is thema dag. bdsm gewone parenclub avond is way to softquote:Op vrijdag 17 mei 2019 11:24 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Is dat wat, een PC op een maandag?
Zie dat ze bijna allemaal open zijn.
Ah ja zo. Lijkt ons ook wel wat, maar nu nog iets te bleuquote:Op zondag 19 mei 2019 19:24 schreef T42 het volgende:
[..]
is thema dag. bdsm gewone parenclub avond is way to soft
tot 16 uur was het parenclub de mensen die toen bleven wisten na eerste klap niet hoe snel ze moesten gaan lolquote:Op zondag 19 mei 2019 20:03 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Ah ja zo. Lijkt ons ook wel wat, maar nu nog iets te bleu
Ik ben één keer in Steamworks geweest op een sdc feest. Mooie club, opvallend anders, meerdere verdiepingen, maar alles bij elkaar toch niet heel groot. Azzurra ken ik niet.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 12:39 schreef Pudd1ngbuks het volgende:
Jullie zijn bekend in deze wereld blijkbaar. Ik kom ook geregeld de namen Steamworks en Azzurra tegen. Dit zijn voornamelijk gayclubs die ook een stellenavond hebben. Hebben jullie daar ook ervaring?
Steam is gay en soms een thema avond waar stellen komenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 12:39 schreef Pudd1ngbuks het volgende:
Jullie zijn bekend in deze wereld blijkbaar. Ik kom ook geregeld de namen Steamworks en Azzurra tegen. Dit zijn voornamelijk gayclubs die ook een stellenavond hebben. Hebben jullie daar ook ervaring?
We waren gisteren in de fata. Weer zat enorm mee, dus heerlijk in de tuin gelegen (en gespeeld). Was en geile dag!quote:
Zeker zo'n zonnige zondag vinden wij ideaal. Gewoon eerst lekker lazy chillen. Je komt er dan langzaam in. En je ziet ook allerlei stellen in verschillende stadia (geheel gekleed, ondergoed, naakt, elkaar nauwelijks aanraken, een beetje voelen, off all the way) . Waardoor ik iig het idee krijg dat gewoon alles kan en zeker niets moet.quote:Op maandag 10 juni 2019 19:53 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik merk dat er bij mij een beetje koudwatervrees is. Zo van je weet niet goed wat je kan verwachten dus stel je het eerste bezoek uit..
Gewoon gaan. Nee is nee. Of samen met een bevriend stel gaan die je de weg kunnen wijzenquote:Op maandag 10 juni 2019 19:53 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik merk dat er bij mij een beetje koudwatervrees is. Zo van je weet niet goed wat je kan verwachten dus stel je het eerste bezoek uit..
Er zijn soms speciale avonden voor wat jongere mensen. Verder is het vaak op zaterdag het jongst.quote:Op woensdag 12 juni 2019 19:44 schreef Nismo91 het volgende:
Wat is de gemiddelde leeftijd in een parenclub ?? Ik heb altijd het idee dat wij 28 en 24 daar redelijk jong zullen zijn...
ligt er aan welke avond. ik ben geen swinger kom er wel op bdsm avonden en heb genoeg vrienden van tussen de 18/25quote:Op woensdag 12 juni 2019 19:44 schreef Nismo91 het volgende:
Wat is de gemiddelde leeftijd in een parenclub ?? Ik heb altijd het idee dat wij 28 en 24 daar redelijk jong zullen zijn...
klopt , maar er lopen er meer van die leeftijd , gemiddeld zou ik zeggen eind 30 tot mid 40.quote:Op woensdag 12 juni 2019 19:44 schreef Nismo91 het volgende:
17 augustus is er weer een Party40Down in Party Players, voor stellen tot 40 jaar. Gemiddelde leeftijd ongeveer 30, altijd lekker druk, ongeveer 70 stellen, vorige week bijzonder leuk en enthousiast publiek!quote:Op woensdag 12 juni 2019 19:49 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Maar ja, onder de dertig zie je niet superveel.
Kijk ook eens bij party Players. Die hebben sowieso een 40- avond.
Is voor ons gewoon geen optie.quote:Op donderdag 13 juni 2019 09:12 schreef clixplicity het volgende:
[..]
17 augustus is er weer een Party40Down in Party Players, voor stellen tot 40 jaar. Gemiddelde leeftijd ongeveer 30, altijd lekker druk, ongeveer 70 stellen, vorige week bijzonder leuk en enthousiast publiek!
Fata in muiden.quote:Op woensdag 10 juli 2019 09:35 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Is voor ons gewoon geen optie.
Ik 31 en mijn man 45.
Dus ik zoek voor onze eerste keer een club met een lagr instapdrempel, gezelligheid, stellen van verschillende leeftijden en zo
Goed bezig. Hier ongeveer hetzelfde leeftijdsverschilquote:
Wat wil je ? vrijdags en zondags is heel actief (doeners) , zaterdag ook veel die komen voor de gezelligheid en dansen , uiteraard ook gewoon veel sexquote:Op woensdag 10 juli 2019 17:42 schreef Mickytjuh het volgende:
Daar horen we veel mensen over ja.
Wat is een goede dag om het eerste kijkje te nemen?
Dan denk ik dat voor de eerste keer de zaterdag fijner is.quote:Op woensdag 10 juli 2019 19:59 schreef Joene het volgende:
[..]
Wat wil je ? vrijdags en zondags is heel actief (doeners) , zaterdag ook veel die komen voor de gezelligheid en dansen , uiteraard ook gewoon veel sex
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |