Nou nee. Het zijn vele van die kleine dingetjes. Coffeeshops dicht willen doen, cultuur willen weg saneren, nu opeens grote schermen tijdens het EK willen verbieden zijn er enkele van. Altijd van die bemoeizucht, in plaats van mensen lekker hun plezier te gunnen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:27 schreef SpecialK het volgende:
Ik weet niet in welk land jij woont maar mijn leefomgeving is liberaal en vrij. Klinkt alsof jij vooral flink bent verzuurd.
Die babyboomers zijn er helaas nog wel een jaartje of 20 a 30.quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:41 schreef Schanulleke het volgende:
Dit is gewoon de laatste stuiptrekking van de totaal ingekakte babyboomers. Over 10 jaar komt het tolerante, liberale Nederland uit onze jeugd weer sterk terug. Alle domme maatregelen tav dubbele nationaliteit, coffeeshops etc. worden dan gewoon weer lachend terug gedraaid.
Ik denk dat dit een heel raar topic is van jouw handquote:Op woensdag 14 maart 2012 09:25 schreef Ritmo het volgende:
Nederland wordt een ongezellig, onverdraagzaam en vervelendje landje.
Steeds minder mag, steeds minder gunnen 'we' anderen iets.
Worden we definitief een naar, sober land met een stel chagerijnen?
Is dit een reactie op de jaren '90 en '00 waarin alles kon?
En gaat er over 10 jaar wel weer een liberalere, vrolijkere wind door ons land waaien?
Ik hoop zo erg het laatste, wat denken jullie?
Ritmo ben je ziekquote:Op woensdag 14 maart 2012 09:53 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En de vraag is: is onze jeugd wel zo tolerant en liberaal?
Kijk voor het antwoord maar op de FPquote:Op woensdag 14 maart 2012 09:53 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Die babyboomers zijn er helaas nog wel een jaartje of 20 a 30.
Want?quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik denk dat dit een heel raar topic is van jouw hand
Gelukkig is de FP niet representatief voor de jeugd.quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:01 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Kijk voor het antwoord maar op de FP
Omdat als er iemand verzuurd was/is jegens een bepaalde doelgroep jij het wel wasquote:
Ik kan me wel eens storen aan een heel klein groepje mensen (hier op FOK! een groot groepjequote:Op woensdag 14 maart 2012 10:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Omdat als er iemand verzuurd was/is jegens een bepaalde doelgroep jij het wel wasEn nu spring je in de bres voor cultuur
had ik niet achter je gezocht
Ja, en dat PVV-denken zie je nu ook terug in de samenleving.quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:45 schreef BasEnAad het volgende:
Als ik hier de mensen op FOK! alleen al hoor roepen wat ze anderen allemaal niet gunnen is het behoorlijk zuur ja.
Nee de jeugd vanaf de jaren 80 zijn grotere burgertrutten dan de babyboomers die de 60s hebben meegemaakt.quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:53 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Die babyboomers zijn er helaas nog wel een jaartje of 20 a 30.
Dat verzuren is vooral met dank aan links. Dat je het even weet.quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:25 schreef Ritmo het volgende:
Nederland wordt een ongezellig, onverdraagzaam en vervelendje landje.
Steeds minder mag, steeds minder gunnen 'we' anderen iets.
Worden we definitief een naar, sober land met een stel chagerijnen?
Is dit een reactie op de jaren '90 en '00 waarin alles kon?
En gaat er over 10 jaar wel weer een liberalere, vrolijkere wind door ons land waaien?
Ik hoop zo erg het laatste, wat denken jullie?
Denk je? De hele comazuip-generatie ook?quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:52 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Nee de jeugd vanaf de jaren 80 zijn grotere burgertrutten dan de babyboomers die de 60s hebben meegemaakt.
Wat dat betreft is veel veranderd na ongeveer 1983.
Er zullen vast zure linkse mensen zijn maar het is vooral de PVV die maar wat graag verbieden, het leven soberder willen maken (in de week: werken en bek houden, in de weekenden: stilte, rust en uitrusten om weer te werken in de week) en het CDA en zelfs de VVD doet vrolijk mee.quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:52 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Dat verzuren is vooral met dank aan links. Dat je het even weet.
Nouja het is wel de basis, omdat de politiek meer naar het volk is gaan luisteren en als het volk dus zeikt over een concert dan is de politiek geneigd om er wat aan te doen. Ik denk dat het dus een voortvloeisel is van het vele zeiken op afwijkenden. Samen met verandering in de politiek die zich opeens focust op dingen die bij het volk leven...quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:49 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik kan me wel eens storen aan een heel klein groepje mensen (hier op FOK! een groot groepje) ja, en zal ook niet ontkennen dat ik daar wel eens tegen aan schop, maar voor de rest ben ik zo liberaal als wat hoor.
Zou verder ook nooit een metalconcert ofzo willen verbieden, of iets anders wat me niet aanstond. En dat is het verschil: je mag best ff een keer lekker zeiken op iets wat je niet aanstaat, dat is heel wat anders dan mensen wettelijk iets verbieden of verplichten omdat jij dat wilt.
Maar je moet ook niet altijd op alles lopen zeiken.quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nouja het is wel de basis, omdat de politiek meer naar het volk is gaan luisteren en als het volk dus zeikt over een concert dan is de politiek geneigd om er wat aan te doen. Ik denk dat het dus een voortvloeisel is van het vele zeiken op afwijkenden. Samen met verandering in de politiek die zich opeens focust op dingen die bij het volk leven...
Ze hebben geen keus. Financiele ruimte voor pleziertjes is er in de schatkist niet meer. Die is geplunderd door links. Feestje hier, kopje thee daar en vooral de lasten blijven verhogen en niet willen bezuinigen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:57 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Er zullen vast zure linkse mensen zijn maar het is vooral de PVV die maar wat graag verbieden, het leven soberder willen maken (in de week: werken en bek houden, in de weekenden: stilte, rust en uitrusten om weer te werken in de week) en het CDA en zelfs de VVD doet vrolijk mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |