abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109308124
quote:
15s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 11:49 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik denk er hetzelfde over, maar kennelijk vinden ze dat daar "normaal". Zoals je hier bv. partnerruil hebt en tot voor kort bestialiteit legaal was. Vinden ze daar ook absurd. :{

:{²
partnerruil en je andere stokpaardje homosexualiteit is gewoon een keuze die volwassenen maken. die leven zoals ze zelf willen mijn keuze zal het niet zijn maar anderen staan daar vrij in. homosexualiteit kan ik weinig over zeggen daar ik hetero ben maar die doen niemand kwaad en overtreden geen enkele wet.

wat betreft bestialiteit moet ik je gelijk geven en dat is uiterst zeldzaam, maar het hilarische deel komt nog want de islamieten hebben bestialiteit uitgevonden geiten enzo :D
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  dinsdag 20 maart 2012 @ 12:03:20 #227
3542 Gia
User under construction
pi_109308285
quote:

[..]

Ik denk er hetzelfde over, maar kennelijk vinden ze dat daar "normaal". Zoals je hier bv. partnerruil hebt en tot voor kort bestialiteit legaal was. Vinden ze daar ook absurd. :{

Er is een verschil tussen iets wat niet verboden is of iets wat wettelijk voorgeschreven is.
  dinsdag 20 maart 2012 @ 12:04:48 #228
3542 Gia
User under construction
pi_109308335
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 11:59 schreef GewoneMan het volgende:

wat betreft bestialiteit moet ik je gelijk geven en dat is uiterst zeldzaam, maar het hilarische deel komt nog want de islamieten hebben bestialiteit uitgevonden geiten enzo :D
Bestialiteit was niet verboden, maar het was ook niet voorschrift!
In Marokko is het wettelijk voorgeschreven dat een verkrachter met zijn slachtoffer moet huwen, schijnbaar.
  dinsdag 20 maart 2012 @ 12:04:49 #229
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_109308338
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 12:03 schreef Gia het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen iets wat niet verboden is of iets wat wettelijk voorgeschreven is.
Zeer zeker, desondanks blijft het beiden vreemd. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 20 maart 2012 @ 12:05:35 #230
13462 BansheeBoy
pi_109308368
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 12:04 schreef Gia het volgende:

[..]

Bestialiteit was niet verboden, maar het was ook niet voorschrift!
In Marokko is het wettelijk voorgeschreven dat een verkrachter met zijn slachtoffer moet huwen, schijnbaar.
Dat is toch op zijn minst net zo vreemd als bestialiteit en partnerruil? :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_109308378
quote:

[..]

Nou...een geit/schaapje meer of minder kijken ze toch niet van op?
  dinsdag 20 maart 2012 @ 12:07:06 #232
13462 BansheeBoy
pi_109308418
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 12:05 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Nou...een geit/schaapje meer of minder kijken ze toch niet van op?
Vreemd. :{

pi_109309193
quote:
15s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 12:07 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Vreemd. :{

Vind ik ook.....alleen daar vinden ze blijkbaar anders ...... maar ja, van mensen die homofilie als een ziekte zien maar ondertussen wel mogen verkrachten (mits trouwen) verwacht ik niet anders.
  dinsdag 20 maart 2012 @ 12:32:16 #234
13462 BansheeBoy
pi_109309235
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 12:30 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Vind ik ook.....alleen daar vinden ze blijkbaar anders ...... maar ja, van mensen die homofilie als een ziekte zien maar ondertussen wel mogen verkrachten (mits trouwen) verwacht ik niet anders.
Ok, dan is je selectieve verontwaardiging toch niet zo oprecht. Maar ik begrijp je punt zeer zeker. :{

dinsdag 20 maart 2012 @ 13:56:45 #235
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_109312102
quote:
15s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 12:05 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat is toch op zijn minst net zo vreemd als bestialiteit en partnerruil? :{

Bestialiteit is inderdaad heel vreemd.
Partnerruil: zolang alle partners er mee instemmen is er in mijn ogen niks mis mee. Het verkrachte meisje heeft nergens mee ingestemd, niet met haar verkrachting en niet met haar huwelijk. Dat maakt het grote verschil. Toch moet ze van de wet met haar verkrachter trouwen.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_109318173
quote:
15s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 12:32 schreef BansheeBoy het volgende:
bla, bla, bla, bla...

Ophef na zelfmoord verkracht Marokkaans meisje.
Hoe zit het? Komt hier nog een inhoudelijke reactie op? Het zijn vier regels tekst, dus aan de lengte kan het niet liggen.
pi_109318836
quote:
15s.gif Op donderdag 15 maart 2012 15:57 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

In dit voorbeeld heb je echt wel gelijk. Maar stel je voor dat een girl haar verkrachter echt vergeeft, ga je dat dan tegenhouden? :?

Klinkt redelijk: ze wordt teneinde de familie-eer hoog te houden net zo lang in elkaar gerost door vader, broers, ooms, neven en andere aanverwanten, dat ze de verkrachter spontaan vergiffenis schenkt.
pi_109322381
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 12:04 schreef Gia het volgende:
Nee. Het is niet wettelijk voorgeschreven dat het zou moeten.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 20 maart 2012 @ 19:02:25 #239
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_109322737
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 11:59 schreef GewoneMan het volgende:
maar het hilarische deel komt nog want de islamieten hebben bestialiteit uitgevonden geiten enzo :D

Dus Zeus en Lena, Zeus en Europa, Zeus en nog een zooi, dat waren allemaal moslims? Zo'n 1500 jaar minimaal voordat Mohammed werd geboren?
Die grotschildering in Italië van zo'n 10.000 jaar oud, was dat ook al een moslim? :o! Tijdreizende moslims from space! With lasers!
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_109322973
quote:
11s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 19:02 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Dus Zeus en Lena, Zeus en Europa, Zeus en nog een zooi, dat waren allemaal moslims? Zo'n 1500 jaar minimaal voordat Mohammed werd geboren?
Die grotschildering in Italië van zo'n 10.000 jaar oud, was dat ook al een moslim? :o! Tijdreizende moslims from space! With lasers!
ok ok point taken :{

laat ik het anders stellen, het zit in hun cultuur ingebakken :{
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_109323259
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 19:06 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ok ok point taken :{

laat ik het anders stellen, het zit in hun cultuur ingebakken :{
Want? Het is schering en inslag? Het wordt door de mainstream geaccepteerd? Wat maakt dat jij constateert dat het in hun cultuur ingebakken zit?
Allah Al Watan Al Malik
pi_109323968
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 19:12 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Want? Het is schering en inslag? Het wordt door de mainstream geaccepteerd? Wat maakt dat jij constateert dat het in hun cultuur ingebakken zit?
door het feit dat ze het al eeuwen doen :{ vandaar ook dat ze in de volksmond ook wel geitenneukers worden genoemd, niet dat ik het goedkeur iemand zo te noemen maar das een heel andere discussie :{
pi_109324108
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 19:25 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

door het feit dat ze het al eeuwen doen :{ vandaar ook dat ze in de volksmond ook wel geitenneukers worden genoemd, niet dat ik het goedkeur iemand zo te noemen maar das een heel andere discussie :{
Je geeft geen antwoord op mijn vraag. 'Door het feit dat ze het eeuwen doen'. Net als dat er hier eeuwenlang kinderen geneukt worden door volwassenen. Is dat ook ingebakken in onze cultuur?
Allah Al Watan Al Malik
pi_109324244
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 19:28 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je geeft geen antwoord op mijn vraag. 'Door het feit dat ze het eeuwen doen'. Net als dat er hier eeuwenlang kinderen geneukt worden door volwassenen. Is dat ook ingebakken in onze cultuur?
In jouw cultuur, gezien de profeet en zijn negenjarige bruid, kan dat een interessante discussie opleveren.
pi_109324356
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 19:30 schreef Scorpie het volgende:

[..]

In jouw cultuur, gezien de profeet en zijn negenjarige bruid, kan dat een interessante discussie opleveren.
Ik kan je garanderen dat het zelfs daarvoor al in Europa voorkwam. Ook een interessante discussie wat mij betreft, niet?
Allah Al Watan Al Malik
pi_109324432
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 19:32 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik kan je garanderen dat het zelfs daarvoor al in Europa voorkwam. Ook een interessante discussie wat mij betreft, niet?
Was een grapje mutantje van me !
  dinsdag 20 maart 2012 @ 19:35:46 #247
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_109324500
Wat mij betreft niet, en al helemaal niet in NWS.

Niet weer.

Seksuele mores binnen een cultuur bespreken? Prima, elders.
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
pi_109324516
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 19:28 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

geen idee de oudste kinderneuker is voor zover ik weet jouw profeet :{ en als ik heel eerlijk ben denk ik dat hoe triest ook kinder misbruik in alle lagen voorkomt. maar vooral in religeuze kringen. zowel cristelijk, katholiek als natuurlijk de islam.
  dinsdag 20 maart 2012 @ 19:36:39 #249
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_109324554
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 19:35 schreef Dagonet het volgende:
Wat mij betreft niet, en al helemaal niet in NWS.

Niet weer.

Seksuele mores binnen een cultuur bespreken? Prima, elders.
pi_109324642
quote:
4s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 19:36 schreef Dagonet het volgende:

[..]

mijn excuses maar zag het pas nadat ik had gereageerd... zal je dubbele waarschuwing in acht nemen :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')