingekocht en er bleef gewoon zoveel over dat ik ze 's avonds nog in de magnetron opwarmde. Hoe bedoel je goed vlees verneukenMaar ja het was zoveel dan maakt het niet meer uit ook
![]()
Good times my friend, good times.quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel een keer gehad.Dat moet wel een goede bbq geweest zijn.
Bijna veertien jaar geleden alweer.quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:18 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Good times my friend, good times.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With my pack on my back, down the road I will stray.
Maximaal spare ribs bunkeren!quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:18 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Good times my friend, good times.
Extra pittig en knoflooksaus!quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:22 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Spareribs, in restaurants ook zo super.
Voor 17,50 (ongeveer) onbeperkt spareribs.
Zeg gewoon bier kutbuitenlander!quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik ga een Corona open maken.
Ja, maar dat was meer op de mensen die zelf 'terechte klacht' etc riepen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:44 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Je ging er zelf nog serieus op in ook___!!
Zo vaak gedaan afgelopen zomerquote:Op donderdag 15 maart 2012 11:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, "hey, zullen we barbecueën?" en dan snel nog even alles inslaan.
Er zijn gewoon mensen met andere interesses, laat het gaanquote:
Heeft weinig met interesses te maken.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er zijn gewoon mensen met andere interesses, laat het gaan
Oke ja, geesteziek en traumas.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:15 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Heeft weinig met interesses te maken.
Dan nog, niet hun schuld.quote:
En deze post vat het gewoon perfect samen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:22 schreef Cracka-ass het volgende:
Zomer is de beste tijd van het jaar.
BBQ-en, over de lek knallen met waterscooter, chillen tot laat met een vuurtje, dames in zomeroutfit, terrasjes, het ruikt lekker buiten, alles ziet er mooier uit.
Haart.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
Vreselijk de zomer. Iedereen loopt buiten, herrie, jan en alleman moet naar zo'n smerig zandstrand of iets anders in de buitenlucht doen.
Geef mij maar lekker de winter; dikke winterjassen, smeulende haartvuurtjes, vroeg donker en uitgestorven op straat. Heelijk
Ik weet wat je bedoeldquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
Vreselijk de zomer. Iedereen loopt buiten, herrie, jan en alleman moet naar zo'n smerig zandstrand of iets anders in de buitenlucht doen.
Geef mij maar lekker de winter; dikke winterjassen, smeulende haartvuurtjes, vroeg donker en uitgestorven op straat. Heelijk
Klopt, en voor sommigen zal het echt wel voorkeur/interesses zijn.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:25 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Mee eens, maar dat wil toch niet zeggen dat het normaal en gezond gedrag is.
Ik weet tegen wie ik het heb.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:27 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Een post met zo'n inhoud, en jij valt over 'haart' ?
Frank_Drebin.quote:
Dat is wel een hele slorige van mij...quote:
Niemand kiest ervoor om als een contactgestoorde eenzame holbewoner te leven die nooit buiten komt.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klopt, en voor sommigen zal het echt wel voorkeur/interesses zijn.
Maar we hebben dit al wel vaker gelezen dat mensen op fok niet sporen
voor in NL ja, maar voor vakantie kies ik toch iets warmers+de bloeiende natuur en oude steden/cultuurquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
Geef mij maar lekker de winter; dikke winterjassen, smeulende haardvuurtjes, vroeg donker en uitgestorven op straat. Heelijk
WHAHAHAHA SLORIGE!!!! HAR HAR HARquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is wel een hele slorige van mij...
Best wel. Maar ja, kan gebeuren.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar fout zitquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:29 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Niemand kiest ervoor om als een contactgestoorde eenzame holbewoner te leven die nooit buiten komt.
Slorigequote:Op donderdag 15 maart 2012 16:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Deze man!quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:22 schreef Cracka-ass het volgende:
Zomer is de beste tijd van het jaar.
BBQ-en, over de lek knallen met waterscooter, chillen tot laat met een vuurtje, dames in zomeroutfit, terrasjes, het ruikt lekker buiten, alles ziet er mooier uit.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:29 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
WHAHAHAHA SLORIGE!!!! HAR HAR HAR
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |