Questen doe ik meestal ook solo, maar ik speel een online spel omdat het online is met andere mensen en nu betaal ik 13 euro per maand zonder dat ik echt het gevoel heb online te spelen. 45 lvl's verder in de game en ik ben 1x een republic speler tegen gekomen... ik kies niet voor niks een pvp server uit...quote:Op woensdag 4 april 2012 09:45 schreef Rhalius het volgende:
questen doe ik zowiezo vrijwel altijd alleen, werkt vaak beter. Kan je tenminste even naar de wc, wat eten of drinken pakken en stoppen op ieder moment.
Toevallig, ik zit op op LoL (hihi) en in een gezellige guild!quote:Op woensdag 4 april 2012 11:18 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik zit nu op Legions of Lettow met een vrij gezellige guild, elke avond zijn er wel +10 mensen online waar we HM's en Raids mee doen
Niet zo heel gek.. Bioware had beter wat langer kunnen wachten met het aankondigen met 1.2 of er sneller aan kunnen werken. Als je 2 maanden van tevoren gaat aankondigen dat er zo vreselijk veel fundamentele dingen gaan wijzigen dan raken mensen een beetje de zin kwijt om nog verder te gaan zonder die patch.quote:Op woensdag 4 april 2012 09:39 schreef Questular het volgende:
Ik moet zeggen dat de game een beetje "dood" aan het gaan is op mijn server. WZ's die 50% van de tijd niet vol zijn en de andere 50% van de tijd kom ik steeds dezelfde pre-made groep tegen. Mn sniper lijkt voor geen meter dmg meer te doen en gisteren rond 19.00 in de avond waren er 7 man op de fleet en was ik helemaal alleen in Vos aan het questen. Jammer want zo ben ik toch minder snel geneigd om in te loggen.
Ja die maand uitstel van 1.2 is bijna de doodsteek geweest. Enorme fout van Bioware/EA. Laten we hopen dat ze er van leren, want het zou zonde zijn als het spel nu al dood gaat.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:44 schreef S1gnum het volgende:
[..]
Niet zo heel gek.. Bioware had beter wat langer kunnen wachten met het aankondigen met 1.2 of er sneller aan kunnen werken. Als je 2 maanden van tevoren gaat aankondigen dat er zo vreselijk veel fundamentele dingen gaan wijzigen dan raken mensen een beetje de zin kwijt om nog verder te gaan zonder die patch.
Weet niet of je serieus bent maar jullie zitten dus in dezelfde guildquote:Op woensdag 4 april 2012 11:49 schreef ex het volgende:
[..]
Toevallig, ik zit op op LoL (hihi) en in een gezellige guild!
Watquote:Op woensdag 4 april 2012 16:38 schreef DaFan het volgende:
[..]
en in 1.3 wellicht al cross-server LFG tool
Vanmiddag ergens op forumquote:Op woensdag 4 april 2012 16:39 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat? Dat ding zou server only worden. Bron?
Volgens de Guild Summit is het server only voor Flashpoints, Ops en missies. Warzones zouden misschien cross-server kunnen worden, maar daar moeten ze nog naar kijken.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:08 schreef DaFan het volgende:
[..]
Vanmiddag ergens op forum
Maar nu twijfel ik of het cross server is
Echtquote:Op woensdag 4 april 2012 16:38 schreef DaFan het volgende:
[..]
Weet niet of je serieus bent maar jullie zitten dus in dezelfde guild
In 1.2 komt uit nog (als je al lang wacht) cross-server PVP, en in 1.3 wellicht al cross-server LFG tool
I know, het is fucking waardeloosquote:Op donderdag 5 april 2012 12:48 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik logde even in op mijn Crimson Order char, die hele guild is uitgestorven
Kom Republic op Legions of Lettowquote:Op donderdag 5 april 2012 21:52 schreef Morthill het volgende:
niet de servers zijn het probleem, mijn guild is gewoon dood
Op calypho?!quote:Op donderdag 5 april 2012 21:52 schreef Morthill het volgende:
niet de servers zijn het probleem, mijn guild is gewoon dood
Maar mijn lvl 50 en 29 danquote:Op donderdag 5 april 2012 22:23 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Kom Republic op Legions of Lettow
Ik heb 2 level 50 chars, een Sniper en een Sentinelquote:Op vrijdag 6 april 2012 08:47 schreef Morthill het volgende:
[..]
Maar mijn lvl 50 en 29 dan
Ik zal eens kijken, mijn rep character is toch nog niet eens level 10
Mijn Agent was ook al healerquote:Op vrijdag 6 april 2012 09:17 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ik heb 2 level 50 chars, een Sniper en een Sentinel
Onze guild op Legions of Lettow heeft healers nodig, dus als je een healer voor Republic maakt ben je helemaal welkom!
quote:
Ja, waarom niet. Speel dan wel op twee servers, maar wil wel 1 actieve guildquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:09 schreef DaFan het volgende:
[..]
GA je echt rerollen op LOL
Mn ingame is Malf of Malfunction, tot vanavond
No Win Scenario is een actieve guild, elke avond wel +10 mensen online!quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:13 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, waarom niet. Speel dan wel op twee servers, maar wil wel 1 actieve guild
quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:29 schreef DaFan het volgende:
http://www.darthhater.com(...)update-1-2-starts-to
Dat zou dan niet aankomende week zijn. Dinsdag wordt de site alleen geupdate. Tijdens die maintenance kan je gewoon doorspelen. Dus dan zou het de 17de zijn.quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:29 schreef DaFan het volgende:
http://www.darthhater.com(...)update-1-2-starts-to
Ja, eerst waren de servers overbelast en toen zijn ze vergeten dat je moet kunnen migreren. Hopelijk komt dat spoedig.quote:Op zaterdag 7 april 2012 15:05 schreef Roellie80 het volgende:
1.2 moet mensen weer laten inloggen. Zo niet dan voorspel ik dat ze een probleem hebben
Het gaat echt down de drain met de bezetting op mijn server en denk dat het op andere servers niet heel anders zal zijn.
Voor mij is een MMO gezamelijk dingen doen. Maar wanneer ik zoals gisteren een uur moet zoeken na een healer of een tank dan is voor mij de lol er snel af.
Het was ook wel te verwachten dat het zou teruglopen na een paar maanden. Maar wat ik heb begrepen hebben ze niet eens normaal rekening gehouden met het migreren van servers.
Heb nu ook bevestigingsmail dat het verstuurd is. Hendig.quote:
Nee, klopt. 1.1 was ook niet op een dinsdag (volgens google). Dus dat zou best eens waar kunnen zijn. De site op dinsdag klaar maken voor 1.2 en dan een paar dagen later op de servers. Laten we het hopen.quote:
Ik had al een maand niet gespeeldquote:Op zaterdag 7 april 2012 15:21 schreef Pixell het volgende:
Eind volgende week ben ik ook weer klaar met tentamens etc. kan ik ook weer wat meer spelen!
Heb al 2 weken niet ingelogd ofzo
quote:Op zaterdag 7 april 2012 15:21 schreef Pixell het volgende:
Eind volgende week ben ik ook weer klaar met tentamens etc. kan ik ook weer wat meer spelen!
Heb al 2 weken niet ingelogd ofzo
Scoundrel, wat hendig is, want ik was bij imp net druk aan het levellen met de agent, beide via dezelfde tree ook nogquote:Op zondag 8 april 2012 12:56 schreef LeaderRoel het volgende:
Welkom bij de guild Morthill, ik zie je binnenkort wel in SWTOR
wat voor class ben je eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |