Ik zat op een vlucht van 2,5 uur en toen was er niks, geen idee hoe lang het naar Rhodos is? Corendon viel me alles mee, beide keren prima op tijd, stewardessen ook prima.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Over 2 week voor het eerst met Corendon... vrees wel een beetje
Hebben ze ook films op de vlucht? (Rhodos)
Rhodos vanaf Schiphol is ongeveer 3,5 a 4 uur vliegen. Waarschijnlijk zal er wel een film of tekenfilms draaien.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:09 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik zat op een vlucht van 2,5 uur en toen was er niks, geen idee hoe lang het naar Rhodos is? Corendon viel me alles mee, beide keren prima op tijd, stewardessen ook prima.
Geen zin om moeite te doen? Begin er dan maar niet aan, heb met een vliegmaatschappij bijna een half jaar lopen touwtrekken over een 6 uur vertraging op een vlucht van 2.5 uur. Zij claimden overmacht, ik claimde bullshit. pas toen ik brutaal ging dreigen met en gang naar de rechter, kreeg ik een compensatie... Fuck carpatairquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:17 schreef EddyAlbena het volgende:
Weet iemand hoe moeilijk BA is met compensaties? Afgelopen maandag 4,5u vertraging gehad dus zou er officieel recht op hebben, maar heb niet echt zin om er heel veel moeite voor te doen.
Probeer http://www.euclaim.nl/quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:17 schreef EddyAlbena het volgende:
Weet iemand hoe moeilijk BA is met compensaties? Afgelopen maandag 4,5u vertraging gehad dus zou er officieel recht op hebben, maar heb niet echt zin om er heel veel moeite voor te doen.
Bij Swiss had ik het na 2 mailtjes en 1 belletje naar het hoofdkantoor geregeld en was ik 800 euro rijker (2 personen). Stuur ze dus een mailtje of vul hun webform in. Reageren ze niet of niet naar jouw wens dat kun je ze bellen. Grote kans dat ze dan overstag gaan.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 01:58 schreef spiedermann het volgende:
[..]
Geen zin om moeite te doen? Begin er dan maar niet aan, heb met een vliegmaatschappij bijna een half jaar lopen touwtrekken over een 6 uur vertraging op een vlucht van 2.5 uur. Zij claimden overmacht, ik claimde bullshit. pas toen ik brutaal ging dreigen met en gang naar de rechter, kreeg ik een compensatie... Fuck carpatair
Ik zou me waarschijnlijk echt gigantisch ongemakkelijk voelen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:24 schreef Iwanius het volgende:
Heeft iemand onderstaand filmpje van ervaringen al gezien. Erg leuk gedaan en geeft een goed beeld voor de buitenstaander die het nog moet beleven.
Dat krijg je er van als je zoiets niet direct bij de luchtvaartmaatschappij boekt. Daarnaast is het meeste gewoon je eigen fout.quote:
Gewoon direct contact opnemen met Wizzair. Je hebt een boekingsnummer van ze dus daarmee moet je alles in principe ook zelf kunnen regelen zonder tussenkomst van Bravo.quote:
Bij elke nieuwe bevestiging krijg ik weer een nieuw boekingsnummer van ze, dus het boekingsnummer is gelinkt aan foute informatie. Desalniettemin zou ik een poging kunnen wagen natuurlijk.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:27 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Gewoon direct contact opnemen met Wizzair. Je hebt een boekingsnummer van ze dus daarmee moet je alles in principe ook zelf kunnen regelen zonder tussenkomst van Bravo.
Kan me niet voorstellen dat het onder de streep (inclusief alle toeslagen enzo) veel uit zal maken op dit soort tickets.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bij elke nieuwe bevestiging krijg ik weer een nieuw boekingsnummer van ze, dus het boekingsnummer is gelinkt aan foute informatie. Desalniettemin zou ik een poging kunnen wagen natuurlijk.
Ik deed het trouwens in eerste instantie bij Bravofly, omdat we dan minder betaalden dan direct bij WizzAir.
Een nieuw Bravofly-boekingsnummer wellicht, die van Wizz moet gelijk blijven. Daar wordt namelijk als het goed is 1x een record aangemaakt voor je boeking. Wat je hierin wijzigt maakt verder niet uit, je boekingsnummer (PNR - Passenger Name Record) blijft gelijk. Is een 6-letterige/cijferige code, bijv ABC123.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bij elke nieuwe bevestiging krijg ik weer een nieuw boekingsnummer van ze, dus het boekingsnummer is gelinkt aan foute informatie. Desalniettemin zou ik een poging kunnen wagen natuurlijk.
Ik deed het trouwens in eerste instantie bij Bravofly, omdat we dan minder betaalden dan direct bij WizzAir.
Ah bedankt, ik zal eens zoeken of ik die nummers kan terugvinden.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:34 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Een nieuw Bravofly-boekingsnummer wellicht, die van Wizz moet gelijk blijven. Daar wordt namelijk als het goed is 1x een record aangemaakt voor je boeking. Wat je hierin wijzigt maakt verder niet uit, je boekingsnummer (PNR - Passenger Name Record) blijft gelijk. Is een 6-letterige/cijferige code, bijv ABC123.
Omdat Bravo er als tussenpersoon tussen hangt is het qua communicatie wat onhandig om allemaal via hen te laten lopen. Zeker ook omdat het Italianen zijn
Wat spaar je nu uit om via Madrid naar New York te vliegen ipv direct? Ik vind de prijzen voor New York direct al laag...quote:Op zaterdag 26 april 2014 13:16 schreef MissionPhailed het volgende:
Maatschappij: Iberia Airlines
Traject: Brussel - Madrid en Madrid - New York (JFK). Retour ook zelfde traject.
Vertraging: niet noemenswaardig.
Vriendelijk personeel: 7/10. Sommige stewardessen oogden niet écht opgewekt. Moest steenkolen-Spaans inzetten om degelijk te communiceren. Service was redelijk goed.
Eten: beslist niet slecht. Variëerde van Italiaans tot Oosters met geregeld aanlevering van koffie, thee, Jus 'd Orange en meer.
Entertainment: slecht. Géén eigen schermen. Op de intercontinentale routes hingen er een paar CRT-TV's en tevens nog twee platte schermen met afwisselend afgebeeld een landkaart, storing en een paar films. Op het traject New York - Madrid werd driemaal achtereen één of andere documentaire over Lance Armstrong gedraaid.
Algehele indruk: vanwege vernietigende beoordelingen die ik voorbij zag komen had ik zeer lage verwachtingen van Iberia Airlines, maar het viel mee. Echter geen topper, de vluchten binnen Europa deden me sterk aan Ryanair denken
Eventueel informatie over de luchthavens: Brussel (Zaventem) is een degelijke en overzichtelijke luchthaven. Madrid (Barajas) is gigantisch en tevens erg fraai, maar het personeel spreekt er slecht Engels en mijn (beperkte) kennis van Spaans kwam er goed van pas. New York (JFK) is kleiner en oogt wat vervallen met fout personeel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |