als je zo'n iel parasolletje hebt kan dat best....quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:37 schreef lady-wrb het volgende:
ik zag m al staan tussen de 100 nieuwste dingen.
wat een iel dingetje, daar blijft zo'n parasol toch nevernooit in staan? dat ligt toch zo om?
als je aardbeiplantjes wil, mag je ook mijn tuin leeg komen graven. ik wil ze kwijt.quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:31 schreef Wildervankstertje het volgende:
Wie weet of de kweekpotjes met aardbei er alweer zijn? Ben gisteren nog bij Action geweest maar helemaal vergeten daar naar te kijken.
Paar kweekpotjes voor op het balkon is voeldoendequote:Op woensdag 14 maart 2012 15:37 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
als je aardbeiplantjes wil, mag je ook mijn tuin leeg komen graven. ik wil ze kwijt.
Ik was net in Action, heb nog ff voor je gekeken of ze die kabel hadden, nee dus zoals je zelf al ontdekte.quote:
Huh??? Ik heb zelfs geen lange UTPkabeltjes gezien? 10 mtr zou ik evengoed prima vinden, zeker voor die prijs. Weet je zeker dat ze bij Action 10 mtr UTP kabeltjes verkopen?quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:24 schreef FUFR het volgende:
is ook niet gek he. 10 meter kost 1.99.
wat moeten ze dan bij een korte kabel, geld bijleggen?
Ja, ze verkopen echt 10 meter netwerkkabels voor 2 euroquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:48 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Huh??? Ik heb zelfs geen lange UTPkabeltjes gezien? 10 mtr zou ik evengoed prima vinden, zeker voor die prijs. Weet je zeker dat ze bij Action 10 mtr UTP kabeltjes verkopen?
Dan ga ik nu wel ff terug om te kijken. Ik weet vrij zeker dat ze hem daar niet hadden, misschien andere actionfilialen maar dat hoor ik daar wel.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:52 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ja, ze verkopen echt 10 meter netwerkkabels voor 2 euro.
Ik heb er al een paar weggehaald
Gaat niet lukken om op het balkon dat ding de grond in te krijgen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:38 schreef Miendientje het volgende:
[ afbeelding ]
¤0,98
is 38 cm lang en bedoelt voor op het stand voor deze parasol denk ik:
[ afbeelding ]
¤3,59
Je kunt hem natuurlijk wel met tie wraps (van de action) vast zetten aan de relingquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:41 schreef trovey het volgende:
[..]
Gaat niet lukken om op het balkon dat ding de grond in te krijgen.![]()
Jaa, dat heb ik ook gehad, werkte altijd primaquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:43 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Je kunt hem natuurlijk wel met tie wraps (van de action) vast zetten aan de reling
Heb ik ook al nietquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:43 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Je kunt hem natuurlijk wel met tie wraps (van de action) vast zetten aan de reling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |