Zou kunnen, maar de kans dat je überhaupt door zou gaan was al minimaal.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:59 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Denk dat Cocu er eerder alles aan gelegen was vooral niet te verliezen.
Precies, dus dan wil je toch niet verliezen?quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:00 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar de kans dat je überhaupt door zou gaan was al minimaal.
Denk dat dat niet alleen Cocu was, maar heel PSV. Opnieuw een nederlaag was niet goed voor de moraal geweest. En laten we wel wezen, verder hebben we niets meer te zoeken in de EL.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:59 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Denk dat Cocu er eerder alles aan gelegen was vooral niet te verliezen.
Precies. De mannen Cocu en Faber hebben de eerste ronde overleefd. Anders had je gelijk weer gezeur en gezeik gehoord van iedereen dus een gelijkspel is een mooie uitslagquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Denk dat dat niet alleen Cocu was, maar heel PSV. Opnieuw een nederlaag was niet goed voor de moraal geweest. En laten we wel wezen, verder hebben we niets meer te zoeken in de EL.
Wat had jij dan gedaan?quote:
Vast niet. Wat betekent het echt?quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat de mods in VBL mij de beste user vinden ofzo?
Reken je niet te vroeg rijk. Hij keepte een goede wedstrijd, dat welquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:06 schreef Einthovuh het volgende:
En jongens wat is die Tyton een verademing ten opzichte van Isaksson zeg. Had een paar prachtige reddingen.
Deed het bij Roda ook geweldig. Heb enorm veel vertrouwen in deze keeper.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:07 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Reken je niet te vroeg rijk. Hij keepte een goede wedstrijd, dat wel
quote:Cocu tevreden over duo Strootman/Labyad
15 maart 2012
Phillip Cocu had vooraf een wijziging in zijn basiself in petto. Hij posteerde Labyad naast Strootman op het middenveld en Wijnaldum op de flank. Voor de camera van Eredivisie Live liet de nieuwe hoofdcoach van PSV weten tevreden te zijn over zijn nieuwe duo op het middenveld.
"De wisselwerking tussen Labyad en Strootman liep erg goed. We hadden daardoor een goede balans en de agressiviteit van de twee hebben we op een goede manier benut. Gini moest de eerste helft wennen aan de buitenkant. Hij kreeg nu de vrijheid. Naarmate de wedstrijd vorderde kwam hij beter in de wedstrijd en zorgde hij ook voor gevaar."
Ik vind dit zo onzinnig he. Isaksson heeft ook vaak genoeg in z'n uppie de hele wedstrijd gewonnen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:06 schreef Einthovuh het volgende:
En jongens wat is die Tyton een verademing ten opzichte van Isaksson zeg. Had een paar prachtige reddingen.
Ik durf te wedden dat twee reddingen van Tyton vanavond er bij Isaksson in waren gegaan. Vooral die ene die Tyton nog net met zijn vingertoppen weg werkte.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:14 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ik vind dit zo onzinnig he. Isaksson heeft ook vaak genoeg in z'n uppie de hele wedstrijd gewonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |