nogal jaquote:Op donderdag 15 maart 2012 14:59 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik dacht dat het Sarcasme er wel duidelijk op lag....
twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 15-03-2012 om 17:06:36#Manolev en #Bouma gewoon op vaste positie. #Labyad op middenveld, #wijnaldum rechtsbuiten. #PSVVal reageer retweet
Ik heb zin in zondag. Ga ik lekker met een paar potjes bier op de tribune zitten zonder verwachtingen en gewoon lekker analyserenquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:08 schreef Stommie het volgende:
Tegen beter weten in heb ik er weer zin in vanavond
altijd lekkerquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb zin in zondag. Ga ik lekker met een paar potjes bier op de tribune zitten zonder verwachtingen en gewoon lekker analyseren
Dat gaat tegenvallen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:45 schreef tech4u het volgende:
Nu Rutten eindelijk weg is gaat PSV Valencia werkelijk afslachten. Ik voorspel 7 - 0, mede door een tactisch geniale wissel van Cocu.
drugs are bad mkayquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:45 schreef tech4u het volgende:
Nu Rutten eindelijk weg is gaat PSV Valencia werkelijk afslachten. Ik voorspel 7 - 0, mede door een tactisch geniale wissel van Cocu.
Hij brengt zichzelf in?quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:45 schreef tech4u het volgende:
Leukquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoe speelt PSV? Kan helaas niet kijken
Het Cocu-effect?quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:51 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Leuk![]()
Creëren kansen, helaas nog 0-0, maar wel overwicht.
Je vergeet de smerige matennaaierij van viespeuk Toivonen te noemen...quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:54 schreef Einthovuh het volgende:
We kunnen met opgeheven hoofd afscheid nemen van de Europa League. Ik heb strijd gezien. Ik heb passie gezien. Ik heb een geweldige redding van Tyton gezien. Ik heb een knokpartij gezien.
En we zijn nog steeds ongeslagen thuis in de Europa League.
PSV
Ik kan hier ook mee levenquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:54 schreef Einthovuh het volgende:
We kunnen met opgeheven hoofd afscheid nemen van de Europa League. Ik heb strijd gezien. Ik heb passie gezien. Ik heb een geweldige redding van Tyton gezien. Ik heb een knokpartij gezien.
En we zijn nog steeds ongeslagen thuis in de Europa League.
PSV
Dat had inderdaad wel iets aanvallender gemogen... Alles of niks.quote:
Denk dat Cocu er eerder alles aan gelegen was vooral niet te verliezen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:58 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Dat had inderdaad wel iets aanvallender gemogen... Alles of niks.
Maar goed, het spel zag er al beter uit in vergelijking met de laatste weken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |