Ik heb momenteel problemen met
Bravofly 
en ze lossen het maar niet op.
In januari had ik via Bravofly een vlucht geboekt met WizzAir van Eindhoven naar Riga en terug. We kwamen er achter dat we één van de namen verkeerd hadden gespeld (stom van ons) en hebben direct na het boeken daarvoor gebeld en het laten wijzigen (kostte ruim 100 euro om de naam Frank in Franciscus te laten veranderen

).
Later kwamen we erachter dat de koffers die we op deze vlucht mee mochten nemen nog kleiner is dan de handbagage die we normaal gewend zijn op vluchten (ze deden er ook echt alles aan om je dat niet te laten ontdekken...), dus besloten we om er toch een paar koffers bij te bestellen. Begin maart dus opgebeld en 3 koffers erbij besteld tegen weer een betaling.
Toen we daar een bevestiging van kregen (de bevestiging moet je printen en meenemen naar het vliegveld op straffe van een gigantische kostenverhoging) bleek die verkeerd te zijn. We hadden nu wel 3 koffers, maar de naam van Frank was weer veranderd naar de initiële, foute spelling. Daar heb ik ze direct over gebeld en de man aan de lijn beloofde dat hij het direct zou aanpassen en me een nieuwe bevestiging zou sturen.
Na 12 dagen had ik echter nog steeds geen reactie gekregen, dus heb ik ze 24 maart maar eens gemaild. Bellen is 6,20 per keer + minuten die buiten mijn bundel vallen dus ik ben al ruim 50 euro kwijt aan het bellen met die mensen en ging nu dus liever maar mailen.

Direct reageerden ze en stuurden ze een nieuwe bevestiging, maar je raadt het al: hij was wéér fout. Nu stuurden ze een bevestiging met de goede naam, maar ineens met slechts 2 i.p.v. 3 koffers. Alsof ze het er om doen.

Toen ik direct terug mailde dat het nog steeds niet klopte heb ik daar geen reactie op gekregen, terwijl we alweer een paar dagen verder zijn.
Zojuist nog maar eens achteraan gemaild, maar ik heb er weinig vertrouwen in dat ze het nu wel goed regelen. Ik heb het probleem inmiddels zowel aan de telefoon als per mail al meerdere keren superduidelijk in kindertaal uitgelegd, maar desondanks blijven ze het keer op keer fout doen.
Mijn advies: boek nooit via Bravofly.
Samenvatting:
- in januari een vlucht geboekt, maar één van de namen was verkeerd gespeld - dit laten herstellen na betaling
- begin maart besloten we om er extra koffers bij te bestellen, maar toen we daar een bevestiging van kregen (die je nodig hebt op het vliegveld om een enorme kostenverhoging te voorkomen) was de naam ineens weer terug veranderd en dus weer fout
- direct gebeld en ze beloofden het te veranderen en een nieuwe bevestiging te mailen
- na 12 dagen nog niets ontvangen, dus maar weer gemaild
- kreeg toen een nieuwe bevestiging en weer was die fout (nu wel de juiste naam, maar te weinig koffers)
- direct terug gemaild, maar weer geen reactie
Ondertussen ben ik er al erg veel geld, tijd en frustratie aan kwijt maar ze lossen het probleem maar niet op. Tussendoor hebben ze me wel 2x gebeld, maar als ik opneem zeggen ze gewoon niets en krijg ik vervolgens doodleuk een mail dat ze me niet konden contacteren en dat ik dus beter hun terug kan bellen (wat me dan weer gemiddeld een euro of 15 per gesprek zou kosten). Blijf dus maar lekker uit
Bravofly 
hun buurt.