Zit wat in, maar wil je die grote afwerklatten tegen de muur?quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:42 schreef betyar het volgende:
Niet, die rommel moet je niet willen gebruiken.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:54 schreef Parafernalia het volgende:
Ik heb alles gewoon recht tegen elkaar aangelegd, dat schuin afknippen gaat me echt niet lukken. Moet nog wat puntjes op de i zetten maar ben best tevreden.![]()
Volgende keer maar iemand bijhalen die dit vaker heeft gedaan
Dat kan ik ook, maar m'n hoeken zijn geen 90 gradenquote:
In een andere kamer zijn ze wel schuin afgeknipt. Je ziet eigenlijk amper verschil. Behalve als je er boven gaat hangen, maar dat doe ik niet zo vaak.quote:
Zelf gefreesde plintenquote:Op woensdag 14 maart 2012 15:57 schreef blomke het volgende:
[..]
Zit wat in, maar wil je die grote afwerklatten tegen de muur?
quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:54 schreef Parafernalia het volgende:
Ik heb alles gewoon recht tegen elkaar aangelegd, dat schuin afknippen gaat me echt niet lukken. Moet nog wat puntjes op de i zetten maar ben best tevreden.![]()
Volgende keer maar iemand bijhalen die dit vaker heeft gedaan
quote:
Dit dus. De oplossing ligt erin, de twee stuks schuin te knippen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:42 schreef Deetch het volgende:
Dan zijn je hoeken dus niet haaks. of je knipt ze verkeerd om.
plint 1: =========/
plint 2: \========
en dan de schuine kanten tegen elkaar aan leggen en heb je precies een haakse hoek.
Dat snap ik, maar ik kreeg het niet voor mekaar om dat te laten passenquote:Op woensdag 14 maart 2012 18:16 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Dit dus. De oplossing ligt erin, de twee stuks schuin te knippen.
met een goed scherpe beitel de schuinte aanpassen,quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:41 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik kreeg het niet voor mekaar om dat te laten passen
Ik denk dat jij het verkeerd gereedschap gebruikt.quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:41 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik kreeg het niet voor mekaar om dat te laten passen
Dat ligt er natuurlijk aan he.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:00 schreef lipje het volgende:
[..]
met een goed scherpe beitel de schuinte aanpassen,
of zoals hierboven al genoemd: eerst de ene schuin knippen en de andere eronder leggen en aftekenen. past altijd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |