Post #127/128 was voor mij de afsluitende inhoudelijke discussie met Elfletterig. Dat valt ook af te leiden uit mijn slotoverweging. Ik ga niet continu in herhaling vallen.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:57 schreef VanishedEntity het volgende:
Dude. Elfletterig rent rondjes om typetjes als BSB heen, en nu moeten we jou op je woord geloven dat Elf hier de troll is. Laat me niet lachen. Waar blijft jouw rebuttal van post #180 dan?
Nee, als ik het verhaal goed begrepen heb hebben ze hem laten trouwen met het meisje dat hij heeft verkracht.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En , is die straf ook uitgevoerd? Of komt meneer er gewoon mee weg?
Maw, je had geen kruit meer te verschieten.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:02 schreef Mutant01 het volgende:
Post #127 was voor mij de afsluitende inhoudelijke discussie met Elfletterig. Dat valt ook af te leiden uit mijn slotoverweging. Ik ga niet continu in herhaling vallen.
Dus zij kreeg straf en hij werd in feite beloond voor zijn misdaad.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, als ik het verhaal goed begrepen heb hebben ze hem laten trouwen met het meisje dat hij heeft verkracht.²
Op een gegeven moment moet je een debat stoppen. Dat heeft niets met kruit verschieten te maken, maar gewoon constateren dat je het niet met elkaar eens gaat worden omdat je fundamenteel van mening verschilt en er fundamenteel andere constateringen op na houdt. Dat heet agree to disagree.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:07 schreef VanishedEntity het volgende:
[..]
Maw, je had geen kruit meer te verschieten.
Ja, ik ben blij dat ze nu aan die zieke wet gaan tornen.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:10 schreef Lavenderr het volgende:
Dus zij kreeg straf en hij werd in feite beloond voor zijn misdaad.
Ik ook. Zoiets moet verboden worden. En als die wet er door komt is het meisje iig niet voor niets gestorven.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik ben blij dat ze nu aan die zieke wet gaan tornen.²
Precies, haar door heeft zeker wat teweeg gebracht. Ik wist wist zelf niet eens dat deze wet bestond.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook. Zoiets moet verboden worden. En als die wet er door komt is het meisje iig niet voor niets gestorven.
Er was niet echt een debat gaande. Ik stelde een aantal vragen over de situatie in Marokko, waarop ik - na lang aandringen - slechts mondjesmaat wat antwoorden heb gezien. Ik wil het allemaal best geloven hoor, van die elite. Natuurlijk, jouw kennis over Marokko is 300 keer zo groot als de mijne; dat onderken ik gelijk.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:11 schreef Mutant01 het volgende:
Op een gegeven moment moet je een debat stoppen. Dat heeft niets met kruit verschieten te maken, maar gewoon constateren dat je het niet met elkaar eens gaat worden omdat je fundamenteel van mening verschilt en er fundamenteel andere constateringen op na houdt. Dat heet agree to disagree.
Moslims zien dat toch niet zo! Mohammed heeft niks overgenomen. Alles is hem ingefluisterd door een engel. Dus, tja, dan kun je zoiets niet zomaar schrappen, natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:55 schreef Elfletterig het volgende:
Er was ook iemand die verwees naar soortgelijke teksten in de Bijbel, die in de Koran zouden zijn overgenomen.
Het is idd een grof schandaal. Ik snap niet dat dit mogelijk is. Ik snap ook niet dat de inwoners van een land blijkbaar stil staan in hun ontwikkeling want tegen deze middeleeuwse wetgeving kom je toch al veel eerder in opstand?quote:Op maandag 19 maart 2012 20:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus zij kreeg straf en hij werd in feite beloond voor zijn misdaad.
Ik denk er hetzelfde over, maar kennelijk vinden ze dat daar "normaal". Zoals je hier bv. partnerruil hebt en tot voor kort bestialiteit legaal was. Vinden ze daar ook absurd.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Het is idd een grof schandaal. Ik snap niet dat dit mogelijk is. Ik snap ook niet dat de inwoners van een land blijkbaar stil staan in hun ontwikkeling want tegen deze middeleeuwse wetgeving kom je toch al veel eerder in opstand?
partnerruil en je andere stokpaardje homosexualiteit is gewoon een keuze die volwassenen maken. die leven zoals ze zelf willen mijn keuze zal het niet zijn maar anderen staan daar vrij in. homosexualiteit kan ik weinig over zeggen daar ik hetero ben maar die doen niemand kwaad en overtreden geen enkele wet.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik denk er hetzelfde over, maar kennelijk vinden ze dat daar "normaal". Zoals je hier bv. partnerruil hebt en tot voor kort bestialiteit legaal was. Vinden ze daar ook absurd.²
Er is een verschil tussen iets wat niet verboden is of iets wat wettelijk voorgeschreven is.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik denk er hetzelfde over, maar kennelijk vinden ze dat daar "normaal". Zoals je hier bv. partnerruil hebt en tot voor kort bestialiteit legaal was. Vinden ze daar ook absurd.²
Bestialiteit was niet verboden, maar het was ook niet voorschrift!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:59 schreef GewoneMan het volgende:
wat betreft bestialiteit moet ik je gelijk geven en dat is uiterst zeldzaam, maar het hilarische deel komt nog want de islamieten hebben bestialiteit uitgevonden geiten enzo
Zeer zeker, desondanks blijft het beiden vreemd.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:03 schreef Gia het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen iets wat niet verboden is of iets wat wettelijk voorgeschreven is.
Dat is toch op zijn minst net zo vreemd als bestialiteit en partnerruil?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:04 schreef Gia het volgende:
[..]
Bestialiteit was niet verboden, maar het was ook niet voorschrift!
In Marokko is het wettelijk voorgeschreven dat een verkrachter met zijn slachtoffer moet huwen, schijnbaar.
Nou...een geit/schaapje meer of minder kijken ze toch niet van op?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vreemd.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:05 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nou...een geit/schaapje meer of minder kijken ze toch niet van op?
Vind ik ook.....alleen daar vinden ze blijkbaar anders ...... maar ja, van mensen die homofilie als een ziekte zien maar ondertussen wel mogen verkrachten (mits trouwen) verwacht ik niet anders.quote:
Ok, dan is je selectieve verontwaardiging toch niet zo oprecht. Maar ik begrijp je punt zeer zeker.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:30 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Vind ik ook.....alleen daar vinden ze blijkbaar anders ...... maar ja, van mensen die homofilie als een ziekte zien maar ondertussen wel mogen verkrachten (mits trouwen) verwacht ik niet anders.
Bestialiteit is inderdaad heel vreemd.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is toch op zijn minst net zo vreemd als bestialiteit en partnerruil?²
Ophef na zelfmoord verkracht Marokkaans meisje.quote:
Klinkt redelijk: ze wordt teneinde de familie-eer hoog te houden net zo lang in elkaar gerost door vader, broers, ooms, neven en andere aanverwanten, dat ze de verkrachter spontaan vergiffenis schenkt.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
In dit voorbeeld heb je echt wel gelijk. Maar stel je voor dat een girl haar verkrachter echt vergeeft, ga je dat dan tegenhouden?²
Nee. Het is niet wettelijk voorgeschreven dat het zou moeten.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:04 schreef Gia het volgende:
In Marokko is het wettelijk voorgeschreven dat een verkrachter met zijn slachtoffer moet huwen, schijnbaar.
Dus Zeus en Lena, Zeus en Europa, Zeus en nog een zooi, dat waren allemaal moslims? Zo'n 1500 jaar minimaal voordat Mohammed werd geboren?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:59 schreef GewoneMan het volgende:
maar het hilarische deel komt nog want de islamieten hebben bestialiteit uitgevonden geiten enzo
ok ok point takenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:02 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dus Zeus en Lena, Zeus en Europa, Zeus en nog een zooi, dat waren allemaal moslims? Zo'n 1500 jaar minimaal voordat Mohammed werd geboren?
Die grotschildering in Italië van zo'n 10.000 jaar oud, was dat ook al een moslim?! Tijdreizende moslims from space! With lasers!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |