Dat snap ik, maar dat ondervang je door de hoek (hoe stomp of scherp ook) ongeveer door twee te delenquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:53 schreef _VoiD_ het volgende:
en als je een grote afwijking hebt sluiten ze misschien wel aan maar dan komen de breedtes niet overeen (als je snapt wat ik bedoel).
En dan past het altijd, wat voor hoek het ook is.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:56 schreef blomke het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar dat ondervang je door de hoek (hoe stomp of scherp ook) ongeveer door twee te delen
Ja, maar dan kun je net zo goed meten dusquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:56 schreef blomke het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar dat ondervang je door de hoek (hoe stomp of scherp ook) ongeveer door twee te delen
Dat is meer werk dan de plintjes over elkaar leggen en de buitenhoek en de binnenhoek afstrepen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:15 schreef _VoiD_ het volgende:
[..]
Ja, maar dan kun je net zo goed meten dus
Om maar de meest praktische manier te noemen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:06 schreef cvboer het volgende:
Dat is meer werk dan de plintjes over elkaar leggen en de buitenhoek en de binnenhoek afstrepen.
Een plintenknipper.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:35 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het verkeerd gereedschap gebruikt.
Geef eens aan wat voor gereedschappen jij gebruikt, het liefst in lijstvorm, een voor een.
Daar hebben we wat aan.
Verrek, had ik dat maar gedaan!quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:08 schreef betyar het volgende:
Gewoon goed zagen/knippen/snijden heb je geen problemen.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 01:57 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Verrek, had ik dat maar gedaan!
Vaak ben je te bang, soms ook wel terecht.quote:Op donderdag 15 maart 2012 01:57 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Verrek, had ik dat maar gedaan!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |